abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80158990
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 13:14 schreef Pyjama het volgende:
Als ik naar mijn huisgenote en haar vriendje kijk dan kan ik me alleen maar bedenken hoe ongelooflijk blij ik ben als vrijgezel. Die twee doen alles samen. Samen douchen, samen werken, samen uitgaan. Ze overleggen zelfs met elkaar of ze een sigaret zullen opsteken, want roken doen ze ook samen.

Ik moet er niet aan denken. Ik hoef gelukkig met niemand rekening te houden.
Zitten ze ook samen op de plee?

Holy crap zeg..... ik mag dan wel ellendig eenzaam zijn, zo'n relatie hoef ik echt niet
pi_80159699
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 13:00 schreef Nemain het volgende:
Al bijna vier jaar vrijgezel , en hoewel iedereen bij het horen hiervan roept 'ach, wat zielig!' vermaak ik me nog altijd prima. Als ik in de stad loop en al die chagrijnige stelletjes zie lopen die overal heen kijken, behalve naar elkaar weet ik weer waarom ik hiervoor heb gekozen.
Niet alle stelletjes in de stad zijn chagrijnig toch? Of zie je gewoon wat je wil zien
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 13:14 schreef Pyjama het volgende:
Als ik naar mijn huisgenote en haar vriendje kijk dan kan ik me alleen maar bedenken hoe ongelooflijk blij ik ben als vrijgezel. Die twee doen alles samen. Samen douchen, samen werken, samen uitgaan. Ze overleggen zelfs met elkaar of ze een sigaret zullen opsteken, want roken doen ze ook samen.

Ik moet er niet aan denken. Ik hoef gelukkig met niemand rekening te houden.
Dat is ook wel weer een uiterste zeg, dan zou ik ook liever single zijn ja . Klinkt benauwend .
  zaterdag 10 april 2010 @ 15:52:29 #253
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_80161223
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:25 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Zitten ze ook samen op de plee?

Holy crap zeg..... ik mag dan wel ellendig eenzaam zijn, zo'n relatie hoef ik echt niet
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:52 schreef -Trinity- het volgende:
Dat is ook wel weer een uiterste zeg, dan zou ik ook liever single zijn ja . Klinkt benauwend .
De rest van de tijd brengen ze samen door op een kamer van 10 vierkante meter.

Ik denk al maanden 'dat kan nooit lang goed gaan', maar ze leven al een half jaar zo.
Toeval is toeval
pi_80161342
Iegh. Mijn troep alleen al heeft minimaal 10 m² nodig . Maar sommige mensen die kunnen dat inderdaad en zijn op die manier ook nog eens heel gelukkig. Is niet voor iedereen weggelegd .
pi_80176787
Ik ben bewust single, omdat ik me bezig wil houden met school, boeken lezen, mijn eigen andere hobby's , de wereld verkennen en al het energievretende gebeurtegedoe van een relatie. Lekker een jaartje ergens anders wonen in een ander land? Geen probleem. Toch single. Ook geen stress van dat je vriendin vreemdgaat of dit dat bla bla.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_80192511
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:25 schreef Biermeisje het volgende:
In een ander topic had ik al een aanzet gegeven, maar ik wil toch graag wat meer te weten komen over het bewuste singleschap. Dan bedoel ik, echt bewust geen relaties meer aan gaan om welke reden dan ook.

Zelf heb ik nu een aantal slechte ervaringen op gedaan wat relaties betreft en ben daarmee tot de conclusie gekomen dat ik de eenzame momenten die je wel eens mee maakt als je single bent, beter te handelen zijn dan al het gezeik wat relaties met zich mee brengen. Dit klinkt heel bitter, ik weet het, dat ben ik in zekere mate ook wel, vrees ik. Het idee om alleen achter te blijven, beangstigt me alleen niet (meer). Een relatie aan gaan beangstigt me meer.

Kortom: ik vroeg me af of er op Fok! mensen zijn die bewust hebben gekozen om single te zijn en waarom dat zo is en hoe ze naar de toekomst kijken.
De reden waarom iemand vaak "alleen" blijft de periode na een relatie heeft te maken (denk ik) met het feit dat je alles op een rijtje moet zetten en alles moet verwerken. Wanneer je er weer aan toe bent dan zul je weer opzoek gaan en je vorige ervaringen mee nemen.

Waar voor mij persoonlijk belangrijk zou zijn is communicatie. Je dient ten alle tijden goed met je partner te kunnen praten. Tevens kun je voor jezelf grenzen stellen waarin ook je ervaringen met anderen in mee spelen. Dus opzich is het niet gek dat je eerst een tijdje alleen wilt zijn. En in mijn geval komt daar ook nog een dochtertje bij kijken dus ik zou zeker andere eisen stellen als jij indien je nog geen kinderen hebt. Mijn dochter gaat ten alle tijden voor ook al zou dat een einde betekenen aan een relatie.
The future is predetermined by the character of those who shape it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')