Ik zal even een foto maken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:10 schreef LostFormat het volgende:
Is dat er niet zodat je dat ding er opengeklapt in beide kan frutten?
Ter grootte van een nieuw of oud rijbewijs?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:09 schreef Skv het volgende:
Gisterenmiddag heb ik een nieuwe portemonnee gekocht.
Ik merk nu pas dat er twee compartimenten gereserveerd zijn voor objecten ter grootte van een rijbewijs.
Echter: ik heb maar één rijbewijs.
Wat kan ik in het tweede vakje doen? En hoe kan ik beide vakjes gebruiken op het moment dat ik een pasje als rijbewijs krijg?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
telefoonnummers van de vrouwen die je versiert in de kroeg (of mannen, maar daar wil ik geen waarde oordeel aan geven)
Goed plan. Maar dan moet die bijna op posterformaat, wil het er normaal uit zien.quote:
Of je verkleint die foto die je vriendin op haar kamer heeft staan. Die is leukquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Goed plan. Maar dan moet die bijna op posterformaat, wil het er normaal uit zien.
wait, what?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of je verkleint die foto die je vriendin op haar kamer heeft staan. Die is leuk
Ik heb Skv 2x ontmoetquote:
Ik vergeet nooit wat!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb Skv 2x ontmoet![]()
alleen vergeet hij het zelf steeds![]()
Citroën Visa club?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:43 schreef Skv het volgende:
Is er niet een of andere club of vereniging waar ze zulk formaat lidmaatschapskaarten hebben? Dan wil ik daar lid van worden!
De meeste dingen waar ik al lid van ben (ANWB, Museumjaarkaart etc) hebben pasjes.
hoiquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit wat!
Alleen je username op fok.![]()
hoi!
Ik rij Mercedes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |