Je laat het zelf toe dat het impact heeft op je gezin. Je kan je er ook bij neerleggen dat er momenten zijn dat je broer je ouders evengoed nódig heeft, ook al is het zijn eigen stomme rot schuld. Als je ouders nou juist dat weekend bijv. ziek waren geweest, dan is de babytijd toch ook niet gedeeltelijk verprutst omdat je niet kon logeren?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:19 schreef miss_sly het volgende:
Het heeft dus een behoorlijke impact op ons gezin en ik ben ernstig van plan hem dat toch nog eens duidelijk onder zijn neus te wrijven als ik hem ooit weer spreek.
Ik bedoel met 'ons gezin' in dit geval het gezin waartoe ik behoor met de nieuwe aanwas zoals onze partners en kinderen. Dus mijn ouders, mijn zus en haar gezin en ik en mijn gezin. Hij doet er namelijk nogal luchtig over ( "fijn dat jullie dat even geregeld hebben" ) maar er is niet 'even' wat geregeld. Ik vind dat hij ook best mag horen wat het voor degenen thuis heeft betekend, en dan niet in de laatste plaats voor mijn ouders.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:44 schreef moussy het volgende:
bluh, ik zat in een dicht topic..
[..]
Je laat het zelf toe dat het impact heeft op je gezin. Je kan je er ook bij neerleggen dat er momenten zijn dat je broer je ouders evengoed nódig heeft, ook al is het zijn eigen stomme rot schuld. Als je ouders nou juist dat weekend bijv. ziek waren geweest, dan is de babytijd toch ook niet gedeeltelijk verprutst omdat je niet kon logeren?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:57 schreef trui het volgende:
ik heb vrijwel deze hele lentedag binnen doorgebracht, hard aan 't werk, boehoe. en nu moet ik nog anderhalf uur reizen ook voor ik thuis ben en dan zal het zo'n beetje wel donker zijn. morgen regen, geloof ik...
Auw!!! Astronautenvoedsel?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Lente.. het enige wat me vandaag blij kan maken zeg !
Ik heb honger, maar ik krijg geen hap door mijn keel, omdat mijn mond teveel pijn doet!
Momenteel leef ik op yoghurt en appelmoes, omdat dat zo'n beetje het enige is wat ik binnenkrijg
K heb net manlief geinstrureerd om smeerkaas mee te nemen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |