Laat ik deze discussie voor de verandering maar eens niet aan gaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kate is lekker. Dat is haar enige destiny.
It only ends once. Anything that happens before that is just progress.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:33 schreef Bluurgh het volgende:
Er gebeurd gewoon iets waardoor de Losties weer in het vliegtuig van s1ep1 terechtkomen en weer neerstorten, zo sluit s6ep18 vloeiend aan op s1ep1 en is Lost dus eigenlijk oneindig
Maar hoe weet je dan dat de gebeurtenissen van nu "the end" zijn, en niet "just progress"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
It only ends once. Anything that happens before that is just progress.
nee dat zou ik echt vet irritant vinden. echt ALLES maar dan ook ALLES moet duidelijk worden. waarom, hoe, wat etc. ik wil alles wetenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:06 schreef Symer het volgende:
Ik hoop wel dat het einde enigszins open is opdat iedereen zijn eigen interpretaties kan hebben.
Bijvoorbeeld dat de camera van het eiland weg zoomt, dat ineens het beeld vervormd en het eiland lijkt te verdwijnen.
Dan kun je er bij bedenken dat de camera door de elektromagnetische bel rondom het eiland ging en dat het vanaf nu weer beschermd en onzichtbaar is, of je kunt voor de verklaring gaan dat het eiland voor de buitenwereld fysiek niet meer bestaat, of zelfs nooit bestaan heeft, dat het bestaan van het eiland relatief is, of dat het eiland meer een symbolische plek dan een fysieke plek was, of je kunt op meta-niveau bedenken dat het Lost-universum hiermee afgesloten is, enz, enz.
Een einde dat overloopt in de pilot is veel te gesloten naar mijn smaak.
Er is al gezegt dat dat dus niet gaat gebeuren.. over dat alles duidelijk zal worden gemaakt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee dat zou ik echt vet irritant vinden. echt ALLES maar dan ook ALLES moet duidelijk worden. waarom, hoe, wat etc. ik wil alles weten
Maar het zal wel zo'n irritant einde worden als the Sopranos ofzo
Lost is de serie van het mysterie, ik verwacht (en hoop) niet dat ze dat in de finale radicaal gaan veranderen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee dat zou ik echt vet irritant vinden. echt ALLES maar dan ook ALLES moet duidelijk worden. waarom, hoe, wat etc. ik wil alles weten
Maar het zal wel zo'n irritant einde worden als the Sopranos ofzo
Volgens mij groeien er geen bananen op het eilandquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:19 schreef Symer het volgende:
Jack is de hele serie al belangrijker gemaakt dan hij eigenlijk is, met z'n ontelbare centrics en z'n vervelende hoofd dat in letterlijk elke scène even om de hoek komt kijken.
Ik hoop dat ie vlak voor de finale uitglijdt over een bananenschil en van een rots dondert.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:19 schreef Symer het volgende:
Jack is de hele serie al belangrijker gemaakt dan hij eigenlijk is, met z'n ontelbare centrics en z'n vervelende hoofd dat in letterlijk elke scène even om de hoek komt kijken.
Ik hoop dat ie vlak voor de finale uitglijdt over een bananenschil en van een rots dondert.
Jawel Miles had bananen stukjes die hij aan Ben wilde geven toen hij z'n graf aan het graven was.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Volgens mij groeien er geen bananen op het eiland![]()
Dan blijf je dus eeuwig met de vraag achter "Hoe kwam die schil op het eiland"
Dat lijkt me nog best een realistische optie ook ja! Speciaal voor alle fansquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:15 schreef RedFever007 het volgende:
Ik hoop op Vincentin het aller aller allerlaatste shot
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Volgens mij groeien er geen bananen op het eiland![]()
Ik check mijn theorieën altijd eerst op plausibiliteitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Jawel Miles had bananen stukjes die hij aan Ben wilde geven toen hij z'n graf aan het graven was.
Er is natuurlijk wel een verschil tussen een open einde (Sopranos) en een multi-interpretabel einde (The Fountain).quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:22 schreef Headlong het volgende:
Ik vind alles best, als het einde maar geen open einde wordt. Als ik ergens eengevoel bij heb zijn het open eindes...
Lord of the rings.. dan neem je ook wel een extreem voorbeeld van meer dan 50 jaar oud zeg.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen een open einde (Sopranos) en een multi-interpretabel einde (The Fountain).
Die tweede verkies ik vele malen liever dan een gesloten einde waar je alles voorgekauwd wordt (Lord of the Rings).
dat dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:14 schreef KingOfMars het volgende:
Er is echt geen touw meer aan vast te knopen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |