Ja jongûh ik kijk toch niet als ik postquote:
Die van die tetten kunnen niet vaak genoeg gepost wordenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:54 schreef huzarensalade het volgende:
tsjonge het wordt weer gvd tijd om DEZELFDE gifjes te posten...
DIe onderste is toch leuker met geluidquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:36 schreef VeerEli het volgende:
Waarom post bijna iedereen hier nou gifjes die ook in het vorige topic stonden?![]()
![]()
[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]
Als tvp natuurlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:36 schreef VeerEli het volgende:
Waarom post bijna iedereen hier nou gifjes die ook in het vorige topic stonden?![]()
![]()
Ik mag dat.quote:
Zit anti-leech op, je moet m ff uploaden naar tinypic.quote:
die tweedequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:44 schreef Feeeeble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
God zeg het staat zelfs in het linkje van het plaatjequote:
Echte mannen zeuren niet als ze tieten zien.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:11 schreef delano.888 het volgende:
Overigens kunnen we niet gewoon terug naar grappige plaatjes? Maak anders een apart topic in sex ofzo voor al die tieten, kunnen we het hier gewoon grappig houden.
ben het wel met hem eens. ik wil lachen gieren brullenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Echte mannen zeuren niet als ze tieten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
God zeg het staat zelfs in het linkje van het plaatje
Overigens kunnen we niet gewoon terug naar grappige plaatjes? Maak anders een apart topic in sex ofzo voor al die tieten, kunnen we het hier gewoon grappig houden.
En nu?quote:
Staat het programma waar dit uitkomt ook op uitzending gemist?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |