Haaaaa, het 9 to five monster gaat jou ook oppeuzelen, Resistance is futile...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:26 schreef Oksel het volgende:
Vrijdagmiddag..
Ik heb a.s. maandag een sollicitatiegesprek, waarvan ik weet dat ze me een baan aan gaan bieden. Geniet nu nog even van mijn "welverdiende" rust..
leuk werk doe jij voor gratis zeker?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Haaaaa, het 9 to five monster gaat jou ook oppeuzelen, Resistance is futile...
Leuke baan of doe je het gewoon voor de flappen?
ik werk om te kunnen fietsenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:46 schreef AskBrad het volgende:
[..]
leuk werk doe jij voor gratis zeker?
Flappen. Maar ik verwacht dat ze me een leuke functie aan gaan bieden. Dus we zien wel. Beetje geld verdienen, dan eigen bedrijf gaan runnen op een dag.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Haaaaa, het 9 to five monster gaat jou ook oppeuzelen, Resistance is futile...
Leuke baan of doe je het gewoon voor de flappen?
Mits in een parenclub. Of aan een parachute.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:46 schreef AskBrad het volgende:
[..]
leuk werk doe jij voor gratis zeker?
In de buurt van Wierden?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:53 schreef Oksel het volgende:
[..]
Flappen. Maar ik verwacht dat ze me een leuke functie aan gaan bieden. Dus we zien wel. Beetje geld verdienen, dan eigen bedrijf gaan runnen op een dag.
Nee wilde wel eens weten waar je gesolliciteerd hadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:31 schreef Oksel het volgende:
[..]
Deventer, Enschede of Hengelo inderdaad. Hoezo, heb je nog wat in de aanbieding?
Almelo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:34 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Nee wilde wel eens weten waar je gesolliciteerd had.
En mijn werkplek zet ik niet opt forum
Stoppen op de broekgrens? Dan krijg je een soort bermuda van haar...quote:
Whehe.. nee, daar worden de vrouwtjes opgewonden vanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Stoppen op de broekgrens? Dan krijg je een soort bermuda van haar...
Is gillend wegrennen dan geen teken van opwinding? Doe ik het al m'n hele leven foutquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. nee, daar worden de vrouwtjes opgewonden van
Scherp +1quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:27 schreef Oksel het volgende:
[..]![]()
![]()
Je weet wel precies de relevante zaken te noemen..
Ik bedoelde het voor die fietsenmakers natuurlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
huh, ik concurrentie.wist niet dat Decathlon ook hydraulische systemen fabriceert?
Ik kom wel eens in decathlon in Antwerpen maar kwaliteit en diversiteit van merken valt me altijd tegen. Maar goedkoop is het wel.
Misschien wilde hij gewoon aardig doen en even op kop fietsen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:26 schreef Tommeke het volgende:
Heb trouwens 40km gemaakt vandaag, op het laatst wat miezerregen en een enorm kneuzige toerder of wannabe tegengekomen. Hij reed wel met 'n broekje van een wielerclub. Ik zag 'm al een tijdje achter mij en m'n vriendin fietsen. Wij waren rustig aan het peddelen en aan het kletsen. Haalt ie ons in en gaat ie 20 meter voor ons zitten, rechtop zitten en achterom kijken
Nee, als we allebei op 't binnenblad 30 per uur fietsen gaan we echt a block en kunnen we niet harder:')
Eenmaal in de stad was een viaduct, ben achteromkijkend bij 'm weggefietst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |