*denkt na*quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vergeef me mijn nieuwigheid in dit topic
ik kwam stiekem alleen kijken omdat ToT dat vroeg, want ik kan helemaaaaaaaaal niet ps/ p -en...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
niets om je druk over te maken.. doe gezellig mee met maken van een nieuwe foto enzoen lekker stemmen op de battles..
Pfoe, danku!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:03 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
*denkt na*
het zei je vergeven
Waarom doe je niet mee aan de battle ? Deze is ook wel weer wedstrijdwaardig.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:06 schreef HeaN82 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nu is het officieelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:03 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
*denkt na*
het zeij je vergeven
Ik dacht ik zeg maar niets..quote:
dankjewel voor de officiële correctie heb ik fa en oet nogidquote:
supermanpost is ON !quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:14 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
dankjewel voor de officiële correctie heb ik fa en oet nogid
ow ja nieuwe wedstrijd pic's. kunnen we hier wat mee?:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ok het wordt dus de matadore!quote:
Die eerste doet het niet, maar zie aan de url welke het is. Tweede is wel goed. Lijkt een beetje op de eerste photoshop die ik in deze reeks heb gedaan (Richard Hammond lookalike)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:14 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fa en oet nogid:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd trouwens met je overwinning !
viel me ook al op. maar we gaan volgens mij voor de matadore.quote:
Die 2dequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:14 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het zelfde hierquote:
kunnen ze het bij jou inleveren?quote:
en dan stem je op 4quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kwam stiekem alleen kijken omdat ToT dat vroeg, want ik kan helemaaaaaaaaal niet ps/ p -en...
Kan wel, maar dan wordt het wel 17.00 als deadline.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:25 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
het zelfde hier
[..]
kunnen ze het bij jou inleveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |