hey Dotquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:40 schreef Dottey het volgende:
Jammer dat ik zo laat achter de laptop was gedoken.. vond het wel een leuke opdracht ^^
je kunt er ook beter voor gaan zitten...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:40 schreef Dottey het volgende:
Jammer dat ik zo laat achter de laptop was gedoken.. vond het wel een leuke opdracht ^^
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:17 schreef Lysdexie het volgende:
Volgende ronde ben ik weer van de partijwas druk met mijn werk
dus ik denk het nietquote:Lysdexie, wij maken uit wie welkom is op het forum. Jij bent het iig een week niet meer.
15:00 had ik wel gehaald jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
hey Dot![]()
Misschien had ik er dan toch wel gewoon 15.00 van moeten maken
Anyways... tis niet de laatste opdracht en het gaat mooi gelijk op
even w88 op de winnaarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
15:00 had ik wel gehaald jamaar helaas
kom maar op met een ander geniaal plaatje dan
volgens mij is de stemronde nog open dus...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik nog stemmen?
Doe dan maar 4, want ijsjes
heb je op de poll zelf gedrukt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik nog stemmen?
Doe dan maar 4, want ijsjes
Goed zo.. anders had het geen zin om te roepenquote:
Vergeef me mijn nieuwigheid in dit topicquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:01 schreef Dottey het volgende:
Goed zo.. anders had het geen zin om te roepen
niets om je druk over te maken.. doe gezellig mee met maken van een nieuwe foto enzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vergeef me mijn nieuwigheid in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |