En daarom juist deze publiciteit: Jaap is bedonderd door Joran, en dus zijn het geen vriendjes meer.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:06 schreef Copycat het volgende:
Jij denkt serieus dat deze 'publiciteit' Jaap aan boekingen helpt? Dat mensen nu denken: "Ik heb een party, laat ik daar Jaap voor uitnodigen, nu hij door Joran is bedrogen!"?
Ik denk juist dat het tegenovergestelde eerder waar is: dat mensen hem minder boeken (als ie überhaupt nog geboekt wordt) door zijn alliance met Joran.
En natuurlijk de lokale autoriteiten niet op de hoogte stellen van je vondst, maar gewoon je vakantie doorvieren en als je thuis bent de foto's naar de FBI sturenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:02 schreef mirved het volgende:
[..]
Ja vooral de crimescene veranderen zodat forensisch onderzoek bemoeilijk wordt
Wat zijn dat, "texten"???quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
De manier waarop je dat doet maakt je texten vooral irritant om te lezen en veroorzaakt voornamelijk dat ze niet gelezen maar voorbijgescrolled worden.
Ah, irritant en dom.... het kan verkeren.quote:
Dingen over iemand anders zeggen, wat je eigenlijk zelf bent.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, irritant en dom.... het kan verkeren.
En volgende keer een reply posten in een topic wat wel te maken heeft met het topic waar een post uitkomt graag, dit is wel heel erg de domme kutnewbie uithangen
Daarom deze publiciteitsSTUNT van meneer Jaap. Hoppa, je brengt weer wat bullshit naar buiten en je staat weer in de picture.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daarom juist deze publiciteit: Jaap is bedonderd door Joran, en dus zijn het geen vriendjes meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |