quote:Trollface., AdvancedPower, en tong80 zijn al afgevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
eigenlijk moeten we provoceren om ze te laten postenBij Paul was het me iig niet gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bwhehehehquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:41 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme, ik heb net gepost en had het niet eens door totdat ik op Invoeren geklikt had.
Zwak van me, ik wil een weekban.
Hmm, ik kan maar een iemand opnoemen die de laatste tijd een weekban heeft gehad, en dat was AdvancedPower.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe zal ik er voor zorgen dat ik een weekban krijg?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:46 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hmm, ik kan maar een iemand opnoemen die de laatste tijd een weekban heeft gehad, en dat was AdvancedPower.
There you go.quote:
Die is niet minderjarigquote:
Met FP reacties meegeteld kwam ik daar makkelijk aan. Een beetje kortzichtig en flauw. tong80 is trouwens al af.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:41 schreef Sahbi100 het volgende:
wat een kanker regel hadden ze bedacht. Je moet minimaal 10 post per dag hebben. ze waren bang om te verliezen
zo schakelen je direct 9 personen uit ofzo
![]()
Kanker regel![]()
Maar Tong80 moet nu een weekban!
tong80 was als eerste af en wie als eerste af was kreeg een weekbanquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Met FP reacties meegeteld kwam ik daar makkelijk aan. Een beetje kortzichtig en flauw. tong80 is trouwens al af.
Vrouw ligt 2 maanden dood onder hotelbedquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:22 schreef kwiwi het volgende:
Ja kutIk heb vanmiddag per ongeluk op de FP gepost zonder er bij na te denken
kwiwi outquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:22 schreef kwiwi het volgende:
jajajaquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:25 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Vrouw ligt 2 maanden dood onder hotelbed
Ik lig er helemaal niet uitquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:25 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Vrouw ligt 2 maanden dood onder hotelbed
ook in dit topic mag je niet postenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:26 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik lig er helemaal niet uitedit de OP
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:46 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
ook in dit topic mag je niet postendus ja, je bent af
Wel waarquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:46 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
ook in dit topic mag je niet postendus ja, je bent af
Ik mocht ook achter de schermen posten van hun dus we zijn coulantquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:42 schreef ToT het volgende:
Paul plaatst nog wel submits op de weblog en de FP!!!!!!![]()
![]()
"Wie kan het langst zonder Fok" is niet: "Wie houdt het het langst vol om niet te reageren op het forum, terwijl hij wel mag lurken en op andere delen van Fok wél van alles neergooit", toch?![]()
![]()
Valsspelert!
Coulant..quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mocht ook achter de schermen posten van hun dus we zijn coulant![]()
heey shizquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Coulant..Ik mocht niet eens meedoen anscheinend. Ein wahnsinn, bist du narisch!
Prutser, schijterd, bangerik!quote:
Ich bin nichts, ich bin aus dem Spielquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Coulant..Ik mocht niet eens meedoen anscheinend. Ein wahnsinn, bist du narisch!
Heeft Paul een PM ban?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:05 schreef ToT het volgende:Wie Paul ook zit te jennen met die PM-ban: GOED GEDAAN!!!!
![]()
![]()
![]()
Geen Fok is geen Fok he!
noem je me nou een triangeljosti?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:48 schreef ToT het volgende:
Zijn doodsverwensingen via PM ook strafbaar?Die triangeljosti's zitten mij nu massaal te PMmen en ik heb even lief teruggereageerd!
![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:23 schreef kwiwi het volgende:
Nou, ik weet inmiddels ook waar Paul zich al een hele dag mee vermaaktMeezingen met:
Nee kwiwi wat doe jequote:Op donderdag 18 maart 2010 19:22 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:20 schreef FP128 het volgende:
Zeg helden op sokken. Waarom is er geen TT met : Wie kan het kortst zonder FOK!?
Ik kan je nu al zeggen dat Tong80 er dan met de hoofdprijs vandoor gaat.
quote:
Het mocht dus wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]JA! Maar dan moet dat wel het enige topic zijn waar je WEL mag posten.
![]()
Neequote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:20 schreef 9611Niels het volgende:
De grote vraag.. zou PiRANiA de Zondagavondreeks kunnen missen?
Ja natuurlijk. Hij laat ons wel vaker in de steek.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:20 schreef 9611Niels het volgende:
De grote vraag.. zou PiRANiA de Zondagavondreeks kunnen missen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |