quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik merk wel dat in irl debiele discussies af wil kappen en dan vreemd kijk als ze daarna doorgaan
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:16 schreef Monopoly het volgende:
Op een groep mensen aflopen die je niet kent, en dan tijdens hun gesprek TVP schreeuwt, en dan rustig wegloopt om bier te gaan halen
Dat is wel een goeie! Maar dan ook echt helemaal van 'Op zaterdag 20 maart 22:34 zei henk het volgende: "Wil je een biertje" Ja lekker!'quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:20 schreef PietPossum het volgende:
Of ipv een keer 'ja je hebt gelijk' te zeggen, citeer je die persoon maar gewoon helemaal.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:16 schreef Monopoly het volgende:
Op een groep mensen aflopen die je niet kent, en dan tijdens hun gesprek TVP schreeuwt, en dan rustig wegloopt om bier te gaan halen
er zijn mensen die dat serieus doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:22 schreef Socios het volgende:
Tijdens een gesprek eerst alles herhalen wat een ander zegt voordat je ergens op reageert.
Of als een gesprek van onderwerp veranderd eerst naar een andere plek gaanquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:33 schreef onderjas het volgende:
En als er in een gesprek meer dan 300 keer gesproken is naar een andere plek gaan om daar verder te praten.
IRL quotenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:22 schreef Socios het volgende:
Tijdens een gesprek eerst alles herhalen wat een ander zegt voordat je ergens op reageert.
Dat doe ik irl somsquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:37 schreef Twizu het volgende:
Of als iemand een vraag staat met 'waarom'.
Altijd 'omdat appel' antwoorden.
Beetje vergezocht, denk je ook niet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:09 schreef onderjas het volgende:
Ik had ineens een kei goed idee voor een topic. Toen ben ik het vergeten, en heb ik maar dit topic geopend.
Stel je voor dat je in je dagelijkse leven net zo gedraagt als op Fok!, wat voor situaties krijg je dan. Even een voorbeeld:
Je bent in de kroeg aan de praat geraakt met een vrouwelijk figuur, natuurlijk weet je niet zeker of het wel een vrouw is maar daar ga je voor deze keer maar van uit. Op een gegeven moment vraag je haar nummer en die krijg je ook nog eens. It's your luckey day!
Of "Lief Dagboek..."quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:34 schreef Twizu het volgende:
En als iemand aan het klagen is keihard: 'TS kan er niet mee omgaan' roepen.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:36 schreef swarmahoer het volgende:
de hele tijd ''dat dit kan in nederland'' roepen
quote:
Ik ook.quote:
Dat roep ik regelmatigquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:36 schreef swarmahoer het volgende:
de hele tijd ''dat dit kan in nederland'' roepen
dat is er, dat is owned.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb er trouwens wel last van dat er niet echt een goeie normale-mensen vertaling van het woord pwned is. Mensen kijken altijd zo scheef als je dat woord IRL nodig hebt
roep dan ook gelijk " BIER EN TIETEN 11!!!!11einzwei"quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:46 schreef Tomaspeet het volgende:
In de kroeg 2 groepen die over bier praten samenvoegen.
Het is gewoon engels voor eigendom/bezitten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat snappen normale (niet WoW-/internet-) mensen ook niet.
Een knutselwedstrijd organiserenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef onderjas het volgende:
Samen met wat mensen gaan kijken hoelang ze hun mond kunnen houden.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:53 schreef dooiehamster het volgende:
als je net op tijd op je school/werk aan komt rennen, door de deur rollen en IBTL schreeuwen
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:06 schreef banapples het volgende:
Bij de dokter geef ik altijd een anti-klacht nadat ik heb aangegeven waar ik last van heb.
boe fucking hoe roepenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Als iemand een probleem heeft 'huilie' roepen, jankgeluiden maken en weglopen.
Als iemand dit IRL zou vertellen, zou ik TLDR zeggen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:11 schreef Adolecens het volgende:
Ik gooi deze er nog een keer tegenaan![]()
Zomaar een dag in de tweede kamer der Staten Generaal:
De moderator opent de vergadering over een topic en roept in de microfoon: “TS begint!” TS loopt richting het katheder en begint zijn OP.![]()
Na een ellenlange inleiding ziet hij de kamer versuft voor zich uitstaren en snapt dat hij verkeerd bezig is. Hij zet zijn slotfase in met de woorden “Samenvatting!” En ziet vervolgens dat de kamer opveert, met de partij KLB in het bijzonder, omdat nu in simpele snelle bewoording het hele verhaal eerder in een enkele zin samengevat wordt.![]()
At last… De OP is geweest en de leden mogen reageren. Een lid van de klaagbaak partij uit de vleugel van ONZ loopt richting de het katheder en roept keihard “FIPO!”, sommige leden kijken met eengezicht en hadden niks anders verwacht van deze partij. Na deze luchtige eerste reactie is het wachten op het serieuze vervolg.
Een lid van NWS heeft zowaar een goeie SEPO en begint in allerlei moeilijke bewoordingen zijn standpunt duidelijk te maken en geeft zijn geheel eigen visie over deze wereldproblematiek. Hij heeft inhoudelijk wel goeie punten, maar weet de zaal niet echt te boeien. Hij probeert het nog even, maar druipt tenslotte toch af.![]()
Een lid van de KLB partij loopt richting de interruptie microfoon en vraagt eerst om de beamer aan te zetten en een mooie paint van de OP te maken, zodat ook de andere leden begrijpen waar het over gaat en zijn woorden kracht bij kunnen zetten…![]()
Er wordt wat over en weer gemopperd door diverse leden van diverse partijen en de moderator roept de leden tot de orde. Dreigt met de taal dat nutteloze opmerkingen uit de notulen worden verwijderd en maant de leden om tot een serieuze discussie over te gaan.![]()
Dan staat er iemand op van de partij R&P en deze begint zowaar een serieuze reactie te geven die nog langer lijkt te zijn dan de OP. Er wordt allerlei beeldspraak gebruikt en nutteloze emoties lijken scheer en inslag in deze post. Uiteraard heeft het lid het allemaal zelf aan den lijve ondervonden in de nabije omgeving en weet het het best.![]()
Een ander lid uit OUD gaat richting de microfoon, de zaal wordt wat onstuimig, omdat ze haar een MILF vinden. Ze bagatelliseert het verhaal, roept over de vorige post dat het een typisch verhaal van onwetendheid is en dat de kennis en wijsheid met de jaren wel komt. Geeft haar eigen visie op het verhaal, trekt er wat sarcastische blikken bij en toont desondanks veel sympathie voor alle overige leden…![]()
Al heupwiegend loopt ze weer terug naar haar plaats en je ziet dat de partij KPD nerveus is geworden van haar post. Het duurt dan ook niet lang voordat een lid van deze partij haar post opvolgt en zijn topic vooral kleur bijzet door het gebruik van oneliners als "lekker wijf" "" en nog meer van die simpele reacties die vaak terug komen in hun eenzijdige partijprogramma .
![]()
De moderator komt weer tussenbeide en roept dat het verkregen beeldmateriaal enkel gebruikt mag worden in besloten vergaderingen en niet in het publieke en geeft het KPD lid een note.![]()
At last! CUL laat van zich horen. Het is pauze! Alle leden hollen richting het deel van CUL en verlekkeren zich door de menu topics die door de leden van dit onderdeel zijn samengesteld. Menig partij lid laat het zich goed smaken en en waardeert dit onderdeel toch wel erg.![]()
Na een tijdje komt het modje van CUL binnenlopen en maant iedereen om weer plaats te nemen voor het tweede deel van het topic.![]()
Een lid van LIF loopt schaapachtig naar de voorkant van de zaal en kijkt eerst nog even in het glas of haar haar wel goed zit. Ze ziet in het onderwerp toch vooral obstakels die de gezondheid van de mens niet ten goede komen en vraagt haar openlijk af of dit wel de manier is. Een lid van WGR valt haar bij en zegt dat de grondwet nog wel eens roet in het eten kan gooien.![]()
Dan staat er iemand op van TRU en de zaal wordt rebels. Ze gooien hun motie van wantrouwen in de groep en vragen om een PERMBAN. De poster druipt af en begrijpt weer waarom zij enkel in besloten kring kunnen vergaderen…![]()
Uiteindelijk komt een persoon uit POL met een politiek compromis en de zaal heeft geen zin meer in het topic. Er komt nog een lid uit de F&F naar voren, maar deze wordt al snel uitgejouwd.![]()
De zaal begint allerlei nutteloze quotes te maken en het modje maant de zaal zich rustig te houden. Nadat er herhaaldelijk niet geluisterd wordt naar het modje, pakt ze haar hamer en roept in de microfoon “Opgelost! Slotje!”![]()
Na wat rumoer verlaat iedereen de zaal en gaat zijn eigen weg. Sommige oudere kamerleden gaan via OUD door naar R&P en dan naar SEX. Andere blijven in PUB gecombineerd met KPD hangen en enkele leden beseffen dat ze niet verder komen dan CBL.![]()
Uiteindelijk vinden ze elkaar allemaal weer de volgende keer in de kamer van ONZ.![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
en na 300 reacties tegen elkaar gezegd te hebben komt er in eens slotje door je gesprek en moet je eerst een nieuw gesprek openen?
En reactie 301 is IATL.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
en na 300 reacties tegen elkaar gezegd te hebben komt er in eens slotje door je gesprek en moet je eerst een nieuw gesprek openen?
hé jm!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:54 schreef justmattie het volgende:
Ik zeg soms als iets klaar is, opgelost slotje
Nee het moet wel iets zijn wat je in het echt kunt doen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:11 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Ik bats voor het goede doel...
Telt dat ook mee?
Zomaar een gesprek binnenkomen en dan iets zeggen dat al 10x gezegd isquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
Bij een interessant gesprek TVP zeggen en weglopen
Jajajaja! Of, als je net een gesprek binnenvalt iets zeggen dat al elf keer gezegd is. Hahahaha. Lollercopterbbq11!!!!einz1!quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:37 schreef mirved het volgende:
[..]
Zomaar een gesprek binnenkomen en dan iets zeggen dat al 10x gezegd is
En dan een gewei op je hoofd zetten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:33 schreef mien-moeke het volgende:
Of, als je net een gesprek binnenvalt iets zeggen dat al elf keer gezegd is. Hahahaha. Lollercopterbbq11!!!!einz1!
Dat zeg ik ook weleens, per ongeluk. Maar niet bij mensen die het niet snappen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:54 schreef justmattie het volgende:
Ik zeg soms als iets klaar is, opgelost slotje
Daarna uiteraard vragen om een samenvattingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:04 schreef Socios het volgende:
Iemand een heel verhaal laten vertellen en na afloop zeggen dat je na de eerste drie woorden stopte met luisteren.
en er dan een KLB topic over openen, over hoe dit kan in Nederlandquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:02 schreef onderjas het volgende:
En als de uitsmijter er iemand uit trapt omdat hij aan het roken was "Kut kick" roepen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:44 schreef Maringo het volgende:
Baby's en peuters n00bbashen en zeggen dat ze noob blijven tot hun 18de.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
en dan een KLB topic over openen bij de Klaagmuur schreeuwen , over hoe dit kan in Nederland
Ik ken mensen die dat ook doen als ze zich naar god richten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Als iemand een geniale opmerking maak, doe ik wel eens dena.
iets met bushokjequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:13 schreef onderjas het volgende:
En dat de politiemannen kijken waar je het over hebt. En als het nergens over gaat dat je dan weggestuurd wordt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 05:01 schreef Dottey het volgende:
Vanaaf in Antwerpen in de bios.
En aan het einde van de film riep ik lacherig:
"Opgelost. slotje!"
Met het gevolg dat de rest van de zaal je dan aan zit te kijken van WTF?!![]()
en dan verontschuldigen door te roepen " Sorry maar ik ben een Nederlandse die Fokt!"
Ja heul erg idd!quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 05:01 schreef Dottey het volgende:
Vanaaf in Antwerpen in de bios.
En aan het einde van de film riep ik lacherig:
"Opgelost. slotje!"
Dat zegt genoeg over mijn gevoel erbij denk ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:38 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dat ook doen als ze zich naar god richten.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef onderjas het volgende:
Ik dacht gister na het maken van een tikfout in een smsje 'even editten' maar dat gaat blijk baar helemaal niet!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:53 schreef dooiehamster het volgende:
als je net op tijd op je school/werk aan komt rennen, door de deur rollen en IBTL schreeuwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |