Ben je al wel buiten geweest?quote:
Zie de post boven jequote:Op donderdag 18 maart 2010 13:35 schreef superworm het volgende:
[..]
Ben je al wel buiten geweest?![]()
Ik ben benieuwd hoor. Rokjesdag wil je niet missen. Heb zelfs op mijn werk gezegd dat ik zaterdag kom werken ipv vandaag, precies vanwege de combi weer/meisjes. Die ene reclame van 'waar komen ze toch vandaan', schiet steeds door mn hoofd heen.
Haha, je avatar. TUDUDUUUDUUU TUDUDU DUDUUU ITS THE FINAL COUUUNTDOWN gvdquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:39 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Of het rokjesdag is weet ik nog niet, wel weet ik dat ik het straks witbiertje-aan-terras-dag ga maken.. maar eerst ff douchen.
Kom jij dan in een kilt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:35 schreef superworm het volgende:
[..]
Ben je al wel buiten geweest?![]()
Ik ben benieuwd hoor. Rokjesdag wil je niet missen. Heb zelfs op mijn werk gezegd dat ik zaterdag kom werken ipv vandaag, precies vanwege de combi weer/meisjes. Die ene reclame van 'waar komen ze toch vandaan', schiet steeds door mn hoofd heen.
Ik vond het wel te doen eigenlijk. Niet veel last gehad van de wind.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:50 schreef INViCTuS het volgende:
Ik moest helaas ook werken...wel even wennen die temperaturen. het windje was soms nog wel een beetje fris of ligt dat aan mij...
Warm niet, wel droog en zonnig hoop ik tochquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Want?
Goede warme vooruitzichten?
De eerste onweer is ook waargenomen, op de grens van ZH en UT. Helaas niet hier, ik hoop dat er zo nog wat komt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:50 schreef Againzender het volgende:
Kwam net met bakken uit de lucht in Amsterdam! Er heeft zich een actieve lijn gevormd van Zuid Holland in NO richting, en dat is ook de trekrichting zo ongeveer. Dus als je pech heb krijg je HEEL veel water te verstouwen
Hier ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:21 schreef horned_reaper het volgende:
Onweer gaat mij denk ik net missen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |