quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat het niet jouw humor is, prima. Ook niet de mijne.
Maar als je je er echt zo aan ergert, KLIK DAN NIET!
Blijkbaar geil je gewoon op de reacties die je krijgt, dan moet je ook niet mekkeren
Mijn leeftijd doet er niet toe en is niet relevant voor dit topic.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Werkelijk..je weet totaal niet waarover je het hebt. Hoe oud ben je? 14?
Waar heb je het over? Geilen op reacties? Die leeftijd ben ik allang voorbijquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat het niet jouw humor is, prima. Ook niet de mijne.
Maar als je je er echt zo aan ergert, KLIK DAN NIET!
Blijkbaar geil je gewoon op de reacties die je krijgt, dan moet je ook niet mekkeren
Denk het wel. Als je ouder bent, zal je je realiseren hoe of wat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:25 schreef wise het volgende:
[..]
Mijn leeftijd doet er niet toe en is niet relevant voor dit topic.
Misschien ben ik dat al, misschien ook niet. Maar laten we dat maar buiten dit topic.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Denk het wel. Als je ouder bent, zal je je realiseren hoe of wat.
Of jij hebt gewoon een andere opvatting qua normen en waarden, prima maar een hoop andere getuige de topics niet en daar heb je je maar in te schikken als ze open blijven.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als je volwassen was, dan zou je zo niet reageren op een gebeurtenis als met Milly Boele. Simpel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:28 schreef wise het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat al, misschien ook niet. Maar laten we dat maar buiten dit topic.
Ik denk dat dat het euvel is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Of jij hebt gewoon een andere opvatting qua normen en waarden, prima maar een hoop andere getuige de topics niet en daar heb je je maar in te schikken als ze open blijven.
Beetje kinderachtig om over leeftijden te beginnen.
Waarom verbind jij toch steeds leeftijd aan de manier hoe iemand in het leven staat ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer. Das geen geschreven regelquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als je volwassen was, dan zou je zo niet reageren op een gebeurtenis als met Milly Boele. Simpel.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom verbind jij toch steeds leeftijd aan de manier hoe iemand in het leven staat ?
ben je net eindelijk of 48 geworden en hebben ze jou altijd vertelt wijsheid begint bij 40 en vraag je je af waar het blijft ?
Genoeg hiervan. Meer dan genoeg.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom verbind jij toch steeds leeftijd aan de manier hoe iemand in het leven staat ?
ben je net eindelijk of 48 geworden en hebben ze jou altijd vertelt wijsheid begint bij 40 en vraag je je af waar het blijft ?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wie weet als die lui volwassen zijn, dat ze het dan snappen.
Maar wat ik NIET begrijp, is dat dit topic open blijft, het voegt namelijk niets toe.
Heb mijn zegje gezegd, ik heb er geen zin in 21, 22, 23 jarigen hierover door te gaan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:36 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik ben een zelfverklaard volwassene maar zo kan je je wel druk maken over alles!
Een maat van me vertelde dat hij bij de condoleanceavond van zijn overleden moeder grapjes maakte (ook ten koste van zn moeder). Ga je hem dan ook vertellen dat het niet mag? Dat het smakeloos is?
De telegraaf opende een nieuws item op hun site waar ze bijna smeekte om info over de dader! Ga je je daar ook druk over maken? Misschien kwetsen ze wel de familie van de dader!
Misschien moet je maar een stuk touw kopen en je zelf ophangen... zo te lezen voeg je zelf ook niets toequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heb mijn zegje gezegd, ik heb er geen zin in 21, 22, 23 jarigen hierover door te gaan.
Dit topic voegt totaal niets toe. Vind het jammer dat Serveillance Fiets dit weer open heeft gedaan, das al wat ik wilde zeggen.
Is goed. Okee nu?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Misschien moet je maar een stuk touw kopen en je zelf ophangen... zo te lezen voeg je zelf ook niets toe
je kan het onnodig uitstellen maar dat voegt ook niets toequote:
ok, dag.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heb mijn zegje gezegd, ik heb er geen zin in 21, 22, 23 jarigen hierover door te gaan.
Dit topic voegt totaal niets toe. Vind het jammer dat Serveillance Fiets dit weer open heeft gedaan, das al wat ik wilde zeggen.
Jij bent echt een van de meest sneue kutusers die hier rondlopen. Wat een belachelijk slecht onderbouwde kut standpunten heb je toch. Met je principes die je zelf niet eens wil verdedigen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |