Wat is dat toch voor een gedachte, dat je OF moet rouwen, OF grappen maken? Je hoeft geen van beiden. Ik doe ook geen van beiden. Ik ken d'r niet, het interesseert me ook niet zo. Sneu, meer niet. Voel geen enkele behoefte om daar grappen om te maken danwel te huilen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:45 schreef wise het volgende:
[..]
tja, shit happens. We kunnen niet blijven rouwen. Leven gaat door en daar horen grappen bij. Ik vind de paints wel vermakelijk.
Ging jij niet wegquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wie weet als die lui volwassen zijn, dat ze het dan snappen.
Maar wat ik NIET begrijp, is dat dit topic open blijft, het voegt namelijk niets toe.
Dat dusquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:45 schreef Pinterman het volgende:
Inderdaad. Fatsoen en respect. Wat interesseert het nou dat "het toen en toen wel mocht", of dat "Pietje het ook deed", stelletje kleuters. Je doet het gewoon niet! We zijn toch met zijn allen geen apen, die het eerste roepen wat ze te binnen schiet? Maargoed, dat is het antisociale karakter van de Fok!kers zullen we maar zeggen
Een grapje op zijn tijd moet best kunnen. Maar de tijd nemen om een paint te maken van een 12 jarig, recent overleden meisje en er dan speciaal een topic voor te maken om lof te oogsten? Dan heb je alle fatsoen uit het oog verloren.
Niemand verwacht dat je blijft rouwen of daar uberhaupt al een begint.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:45 schreef wise het volgende:
[..]
tja, shit happens. We kunnen niet blijven rouwen. Leven gaat door en daar horen grappen bij. Ik vind de paints wel vermakelijk.
jij ook niet bij de discussie. Al 3x geroepen dat hij dicht moet. Blijf anders lekker weg uit dit topic.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wie weet als die lui volwassen zijn, dat ze het dan snappen.
Maar wat ik NIET begrijp, is dat dit topic open blijft, het voegt namelijk niets toe.
Ik zei al dat je de verkeerde nick hebt gekozen. Je bent nl. alles behalve wise.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:50 schreef wise het volgende:
[..]
jij ook niet bij de discussie. Al 3x geroepen dat hij dicht moet. Blijf anders lekker weg uit dit topic.
Daarin verschillen mensen. Ik vind het wel kunnen. We leven nou eenmaal in een harde maatschappij. Omdit soort dingen moet je kunnen lachenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niemand verwacht dat je blijft rouwen of daar uberhaupt al een begint.
Maar waarom expres iets doen waarvan je op de voorhand al weet dat je er mensen mee kan kwetsen, dat begrijp ik weer niet.
Ik heb zelf ook een vrij harde humor, ben gek op Stephen lynch en dergelijke.
Maar het is allemaal nog zo vers, het meisje is net gevonden, de familie en vrienden hebben nog geen fatsoenlijk afscheid kunnen nemen.
Uit respect zou ik persoonlijk die paints niet eens maken en laten zien, begrijp het nut er ook niet van.
Mijn nickname heeft geen relevantie in dit topic, dus waarom erbij halen. Je bent uitgeluld, dus ga maar even in een ander topic neuzen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik zei al dat je de verkeerde nick hebt gekozen. Je bent nl. alles behalve wise.
En ik vind het heel erg dat zo'n topic open mag blijven.
WAT EEN GRAPquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik zei al dat je de verkeerde nick hebt gekozen. Je bent nl. alles behalve wise.
moet nog welquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:51 schreef wise het volgende:
[..]
Daarin verschillen mensen. Ik vind het wel kunnen. We leven nou eenmaal in een harde maatschappij. Omdit soort dingen moet je kunnen lachen
Werkelijk..je weet totaal niet waarover je het hebt. Hoe oud ben je? 14?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:51 schreef wise het volgende:
[..]
Daarin verschillen mensen. Ik vind het wel kunnen. We leven nou eenmaal in een harde maatschappij. Omdit soort dingen moet je kunnen lachen
Denk niet dat ik er ooit de humor van zal inzien eigenlijk....quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:47 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nee, hoor niet nodig. Ik weet zelf waarom. De tere zieltjes projecteren het leed van een ander eerst op hun eigen bestaan, "och, het zal mijn dochter maar zijn", tot ze een dag later al merken dat hun leventje gewoon doorgaat, alles bij het oude is gebleven, en dan opeens wel de humor zien, maar TE LAAT! TE LAAT!
Is dat iets om trots op te zijn, een harde maatschappij?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:51 schreef wise het volgende:
[..]
Bij kinderen ok, maar neem aan dat de meerderheid hier de kindertijd ondertussen al is ontstegen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan krijg je dat ze dit soort grapjes gaan maken. Eigenschuld dikke bult. Hoe meer je iets verbied des te leuker mensen het gaan vinden.
Denk het niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bij kinderen ok, maar neem aan dat de meerderheid hier de kindertijd ondertussen al is ontstegen.
HALLO ROBIIJNquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Beste Surveillance-Fiets, het is smakeloos dit topic open te houden.
De meesten zitten hier in de leeftijd van 16 tot 29 toch.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bij kinderen ok, maar neem aan dat de meerderheid hier de kindertijd ondertussen al is ontstegen.
Dat het niet jouw humor is, prima. Ook niet de mijne.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |