Ben ik nog niet over uit en het komt voornamelijk door het meelullen met anderen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:28 schreef OeJ het volgende:
[..]
Van niemand. Hoezo, wie had je in gedachte?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben ik nog niet over uit en het komt voornamelijk door het meelullen met anderen.
Volgens mij begrijp jij het nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:25 schreef NoahsKwark het volgende:
Gooi maar weer dicht
Stelletje sicko's die het toch nooit zullen snappen![]()
In de OP staat dan ook niet: Klik hier voor niet-grappige paints over Milly Boelequote:Op donderdag 18 maart 2010 13:24 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ach & wee. Maar wel ff stiekem dit topic aanklikken.
En het is probeerT....Dat krijg je met van die HVNL-ik-loop-ook-mee-met-de-stille-tocht-reageerders.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:24 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ach & wee. Maar wel ff stiekem dit topic aanklikken.
En het is probeerT....Dat krijg je met van die HVNL-ik-loop-ook-mee-met-de-stille-tocht-reageerders.
Luister, die mensen moeten eens ophouden met hun eigen angsten te projecteren op anderen, en daardoor allerlei verboden op te leggen. DAAR kan ik dus niet tegen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
In de OP staat dan ook niet: Klik hier voor niet-grappige paints over Milly Boele
En ga niet de grammarnazi uithangen hier, als jij 2 dochters zou hebben deed je ook niet zo kinderachtig.
Overigens waren de grappen over Holloway ook nooit grappig, simpelweg omdat de gemiddelde user hier niet grappig is.
Ja schuif het maar op een ander af die zich wel kan inleven in zo'n situatiequote:
Alleen met m'n schep bij het opgraven..quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:11 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die op het wereldwijde web gaan zitten janken en gaan lopen hypen om een meisje die ze helegans niet kennen
Ik zou haar trouwens niet raken.
Er is ook nog zoiets als fatsoen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:36 schreef OeJ het volgende:
[..]
Luister, die mensen moeten eens ophouden met hun eigen angsten te projecteren op anderen, en daardoor allerlei verboden op te leggen. DAAR kan ik dus niet tegen.
Dan klik je toch zelf niet meer op dit topic?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:36 schreef OeJ het volgende:
[..]
Luister, die mensen moeten eens ophouden met hun eigen angsten te projecteren op anderen, en daardoor allerlei verboden op te leggen. DAAR kan ik dus niet tegen.
Ging jij niet weg uit dit prachtige topique ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als fatsoen.
En waar jij niet tegen kan: who cares.
Ik kan me dondersgoed inleven in zo'n situatie, maar dat neemt niet weg dat als je er anders overdenkt dat iemand zich gelijk aangevallen voelt en gaat zitten janken en dreigen. Het zijn bijvoorbeelds maar paintsquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:37 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Ja schuif het maar op een ander af die zich wel kan inleven in zo'n situatie
Waar zeg ik dan dat het niet mag? Ik zeg dat ik het niet begrijp maar beweer nergens dat dit topic meteen op slot moet of de "grappige" meningen monddood gemaakt moeten worden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:36 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nou, ik moet misschien ook wel erg lachen, gewoon alleen al om het feit dat er een heel blik gevoelige josti's op hun tere ziel wordt getrapt. Dààr word ik nou blij van.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA ROBIJNquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En waarom wordt je daar blij van? wil je er over praten? Er is nog ruimte in R&P mocht je er behoefte aan hebben.....quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:40 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nou, ik moet misschien ook wel erg lachen, gewoon alleen al om het feit dat er een heel blik gevoelige josti's op hun tere ziel wordt getrapt. Dààr word ik nou blij van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Sorry hoor, maar ik moest lachenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:42 schreef Oldenzaal het volgende:
-WEG-
Dit was ook gewoon een goed topic!
TT was: Winnaar van wie is de mol 2010 bekend!
Als zijn het paints, het is gewoon fucking respectloos richting haar familie en bekenden. Stel dat zij hier zitten te lezen (kans is klein maar toch, je snapt me)quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
Ik kan me dondersgoed inleven in zo'n situatie, maar dat neemt niet weg dat als je er anders overdenkt dat iemand zich gelijk aangevallen voelt en gaat zitten janken en dreigen. Het zijn bijvoorbeelds maar paintsgvd zeg
tja, shit happens. We kunnen niet blijven rouwen. Leven gaat door en daar horen grappen bij. Ik vind de paints wel vermakelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:43 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Als zijn het paints, het is gewoon fucking respectloos richting haar familie en bekenden. Stel dat zij hier zitten te lezen (kans is klein maar toch, je snapt me)
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het heeft een snavel en zit graag onder de grond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet..
Nee, hoor niet nodig. Ik weet zelf waarom. De tere zieltjes projecteren het leed van een ander eerst op hun eigen bestaan, "och, het zal mijn dochter maar zijn", tot ze een dag later al merken dat hun leventje gewoon doorgaat, alles bij het oude is gebleven, en dan opeens wel de humor zien, maar TE LAAT! TE LAAT!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
En waarom wordt je daar blij van? wil je er over praten? Er is nog ruimte in R&P mocht je er behoefte aan hebben.....
Wie weet als die lui volwassen zijn, dat ze het dan snappen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:45 schreef Pinterman het volgende:
Inderdaad. Fatsoen en respect. Wat interesseert het nou dat "het toen en toen wel mocht", of dat "Pietje het ook deed", stelletje kleuters. Je doet het gewoon niet! We zijn toch met zijn allen geen apen, die het eerste roepen wat ze te binnen schiet? Maargoed, dat is het antisociale karakter van de Fok!kers zullen we maar zeggen
Een grapje op zijn tijd moet best kunnen. Maar de tijd nemen om een paint te maken van een 12 jarig, recent overleden meisje en er dan speciaal een topic voor te maken om lof te oogsten? Dan heb je alle fatsoen uit het oog verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |