Zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 17:18 schreef Jian het volgende:
Maar we zullen het zien, aanpassen kan altijd nog wanneer dat toch nodig blijkt te zijn, niet?!
Opa is here to stay. Deal with it!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Een aparte filter om dat Opa topique heul uit de lijst te krijgen zie ik dan wél weer zitten.
De minder interessante topiques zakken vanzelf weg, maak je niet dik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef Disana het volgende:
Ben ik de enige die vandaag door de bomen het bos niet meer ziet? Het is helemaal begrijpelijk dat er een stroom aan SS topics wordt geopend, maar het zijn er zoveel en doordat er overal Secret Story voor staat is het moeilijk onderscheid te maken wat wat is.
Is het misschien een idee om over een tijdje bepaalde info uit diverse topics te bundelen in een sticky topic?
Als de kickoff nadert, moet er een FAQ komen, eens.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef Disana het volgende:
Ben ik de enige die vandaag door de bomen het bos niet meer ziet? Het is helemaal begrijpelijk dat er een stroom aan SS topics wordt geopend, maar het zijn er zoveel en doordat er overal Secret Story voor staat is het moeilijk onderscheid te maken wat wat is.
Is het misschien een idee om over een tijdje bepaalde info uit diverse topics te bundelen in een sticky topic?
De kickoff is toch a.s. zondag?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Als de kickoff nadert, moet er een FAQ komen, eens.
.
Moeten we nu "naderen" gaan definiëren of zo?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De kickoff is toch a.s. zondag?
Eh....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef Laysa het volgende:
Ja...Nou...ik ben Boos![]()
Waarom zie ik geen spy eye achter de SS topics en andere mensen wel![]()
Nou?
Your answer better be good Gertl![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik blondtttttttttttttttttttttttttttttt?????????????// Nou????????/// nou???????????quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Eh....![]()
Je ziet het alleen vanaf de RLS index hè.
Dus vanaf de MyAt ziet niemand ze!
RAUS!!!!! SCHNEL!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ben ik blondtttttttttttttttttttttttttttttt?????????????// Nou????????/// nou???????????
nee Gertl...ik ben niet blond...Donker met een vleugje rood...het meisje met de rode haren...ja denk maar niet dat ik niet zie dat de trein al klaar staat![]()
ik zie het niet
2nd that.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef Disana het volgende:
Bij een goede RLS moet de verf tijdens de kickoff nog nat zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Moeten we nu "naderen" gaan definiëren of zo?
Zal je net zien dat er dan een gevalletje waterschade opduiktquote:Er zullen tijdens de Portugal-trip veel topics met nieuwe info geopend worden. Na een paar dagen zakken die weg, en dan bundelen we de info in een sticky FAQ.
De grens is inmiddels verlegd volgens mij. Tijdens TBO zag ik Bommie de term telefoonkaartenhoer bezigen en die kon ook nog.quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:23 schreef PC eend het volgende:
Nu het dan toch al dan niet begint te naderen ben ik wel benieuwd of grens nog steeds bij crackhoer ligt?
Of zit ik nu hopeloos ouderwets te zemelen?![]()
Is al.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Kan iemand in de OP van [RLS] SBS/Endemol kondigen SECRET STORY aan #3 even het v/a-artikel van Pietje posten?
[RLS] SBS/Endemol kondigen SECRET STORY aan #2
Nu zie ik in #3 alle behandelde vragen weer één voor één de revue passeren.
Een aparte SC lijkt me niet nuttig, er is gewoon een algemene RLS SC waar iedereen welkom is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hey, een SS-oogje (het is dat ik geen veteraan ben anders zou ik dat gek vinden klinken), tof![]()
Is het al tijd voor de eerste COS? Komt er een aparte SS SC of houden we het bij RLS SC?
COS? Commentaar op de streams betekent dat, dat wist je toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hey, een SS-oogje (het is dat ik geen veteraan ben anders zou ik dat gek vinden klinken), tof![]()
Is het al tijd voor de eerste COS? Komt er een aparte SS SC of houden we het bij RLS SC?
editquote:
Moest jij 'ns weten, wat die azijnpissers hier allemaal kunnen..quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
COS? Commentaar op de streams betekent dat, dat wist je toch?
Zijn er streams? Neen, dan kun je er ook geen commentaar op leveren.
Het zou fijn zijn als jij je niet overal tegenaan bemoeit alsof je mod bent of alsof je weet hoe iemand iets bedoelt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
COS? Commentaar op de streams betekent dat, dat wist je toch?
nou meid ga jij lekker commentaar leveren op de streams dan, open maar een topiquequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als jij je niet overal tegenaan bemoeit alsof je mod bent of alsof je weet hoe iemand iets bedoelt.![]()
Ik wacht wel even op de reactie van een blauwe, ajbdjwquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou meid ga jij lekker commentaar leveren op de streams dan, open maar een topique.
Lagen de COSsen stil tijdens streamlocks? Neen? Nou dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:12 schreef Maanvis het volgende:
Nou ga je gang danquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lagen de COSsen stil tijdens streamlocks? Neen? Nou dan.
Ik kan met een beetje moeite commentaar leveren op programma's die niet eens bestaan, dus blah!
je hebt al reactie van remlof gehadquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op de reactie van een blauwe, ajbdjw
Na mijn schijnbaar duidelijke taal heb ik nu ook oogjes...Dank Gertl voor het uitrukken van je eigenste oogjes...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
RAUS!!!!! SCHNEL!!!!!!!!!!!!!
Dit is ff uitzoeken wat jou anders maakt dan mensen die het wél zien.
Behalve die jampotbril dan.
Wat voor browser gebruik je?
Ziet je FOKking partner ze wel? Wat gebeurt er als je op zijn pjoeter inlogt, zie je ze dan wel?
Welke browser zit daar op?
Zijn er meer users die de spye eyes niet zien?
Welke kleur haar hebben die?![]()
Als je zoveel mogelijk van bovenstaande vragen kunt beantwoorden?Zet ik het achter neer. Het is net vandaag gemaakt, dat oogje, dus kan best zijn dat er nog iets aan hapert!
Ah jah, niet eens gezien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je hebt al reactie van remlof gehad.
Mwah, gewoon voluit schrijvenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Als we "Secret Story" in al die titels nou 's veranderen in [SS]?
Ja, ja, Nazi's enzo en die waren heus niet altijd lief, maar volgens mij maakt een korter tagje het al een stuk overzichtelijker.
Ich gehe erstmal da von aus das du diesen post nur gemacht hast damit du dein SS bildchen posten kannst? Die kleinere tags sind doch viel besser oder?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mwah, gewoon voluit schrijven
[ afbeelding ]
Die waren van m'n cavia!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Na mijn schijnbaar duidelijke taal heb ik nu ook oogjes...Dank Gertl voor het uitrukken van je eigenste oogjes...![]()
![]()
![]()
Dus we hebben strak een COS en een? COE?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Die waren van m'n cavia!
Mera, zondag is SS COS # 1-dag!
Eerst het uitzending-topic, pardon topicreeks, en daarna zetten ze de streams aan heb ik begrepen.
blaas jij cavia voor je leven weer leven in?quote:
E? Eh...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus we hebben strak een COS en een? COE?![]()
Oooo... maar dat heet SC.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Commentaar Op Elkaar misschien?
Oooooo! Nee die zag ik niet.quote:
1 topique per uitzending of 1 topique dat doorloopt naar alle uitxzendingen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Oooooo! Nee die zag ik niet.
De RLS'en kennen wel een dagelijks uitzendingentopic, en die heet dan "De uitzending van <datum>". Zakelijk, nuchter, to the point.
oke tof dan kunnen we ze alvast klaarzetten voor d ekomende 3 maandenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |