Dat weet ik wel zeker, maar ze heeft wel een Tinky waardig afscheid verdient! Ha!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:29 schreef Gert het volgende:
Howel Noek hier volgens mij verder niet zo op zit te wachten.
Dat zijn de bestequote:Op donderdag 18 maart 2010 13:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil d'r graag bedanken, weet alleen exact waarvoor![]()
Ze was blauw maar ik heb 'r niet zien modden![]()
Zwart staat haar ook goed
Dat!quote:
Mehehe, die wou ik er in eerste instantie onder zetten in de OPquote:
Scheelt je gauw 12 dagen banquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:50 schreef Jian het volgende:
Noek geen mod meer ... ? kan ik 'r eindelijk eens echt de waarheid vertellen
Showpony!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:04 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Zie Noek eens pronken met haar FOK!lintje en beker
Ze had modrechten op dit forumquote:
Is van voor jouw tijd. Maar misschien ken je de beelden nog, toen ze in 1963 John F. Kennedy een ban aansmeerde?quote:
Váág, heel váág staat me er wat van bij.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is van voor jouw tijd. Maar misschien ken je de beelden nog, toen ze in 1963 John F. Kennedy een ban aansmeerde?
Schrijf er zelf óók een dan..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:01 schreef Symphonic het volgende:
Echt fijn al die hartverwarmende reakties![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:21 schreef Noek het volgende:
Snap er geen reet van en waarom zijn er hier opeens users die ik niet ken. Ga weg!![]()
Vooral die ene CarOnline met z'n grote muil. Weg!Oh en WJ!
![]()
Nou nou, meneer is ook blauw-af en denkt meteen van alles te kunnen zeggenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:21 schreef Noek het volgende:
Snap er geen reet van en waarom zijn er hier opeens users die ik niet ken. Ga weg!![]()
Vooral die ene CarOnline met z'n grote muil. Weg!Oh en WJ!
![]()
Is dat Noek!?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:31 schreef BobdeStreamer het volgende:
Nou, ik vind 'm wel een sympathieke
[ afbeelding ]
Noek.quote:
pfff ameland is nederland, doosquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Noek.
Ken jij Noek niet??? nou dan loop je wel heel erg achter, wie kent Noek niet, berucht en beroemd in Nederland en ver daarbuiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |