Ik voel een leegtequote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef jna het volgende:
Is het erg als je met het nieuwe nummer van Jan Smit in je hoofd zit?ja hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef jna het volgende:
Is het erg als je met het nieuwe nummer van Jan Smit in je hoofd zit?ja hè?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
Er is maar een uitweg... A milli van Lil Wayne te luisterenDat weiger ik. Ik zet dadelijk gewoon Coltrane op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Jup!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef Milou__ het volgende:
Hebben jullie dat ook .. als je je kamer opruimt en je bent net op de helft. Dus als je alles overhoop heb staan maar voor jezelf wel weet waar alles moet komen te staan en liggen.. en dan... heb je geen zin meer.
In het nummer van lil wayne zit volgens maar een toonhoogte...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef jna het volgende:
[..]
Dat weiger ik. Ik zet dadelijk gewoon Coltrane op.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
Er is maar een uitweg... A milli van Lil Wayne te luisterenJe moet A millie van neyo horen, die is veel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja bij Coltrane iets meer inderdaadquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In het nummer van lil wayne zit volgens maar een toonhoogte...
gelukkig welquote:
Doe mij zo een soort baanquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:09 schreef PieterBas het volgende:
Handig, heb je net je vragen opgesteld.. Is het alleen mogelijk om die gasten te bellen tussen 9 en 12..
Ja, het is een overheidsinstelling![]()
Het zit tussen halte Ternoot en CS in... en staat naast het Paleis van Justitie.. en nee, het is niet het Ministerie van LNV of Inholland Den Haag en heeft iets met privacy te makenquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:09 schreef PieterBas het volgende:
Handig, heb je net je vragen opgesteld.. Is het alleen mogelijk om die gasten te bellen tussen 9 en 12..
Ja, het is een overheidsinstelling![]()
quote:
Dat gebouw waar Amazon vroeger inzat? Geen idee wat daar nu zit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het zit tussen halte Ternoot en CS in... en staat naast het Paleis van Justitie.. en nee, het is niet het Ministerie van LNV of Inholland Den Haag en heeft iets met privacy te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |