abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:41:20 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79288753

Het vorige deel: Slank #984 - Met groen bier.

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79288771
Hai.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:41:54 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79288786
Sepo.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:42:05 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79288792
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat eet jij dan ipv boterhammen?
Yoghurt / fruit / salade (soms)
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:42:52 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79288829
Fruit is voor mij voor tussendoor, yoghurt eet ik 's ochtends als ontbijt en salade vind ik ook voor tussendoor of voor bij de avondmaaltijd .
Niet meer actief op Fok!
pi_79288860
ik eet ook nagenoeg elke dag hetzelfde, en ik vind 't wel fijn, die structuur
Ja doei.
pi_79288871
Kwak eet de boterhammen toch ook als tussendoor, Vik? .
pi_79288878
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Yoghurt / fruit / salade (soms)
ik hou niet van fruit en salade en vind dat ook gene volwaardige maaltijdvervangers, zuivel gebruik ik niet.

de dietiste bij ons dringt ook juist aan op voldoende volkorenbrood eten (nederlanders eten steeds minder brood, en in crackers zit vaak geen jodium extra bijvoorbeeld), en ik merk ook voor mezelf dat het werkt. ik varieer wel met beleg, niet elke dag hetzelfde (als ik tijd heb verschillend beleg op 1 dag)

brood als tussendoor is fijn omdat ik nu niet echt 1 lunchmoment heb maar de hele dag verzadigd ben
Kwak
pi_79288881
TVP! Ik post zo nog even een lijstje, druk!
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:44:58 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79288919
Nja dan blijft brood wel als enige over ja . Nouja als jij er wel bij vaart, helemaal goed toch? Het was ook niet als aanval bedoeld, maar gewoon als vraag. Omdat het mij wel zou gaan vervelen .
pi_79288925
oh ja, wij gaan vanaf zaterdag dus echt beginnen met hardlopen! (ja, dit keer ECHT)
en vanaf dan ga ik ook weer in het lijstje, heb ik besloten

dus nog even de komende dagen anorexia-en om een beetje goed te beginnen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:49:16 #12
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79289099
Ik hou echt ontzettend veel van brood! Nu heb ik ook daar geen trek ik, maar normaal moet ik écht oppassen met brood, omdat ik er snel veel te veel van eet.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79289145
brood met kaas en dan het liefst oudere kaas nom!
Ja doei.
pi_79289314
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ah, OK. Ik maak uit PF's post op dat het een naheffing is
Ik dacht dat het een rekening was, omdat er een acceptgiro bij zat, maar bij nadere inspectie gaat het om 2010. Maarrrrr ik kan hier echt maar 4 minuten douchen en ik douche altijd samen en ik maak nooit schoon met een sopje Dus ik ga sowieso wel kwijtschelding aanvragen.
pi_79289397
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:44 schreef kwakz0r het volgende:
ik hou niet van fruit en salade en vind dat ook gene volwaardige maaltijdvervangers, zuivel gebruik ik niet.
Nou, dat ligt er maar net aan wat voor salade
Ik ben een pieperd: ik hou gewoon niet van boterhammen! Verse, knapperige broodjes ofzo gaan er wel in, maar van die verlopen bammetjes uit een zakje of trommeltje... *ril Mijn jodium haal ik wel uit keukenzout, en hier en daar wat vis en zeewier.

Kom ik meteen even met een lijst, check mijn prachtige uitgebalanceerde lunch

O: 2 eitjes
T: bakje magere griekse yoghurt
L: rucolasla met berry-linzen, geroosterde kip en feta
T: banaan
T: een of twee appels
S: pilates
D: andijviestamppot met jus en een stuk magere rookworst, op verzoek van Meneer

Tussendoor nog 3x 35 minuten wandelen
pi_79289425
Ik vind salade ook geen maaltijd vervanger. En soep al helemaal niet.
pi_79289642
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:56 schreef P.F het volgende:
Ik vind salade ook geen maaltijd vervanger. En soep al helemaal niet.
Ligt er echt aan. Gewoon sla met komkommer en tomaat, nee, maar bijvoorbeeld een caesar salad met kip vind ik echt wel volwaardig. Idem voor soep: van die superslanke gepureerde soep is idd een tussendoortje, maar met vlees & deegwaar erin vind ik het tch echt een volwaardig maal (afhankelijk van portiegrootte, natuurlijk).
pi_79289647
Ik vind soep én salade wel een goede avondmaaltijd.
pi_79289754
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ligt er echt aan. Gewoon sla met komkommer en tomaat, nee, maar bijvoorbeeld een caesar salad met kip vind ik echt wel volwaardig. Idem voor soep: van die superslanke gepureerde soep is idd een tussendoortje, maar met vlees & deegwaar erin vind ik het tch echt een volwaardig maal (afhankelijk van portiegrootte, natuurlijk).
Ik heb daarna altijjjjjd nog honger. ALTIJD
pi_79289798
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb daarna altijjjjjd nog honger. ALTIJD
En dat is de maatstaf voor of iets een volwaardige maaltijd is?
pi_79289865
Nou, ik wil het idee hebben dat ik lekker heb gegeten, na een maaltijdsoep en een maaltijdsalade verwacht ik nog gewoon een maaltijd
pi_79289986
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En dat is de maatstaf voor of iets een volwaardige maaltijd is?
Bij mij wel een beetje altijd.

Ik vertrek zo naar Belgie, naar de ex-mister. Wat spulletjes ophalen en met Koekie naar de dierenarts morgenochtend. kGa m'n hardloopschoenen meenemen, kan ik eindelijk weer eens in het bos hardlopen! Goed teken dat ik me aan mijn schema hou, merk echt dat de knop weer om is.
pi_79290021
Ik had laatst een goddelijke salade gemaakt met geroosterde pompoen, kikkererwten, bleekselderij en geitenkaas (zat vast nog meer in, maar dat ben ik even kwijt). Met wat stokbrood zeker een volwaardige maaltijd .

Ik houd overigens ook niet zo van brood. Maar het is wel makkelijk meenemen. Maar meer dan 2 of soms 3 per dag krijg ik niet weg.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79290028
Hoi! Wat gaat het snel!
Hier is het uiteraard ook van de goedkope broodmaaltijden. Maar ook voor het gedoe dat salade en soep opleveren met meenemen.

Ben gister meteen verkouden geworden. Dat heb ik nou elk jaar als het beter wordt. Te enthousiast ofzo.
pi_79290222
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Bij mij wel een beetje altijd.
Ja OK, maar ik bedoelde dat het feit dat PF nog honger heeft als ze salade heeft gegeten, voor mij niet zoveel boeit; ik maak heel goed gevulde salades en daar kan ik prima op leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')