Nee, met dank aan het Komkommertje heb ik "alle 25 pikant" gedownload, dus dat komt goed.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:15 schreef Frollo het volgende:
Vergeet Het Komkommertje niet hè!
Ben ik dan de bindende factor in dit gesprek? Jazeker! Hier mijn opmerking om een verder onsamenhangend gesprek duiding te geven: 'Vestdijk was ook een arts.' Amen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind het erg leuk dat Ringo nu ook gezellig meeJAMt. Zelf hoop ik ook zaken mee te gaan maken, maar nu had ik een gesprek met mijn collega die alles van Vestdijk gelezen heeft.
Om eens heel hard te kakken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:22 schreef JAM het volgende:
Toch zeker wel om over te geven hè, Ringo?
Nou, dat wilde ik niet zeggen, maar je deelt wel gezellig je privéleven mee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:21 schreef JAM het volgende:
[..]
Ben ik dan de bindende factor in dit gesprek?
Ik heb gelukkig leerlingen. Die lezenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:22 schreef Ringo het volgende:
Ik wou dat ik het met mijn collega's over Vestdijk kon hebben.
100 boeken op één middag?!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn collega bleek ongeveer de complete top 100 boeken allertijden gelezen te hebben. Dat is toch intrigerend, zo op vrijdagmiddag.
Het miezert!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:47 schreef ShadyLane het volgende:
Is er nog schaatsen? Het is lente!
Wie bepaalt die top 100 dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn collega bleek ongeveer de complete top 100 boeken allertijden gelezen te hebben. Dat is toch intrigerend, zo op vrijdagmiddag.
Maar ik wil wel zo naar huis om schaatsen te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |