mezelf voor die Reunion vraag ook maar een punt gegeven, Ofyles moet maar aangeven als het niet kloptquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:49 schreef Terpentin07 het volgende:
Nog stees wakker Cobra?
Komt bekend voor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Zo nog even een filmpje kijken onder het genot van een biertje en dan snurken.
Het had eigenlijk ook geen ander land kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:50 schreef Terpentin07 het volgende:
VS?
quote:
Als je even nadenkt valt het wel mee. Het is niet een oude Europese kolonie in Azie. Het gebouw op de achtergrond is de standaard, het gebouw op de voorgrond hoort er niet thuis. En nee, het is niet een chinees restaurant of iets dergelijksquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:22 schreef Cobra4 het volgende:
Da's een lastige........
De oude duitse enclave in China? Tjindao?
We komen in de juiste hoek. Maar ik sta niet zomaar in een stad maar op een bekende plek binnen die stad, ik denk dat de meesten de naam van die plek ook wel zullen weten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:46 schreef Cobra4 het volgende:
Stockholm?
Jaaaaquote:
Da's snel!?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:00 schreef De_Hertog het volgende:
Helsinki
Ik doe ook af en toe mee aan raad de stad, reis veel en kijk veel in reisboeken en dergelijke. Helsinki staat op de planning voor komende zomer.quote:
AKQ 1918quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef nightcowboy het volgende:
Jura?
Echt een heel mooie stad.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef De_Hertog het volgende:
Ik doe ook af en toe mee aan raad de stad, reis veel en kijk veel in reisboeken en dergelijke. Helsinki staat op de planning voor komende zomer.
AKQ 1918quote:
quote:
nog zo'n geniaal duo uit de muziekstroming genaamd eurohousequote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:34 schreef Yankee het volgende:
[..]
sarcasme......
2brothers on the 4floor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |