SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
Als je bijvoorbeeld sport bij een vereniging, of aan vrijwilligerswerk doet, maak je zo weer nieuwe vrienden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:42 schreef Feitosa het volgende:
Rond die leeftijd maak je niet zo snel meer nieuwe vrienden.
Dat denk ik ook. Vroeger als je op stap ging dan hoefde je niet eens te bellen. Iedereen was er altijd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:42 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb dan wel vrienden , maar rond die leeftijd vallen wel mensen weg .
Door: verhuizing buitenland, trouwen, samenwonen, werk icm avondstudie etc. kan me wel indenken dat in sommige gevallen er niemand overblijft.
Rond die leeftijd maak je niet zo snel meer nieuwe vrienden.
Nee hoor, je word kieskeuriger.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:43 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld sport bij een vereniging, of aan vrijwilligerswerk doet, maak je zo weer nieuwe vrienden.
Dat idd icm met vrienden die trouwen, kinderen krijgen etc en jij niet bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:43 schreef Sander het volgende:
Gecombineerd met een karig sociaal leven, druk bestaan en veel verplichtingen, zullen er genoeg mensen zijn die geen vrienden (meer) hebben idd.
Dat dus..quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Vroeger als je op stap ging dan hoefde je niet eens te bellen. Iedereen was er altijd.
Tegenwoordig moet je 2 weken van te voren al regelen als je nog eens met een groep ergens een biertje wilt gaan drinken want ze moeten oppas regelen etc
Ja, als je die leeftijd hebt is je leven over.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:35 schreef wasbakverkoper het volgende:
Hoe kan het zo zijn dat mensen van bijvoorbeeld 30 35 jaar oud zonder vrienden zitten, is er in die 30 jaar dan niemand waarmee je een klik hebt of overeenkomsten hebt?
Ik moet zeggen dat ik zelf niet echt veel vrienden heb, maar de goede vrienden die ik heb zijn wel op één hand te tellen.
Zijn er verder nog mensen hier die echt helemaal geen vrienden hebben? Wanneer noem je iemand pas een vriend en heb je ooit veel vrienden verloren door een conflict of ruzie?
Of je leest gewoon ff goed.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:11 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ja, als je die leeftijd hebt is je leven over.
Ik heb ook een vriend die geen vrienden heeft.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriend die geen vrienden heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |