abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:35:08 #1
296212 wasbakverkoper
Iemand nog een wasbak nodig?
pi_79284672
Hoe kan het zo zijn dat mensen van bijvoorbeeld 30 35 jaar oud zonder vrienden zitten, is er in die 30 jaar dan niemand waarmee je een klik hebt of overeenkomsten hebt?
Ik moet zeggen dat ik zelf niet echt veel vrienden heb, maar de goede vrienden die ik heb zijn wel op één hand te tellen.

Zijn er verder nog mensen hier die echt helemaal geen vrienden hebben? Wanneer noem je iemand pas een vriend en heb je ooit veel vrienden verloren door een conflict of ruzie?
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:39:50 #2
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_79284803
Je hebt van die mensen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_79284836
geert wilders heeft geen vrienden
pi_79284866
Ik heb dan wel vrienden , maar rond die leeftijd vallen wel mensen weg .

Door: verhuizing buitenland, trouwen, samenwonen, werk icm avondstudie etc. kan me wel indenken dat in sommige gevallen er niemand overblijft.

Rond die leeftijd maak je niet zo snel meer nieuwe vrienden.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:43:06 #5
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_79284885
Gecombineerd met een karig sociaal leven, druk bestaan en veel verplichtingen, zullen er genoeg mensen zijn die geen vrienden (meer) hebben idd.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:43:30 #6
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_79284892
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:42 schreef Feitosa het volgende:
Als je bijvoorbeeld sport bij een vereniging, of aan vrijwilligerswerk doet, maak je zo weer nieuwe vrienden.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_79284907
Er zijn denk ik ook wel mensen die geen tot weinig waarde hechten aan het hebben van vrienden.
Het als een belemmering zien of iets wat gewoon geen toegevoegde heeft.
pi_79284969
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:42 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb dan wel vrienden , maar rond die leeftijd vallen wel mensen weg .

Door: verhuizing buitenland, trouwen, samenwonen, werk icm avondstudie etc. kan me wel indenken dat in sommige gevallen er niemand overblijft.

Dat denk ik ook. Vroeger als je op stap ging dan hoefde je niet eens te bellen. Iedereen was er altijd.
Tegenwoordig moet je 2 weken van te voren al regelen als je nog eens met een groep ergens een biertje wilt gaan drinken want ze moeten oppas regelen etc
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79284972
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:41 schreef Furdinand het volgende:
geert wilders heeft geen vrienden
Maar die heeft dan weer genoeg groupies en andere aanhang om dat ruimschoots te compenseren.
pi_79285032
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:43 schreef _Michiel_ het volgende:

[..]

Als je bijvoorbeeld sport bij een vereniging, of aan vrijwilligerswerk doet, maak je zo weer nieuwe vrienden.
Nee hoor, je word kieskeuriger.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:48:57 #11
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_79285054
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:43 schreef Sander het volgende:
Gecombineerd met een karig sociaal leven, druk bestaan en veel verplichtingen, zullen er genoeg mensen zijn die geen vrienden (meer) hebben idd.
Dat idd icm met vrienden die trouwen, kinderen krijgen etc en jij niet bijvoorbeeld.
Als er weinig aangroei in de sociale leven is en er wel mensen 'verdwijnen' omdat hun leven simpelweg anders wordt dan dat van jouw.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_79285067
Ik heb een vriend die zo is.
pi_79285103
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Vroeger als je op stap ging dan hoefde je niet eens te bellen. Iedereen was er altijd.
Tegenwoordig moet je 2 weken van te voren al regelen als je nog eens met een groep ergens een biertje wilt gaan drinken want ze moeten oppas regelen etc
Dat dus..
Of niet?
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:55:20 #14
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79285215
Heb ondertussen genoeg vrienden 'verloren', de een overleed, de ander vertrok naar het buitenland en weer anderen hebben gewoon totaal andere interesses gekregen, zijn gaan trouwen, kregen kids of werken altijd overdag.

Kennissen en bekenden genoeg, maak je even een praatje mee, kom je tegen in de kroeg en dan drink je er wat mee maar vrienden zou ik het niet noemen en je gaat er een keertje mee naar de bios of uit eten, maar daar houdt het dan ook wel weer op.
Echte vrienden zijn bij mij ook op een hand te tellen, bij hen weet ik wat ik aan ze heb en dat vind ik toch een belangrijke voorwaarde.
Ik ben sinds een jaar of 4 nogal ziek en dan merk je dat steeds meer mensen geen behoefte hebben in dat praatje, even langskomen of wat dan ook en dan leer je mensen echt goed kennen.
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:11:11 #15
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_79285707
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:35 schreef wasbakverkoper het volgende:
Hoe kan het zo zijn dat mensen van bijvoorbeeld 30 35 jaar oud zonder vrienden zitten, is er in die 30 jaar dan niemand waarmee je een klik hebt of overeenkomsten hebt?
Ik moet zeggen dat ik zelf niet echt veel vrienden heb, maar de goede vrienden die ik heb zijn wel op één hand te tellen.

Zijn er verder nog mensen hier die echt helemaal geen vrienden hebben? Wanneer noem je iemand pas een vriend en heb je ooit veel vrienden verloren door een conflict of ruzie?
Ja, als je die leeftijd hebt is je leven over.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_79285840
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:11 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Ja, als je die leeftijd hebt is je leven over.
Of je leest gewoon ff goed.
pi_79286936
Hmm.. ik ben op het moment wel zo goed als vriendloos op wat digitale contacten na.
Ik ben ongeveer 3 jaar geleden mijn vriendengroep kwijtgeraakt. Nouja, beter gezegd, ik heb er toen voor gekozen om 'eruit te stappen' omdat ik genoeg had van een aantal dingen.
Verder ben ik niet de meest sociale persoon, dus je zult mij ook niet anderen horen beschuldigen van die vriendloosheid. Ik maak gewoon niet makkelijk nieuwe contacten. Ik haat small-talk. Verder ben ik in die tijd wel nog een studie begonnen waar ik wat aardige mensen heb leren kennen, maar dat was het dan ook. Gewoon 'aardig', verder niet echt vriendwaardig. Dus inderdaad: je wordt ook kritischer.
In september begin ik met een andere studie, en mijn hoop is daar nu een beetje op gevestigd wat contacten betreft.
pi_79298344
Ik ken wel iemand die helemaal geen vrienden heeft, die persoon in kwestie heeft een vorm van autisme. Wel heb ik een tijdje met hem contact gehad, maar onze interesses botsten erg sterk.
pi_79302996
Ik heb niet zoveel vrienden, maar de vrienden die ik heb zijn wel echte vrienden.
Ik heb wel een klasgenootje die geen vrienden wil. Die houdt niet van andere mensen.
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:14:19 #20
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_79304592
Mijn ouders ook niet, zijn getrouwd toen ze 19 waren, naar ergens achteraf verhuisd en hebben daarbij hun complete (gezamelijke) vriendenkring achtergelaten en zijn nooit meer op bezoek geweest ergens.

Je kunt er maar zin in hebben, er zelf voor kiezen niemand behalve elkaar te zien
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_79304967
als ik tegenwoordig zie hoe sommige mensen met elkaar omgaan ben ik blij dat ik weinig sociale contacten heb.
zolang ik maar niet alleen thuis zit op vrijdag of zaterdagavond vind ik alles best ...
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:29:00 #22
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_79305025
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:49 schreef picodealion het volgende:
Ik heb een vriend die zo is.
Ik heb ook een vriend die geen vrienden heeft.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_79305084
Er zullen zeker mensen zonder vrienden zijn, je hebt nu eenmaal mensen die ervoor kiezen om eenzaat te blijven...
met vriendelijke groeten,
Robby
www.relatieforum.net
pi_79305113
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:29 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Ik heb ook een vriend die geen vrienden heeft.
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:40:47 #25
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79305433
Johan Derksen heeft geen vrienden, zegt ie telkens .
Maargoed, ik weet niet wat ik erger vind, mensen die geen vrienden hebben of mensen die iedereen die ze een paar keer in de kroeg hebben gesproken of 1x ontmoet hebben op een FOK! meet vrienden noemen .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')