quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Totdat m'n auto-switcher klaar is switch ik nog even handmatig naar 3FM Live, met nu Marco Borsato - Binnen (live) en Krezip - Plug It In (Live @ That's Live).quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:23 schreef Captain_Slow het volgende:
Neeeee!, Caro de Paro weer op 1, wat een verassing
Geen onderbroek of sokken dus?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:25 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik had alleen een t-shirt aan![]()
Nou, ook een broek en schoenen dan, voor de mierenneukers
Hier is het al donker hoorquote:
Als Mathijs dat van mij zou zeggen zou ik er erg blij mee zijn, enorme kwalquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard en Roos worden nerds en idioten genoemd door Mathijs in de promo!
Ik heb er ook nooit naar gekeken!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:29 schreef themauster het volgende:
Ik heb mijn tweetdeck uitgezet mijn hele timeline op twitter wordt gevuld met gezeur over WIDM, ik zal wel 1 van de weinige nederlands zijn die dat programma nooit wat aan heeft gevonden
oud wel, goed nietquote:
dit is beter iddquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:40 schreef Sj0rSz het volgende:
En Foo Fighters er achteraan. Geen geniale overgang, maar wel lekkere plaat ^^
Je hebt mijn uitvoering van Ik voel me zo verdomd alleen nog nooit gehoordquote:
Youtube, I dare you!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je hebt mijn uitvoering van Ik voel me zo verdomd alleen nog nooit gehoord
Was onderdeel van de WIDM middag met de afdeling. Was met collega (en FOK! oldbie...) in strijd wie de meeste regels kon zingen. Ik mocht het proberen, maar ging toch de fout in... het is gefilmd, maar die durft dat vast niet online te zetten (hoop ikquote:
haha..quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was onderdeel van de WIDM middag met de afdeling. Was met collega (en FOK! oldbie...) in strijd wie de meeste regels kon zingen. Ik mocht het proberen, maar ging toch de fout in... het is gefilmd, maar die durft dat vast niet online te zetten (hoop ik)
Het was niet de oldbie die filmde, die zat elke zin van mij af te zoeken op een foutquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha..
* Bol_Wan gaat snel even alle oldbies PM'en![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |