Nee hoor, niks MOET...het is gewoon een richtlijn. zodat we niet een week op foto's hoeven te wachten. Er valt in overleg veel te regelen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:21 schreef angel008 het volgende:
[..]
dit dus.
ik heb helaas zaterdag avond al een klus en om nu overdag ook nog eens bezig te zijn is me net ff teveel van het goeie (en zondag ben ik vanwege de klus meestal pas om 3 uur wakker)
ook vind ik het jammer dat er gelijk verwacht word dat er de dag na het event gelijk de foto's _moeten_ komen omdat ze anders hun nieuwswaarde verliezen. ik heb met bijna al mijn andere klussen een 48 uur regeling en er zijn er zelfs bij die 2 weken hebben (ok dit zijn foto opdrachten is een ander verhaal) maar ik vind 24/48 uur toch wel een minimum om foto's te leveren.
ik kon dit nergens terugvinden maar dat is hoe ik het ervaar.
ik heb het eerst in de groep gegooid en dan pas mensen aangeschreven (lees: iedereen) dus niet te snel conclusies trekken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:29 schreef PdeHoog het volgende:
@FB / Siegfried: dit soort evenementen zijn echt al eeuwen van te voren bekend. Je had dit veel eerder kunnen vragen. Je kan als een beetje professionele organisatie er toch gewoon niet op rekenen dat mensen 2 dagen van te voren nog geen afspraken hebben
Jullie moeten toch echt eens naar de werkwijze gaan kijken, want dit gaat niet werken zo. Dat bleek eerder en dat blijkt nu weer. En evenementen eerst verdelen onder bekenden en dan, wat er overblijft, hier in de groep gooien is ook niet echt een toffe manier van werken. Wees gewoon open in alles en laat iedereen kans maken om ergens naar toe te gaan en regel het niet onderling.
Is er trouwens al wat bekend over de speciale site die zou komen?
FB zegt het al; dat is slechts een richtlijn, en hangt natuurlijk ook volledig af van het gefotografeerde. Na een (meerdaags) festival kom je met zo'n enorme bulk aan foto's thuis dat het vaak haast ondoenlijk is om deze een dag later af te hebben. Wat we dan wel op prijs stellen zijn alvast een páár foto's, zodat we die als teaser kunnen gebruiken. De dag erna openen kranten namelijk al met mooie foto's van zo'n festival, en dan zou het natuurlijk mooi zijn als wij ook al iets kunnen laten zien.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:21 schreef angel008 het volgende:
[..]
dit dus.
ik heb helaas zaterdag avond al een klus en om nu overdag ook nog eens bezig te zijn is me net ff teveel van het goeie (en zondag ben ik vanwege de klus meestal pas om 3 uur wakker)
ook vind ik het jammer dat er gelijk verwacht word dat er de dag na het event gelijk de foto's _moeten_ komen omdat ze anders hun nieuwswaarde verliezen. ik heb met bijna al mijn andere klussen een 48 uur regeling en er zijn er zelfs bij die 2 weken hebben (ok dit zijn foto opdrachten is een ander verhaal) maar ik vind 24/48 uur toch wel een minimum om foto's te leveren.
ik kon dit nergens terugvinden maar dat is hoe ik het ervaar.
Gelukkig.quote:
Ik trek geen conclusies. Ik maak een algemene opmerking over dingen die mij blijven opvallen in het hele toekenningsproces wat betreft de evenementen. Het is nl. elke keer raak. Alles op het laatste moment.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb het eerst in de groep gegooid en dan pas mensen aangeschreven (lees: iedereen) dus niet te snel conclusies trekken.
Overigens is het logisch dat wij voor de grote evenementen eerst de bewezen fotografen vragen en daarna pas de rest. Het lijkt me logisch dat we kiezen voor bewezen kwaliteit boven beloofde kwaliteit.
Doe dat bij mij ook maar.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...en je mag mij van de fotografenlijst afhalen en de tag mag ook weg!
Euhhhh.......quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:34 schreef x-tremed het volgende:
ik wacht nog steeds op mijn fok! fotografen fotograaf tag
leugens!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:34 schreef x-tremed het volgende:
ik wacht nog steeds op mijn fok! fotografen fotograaf tag
niettusquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:14 schreef Ynske het volgende:
PASSIESPELEN 2010 ZINDEREND
De 19de editie van Passiespelen Tegelen mag u niet missen. Regisseur Cees Rullens maakt er iets bijzonders van met een weldoordacht artistiek concept, een groots decor, nieuw gecomponeerde muziek en nieuwe kostuums. Meer dan 400 medewerkers zetten een gedenkwaardige theatervoorstelling neer. Uitvoeringen: zondag 16 mei (première) t/m zondag 12 september 2010 (totaal 23 voorstellingen). Bekijk hier de laatste foto's van de voorbereidingen.
ik ga er dinsdag achteraan, heb het nu drukquote:Op zondag 4 april 2010 18:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik zou daar dolgraag naar toe gaan, is dit een optie voor Fok!?
accreditatie is aangevraagdquote:Op zondag 4 april 2010 22:04 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Is er al wat over Dauwpop bekend?
En ik hou me wel aan bevolen voor de huldiging van FC Twente.
Dat zou ontzettend tof zijnquote:Op zondag 4 april 2010 22:04 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
En ik hou me wel aan bevolen voor de huldiging van FC Twente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |