abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:39:55 #201
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79313640
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:36 schreef Igen het volgende:

[..]

Heel knap dat je nou al voor de tweede keer dat lijstje hebt kunnen copy-pasten, maar ik wacht nog altijd op de uitleg hóé die afzonderlijke punten nou kunnen helpen om de kleine criminaliteit, waarover je het in de OP hebt, te bestrijden. Ik vraag het nu voor de tweede keer, komt er nu wel een antwoord?
Nee dus. want het antwoord hierop weet ik al, heeft bij jou sowieso geen zin want het zijn standpunten van PVV, dus fout. Je zal nooit toegeven dat ze goed zijn. Pas als de PVDA o.i.d. er mee komt, dan pas is het goed, en stel je ook niet zulke kritische vragen. Want dan inééns kun jeje er wel in vinden.
Scheer je weg!
pi_79313828
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:39 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Nee dus. want het antwoord hierop weet ik al, heeft bij jou sowieso geen zin want het zijn standpunten van PVV, dus fout. Je zal nooit toegeven dat ze goed zijn. Pas als de PVDA o.i.d. er mee komt, dan pas is het goed, en stel je ook niet zulke kritische vragen. Want dan inééns kun jeje er wel in vinden.
Sommige punten ben ik het heus wel mee eens hoor. Alleen zie ik niet de link met het probleem. Vandaar mijn vraag.
pi_79313831
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:35 schreef IHVK het volgende:

[..]

En stel dat je nu niet de waarheid zegt?
Ik neem niet aan dat je zoiets gaat verzinnen.
pi_79313866
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:38 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het kan gebeuren, als het gebeurd dan is het fout geweest.
Echter ik zie niet meteen een aanleiding om alles te geloven wat ik lees op het internet. Neem je me dat kwalijk?
dat komt al heel lang voor.
er was een stad waar een verstandelijk gehandicapt meisje werd verkracht en mishandeld door een groep marokkanen.
de ouders kregen de tip om maar niks te zeggen om escalatie te voorkomen en maar te verhuizen.

de daders kregen volgensmij alleen een curcus vrouwen versieren...

het is gewoon een feit dat er op lokaal niveau veel cda en pvda zit en die proberen dit nu eenmaal buiten de pers te houden....
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:45:19 #205
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79313946
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:43 schreef gameniet het volgende:

[..]

dat komt al heel lang voor.
er was een stad waar een verstandelijk gehandicapt meisje werd verkracht en mishandeld door een groep marokkanen.
de ouders kregen de tip om maar niks te zeggen om escalatie te voorkomen en maar te verhuizen.

de daders kregen volgensmij alleen een curcus vrouwen versieren...

het is gewoon een feit dat er op lokaal niveau veel cda en pvda zit en die proberen dit nu eenmaal buiten de pers te houden....
Het valt me sowieso op dat je eigenlijk nooit iets van die slachtoffers meer hoort. Er zal wel een of ander opvangteam klaarstaan dat die mensen direct na hun mishandeling gaat bewerken om vooral toch uit de media te blijven of iets negatiefs te zeggen.
The End Times are wild
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:52:16 #206
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79314381
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:43 schreef Igen het volgende:

[..]

Alleen zie ik niet de link met het probleem.

Nothing to see here!! Doorlopen mensen!!

Scheer je weg!
pi_79314505
Gewoon alle criminelen met een dubbele nationaliteit het land uit zetten met de rest van de familie. Kunnen ze lekker in het land van herkomst over hun zonden nadenken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:58:45 #208
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_79314744
hoe moeilijk is het nou om gewoon eens fucking met een groepje politiemannen die daders op te gaan pakken, ze weten waarschijnlijk in welke wijk ze wonen of zijn vast al een keer eerder met de politie in aanraking gekomen.

ik snap t niet.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_79314794
http://www.geenstijl.nl/m(...)marokk.html#comments

Veenendaal zoekt blonde Marokkaan (met cursor)

Dat komt dus neer op 48 Marokkanen en 1 Nederlander.
pi_79314863
quote:
De Marokkaanse gemeenschap in Veenendaal vindt dat er te snel met de vinger naar Marokkanen is gewezen in de zaak van de gewelddadige overvallen in de stad. Nu wordt duidelijk dat daarvoor ook een blanke man wordt gezocht.

De beschuldigingen richting de Marokkaanse gemeenschap zijn dus voorbarig geweest, zegt voorzitter El Ktibi van Marokkaanse Belangen Veenendaal in een reportage van RTV Utrecht.
  donderdag 18 maart 2010 @ 22:01:58 #211
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_79314916
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 22:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]
al zijn ze fucking inktvissen, doe er wat aan.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  donderdag 18 maart 2010 @ 22:02:52 #212
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_79314974
aha, ze zijn wel op zoek, gelukkig.

Politie zoekt mannen op dak Veendam
  donderdag 18 maart 2010 @ 22:03:27 #213
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79315002
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hoe moeilijk is het nou om gewoon eens fucking met een groepje politiemannen die daders op te gaan pakken, ze weten waarschijnlijk in welke wijk ze wonen of zijn vast al een keer eerder met de politie in aanraking gekomen.

ik snap t niet.
Natuurlijk weten ze dat. En als het aan de politie lag...

Maar de politie is slechts uitvoerend. De macht ligt bij de rechters. En die stammen nog allemaal uit de jaren 60, waarin op universiteiten onderwezen werd dat criminelen slachtoffers zijn (van "het systeem"). Dus verwacht er niet te veel van.
The End Times are wild
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 22:04:51 #214
137949 Disana
pi_79315069
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 22:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
aha, ze zijn wel op zoek, gelukkig.

Politie zoekt mannen op dak Veendam
Veenendaal, Veendam...
pi_79315074
En kunnen ze die lui niet op pakken dan?
  donderdag 18 maart 2010 @ 22:05:09 #216
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_79315084
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 22:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Veenendaal, Veendam...
oops.
  donderdag 18 maart 2010 @ 22:05:27 #217
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79315096
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
Gewoon alle criminelen met een dubbele nationaliteit het land uit zetten met de rest van de familie. Kunnen ze lekker in het land van herkomst over hun zonden nadenken.
WAUW, wat een sterk plan.

Vooral die hele familie idd. In Noord Korea weten ze wat dat betreft van wanten: gewoon 3 generaties in een kamp stoppen. Nou zijn wij natuurlijk geen Noord Korea (stel je voor), maar het moet toch mogelijk zijn om in het holst van de nacht de deur in te trappen, 3 traangasgranaten naar binnen te gooien en die hele familie nog sneller dan ze een WW aanvraag kunnen invullen geboeid een vliegtuig in te trappen.

Hatsikidee
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 18 maart 2010 @ 22:06:37 #218
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79315154
De reden dat er dit soort extreme maatregelen worden voorgesteld is wel dat er veel te lang is gepapt en natgehouden. Nu schiet Nederland door naar het andere extreme.
The End Times are wild
  donderdag 18 maart 2010 @ 22:08:03 #219
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_79315234
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 22:06 schreef LXIV het volgende:
De reden dat er dit soort extreme maatregelen worden voorgesteld is wel dat er veel te lang is gepapt en natgehouden. Nu schiet Nederland door naar het andere extreme.
flikker op met je pappen en nathouden, geert napraten doe je maar in het centrale geert topic.
  donderdag 18 maart 2010 @ 22:08:44 #220
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_79315273
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:25 schreef IHVK het volgende:
de normale Marokkanen hebben namelijk het meest last van deze idioten.
Hoe dan? Die kutmarokkaantjes nemen zelden een medemocro te grazen.

En als de normale marokkanen zoveel last hebben van dat tuig, waarom blijft het dan bij een handjevol patrouillerende buurtvaders? En dat is waarschijnlijk dan niet eens een eigen initiatief maar georkestreerd door de gemeente.

De normale marokkanen hier op fok hoor ik trouwens alleen maar bagatelliseren en ontkennen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_79315336
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 22:08 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

En als de normale marokkanen zoveel last hebben van dat tuig, waarom blijft het dan bij een handjevol patrouillerende buurtvaders? En dat is waarschijnlijk dan niet eens een eigen initiatief maar georkestreerd door de gemeente.

De normale marokkanen hier op fok hoor ik trouwens alleen maar bagatelliseren en ontkennen.
  donderdag 18 maart 2010 @ 22:16:06 #222
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79315609
quote:

[..]

Nou, het is natuurlijk wel superkut dat wanneer je een Marokkaan bent die gewoon naar school is geweest, zijn geld verdiende met een krantenwijk, nu werkt en belasting betaalt, en verder niets illegaals doet, dat heel Nederland je in de trein of in de winkel aankijkt met zo'n blik van "Daar hebben we weer zo'n smerige kutmarokkaan." Je kunt je wel voorstellen dat dát ook heel vervelend is.
Natuurlijk hebben de directe slachtoffers er nog meer last van, maar dat is maar een klein percentage. Relatief hebben de gewone Marokkanen er het meeste last van.
The End Times are wild
pi_79315657
quote:

[..]

Precies van ik al duidelijk probeerde te maken. De goedwillende Marokkaan is er de dupe van en als ik dan zeg dat het slachtoffer juist de dupe er van is krijg je als antwoord dat dat voor zich spreekt, zal allemaal best maar zo stond het er niet.
pi_79315707
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 22:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, het is natuurlijk wel superkut dat wanneer je een Marokkaan bent die gewoon naar school is geweest, zijn geld verdiende met een krantenwijk, nu werkt en belasting betaalt, en verder niets illegaals doet, dat heel Nederland je in de trein of in de winkel aankijkt met zo'n blik van "Daar hebben we weer zo'n smerige kutmarokkaan." Je kunt je wel voorstellen dat dát ook heel vervelend is.
Natuurlijk hebben de directe slachtoffers er nog meer last van, maar dat is maar een klein percentage. Relatief hebben de gewone Marokkanen er het meeste last van.
Dat valt volgens mij reuze mee.
  donderdag 18 maart 2010 @ 22:26:21 #225
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_79316144
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 22:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dat valt volgens mij reuze mee.
Ik denk het niet, eigenlijk...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')