abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79310128
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef SonicB het volgende:

[..]

ik moet het ook nuanceren. En natuurlijk een willekeurig iemand in elkaar slaan kan niet. Maar dat gebeurt wel op dit moment.

Ik heb één keer ouders moeten vertellen dat een hun zoon was dood geschopt. Dit mocht niet in de krant want dit kon wel eens extra stemmen betekenen voor wijlen heer Fortuijn.
En stel dat je nu niet de waarheid zegt?
pi_79310162
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef SonicB het volgende:

[..]

ik moet het ook nuanceren. En natuurlijk een willekeurig iemand in elkaar slaan kan niet. Maar dat gebeurt wel op dit moment.

Ik heb één keer ouders moeten vertellen dat een hun zoon was dood geschopt. Dit mocht niet in de krant want dit kon wel eens extra stemmen betekenen voor wijlen heer Fortuijn.
Schandalig. Maar goed, ik neem aan dat jij daar ook niet aan de deur stond van "Zeg eh, niet aan de krant vertellen he, maar uw zoon..." Zowel jij als die ouders hadden wel iets anders aan hun hoofd. Dat de pers erover schrijft is gelukkig onvermijdelijk in een vrij land.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:36:20 #153
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79310171
Ik kan het niet lezen. Behalve dat het ziekenhuis van ons allemaal is en per fiets bereikbaar.
The End Times are wild
pi_79310187
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:35 schreef IHVK het volgende:

[..]

En stel dat je nu niet de waarheid zegt?
Dit gebeurt! Allerlei belangen lopen door elkaar heen. Commissaris is vriendje van de burgermeester.
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:37:23 #155
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79310220
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:31 schreef IHVK het volgende:
Ook van jou had ik beter verwacht LXIV..

Het gaat om een uitnodiging voor een open dag van een ziekenhuis. In een ziekenhuis zitten vooral bejaarden, waarvan we weten dat ze vaak niet goed NL spreken. (genoeg discussies over gehad hier)
Wat dit heeft te maken met dit topic blijft een raadsel, maar je dacht ik doe er een leuke allochtoonbash tussen?
Altijd dat gezeur over theedrinken. Nu wordt er een keer couscous klaargezet en is het ook niet goed!
The End Times are wild
pi_79310241
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:36 schreef LXIV het volgende:
Ik kan het niet lezen. Behalve dat het ziekenhuis van ons allemaal is en per fiets bereikbaar.
Mijn vraag blijft staan, waarom voelde je de behoefte dat in dit topic te plaatsen?

Het is nogal tendentieus he, het roept een 'zie je wel dat ze niet deugen' stemming op.
pi_79310298
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:36 schreef SonicB het volgende:

[..]

Dit gebeurt! Allerlei belangen lopen door elkaar heen. Commissaris is vriendje van de burgermeester.
Het kan gebeuren, als het gebeurd dan is het fout geweest.
Echter ik zie niet meteen een aanleiding om alles te geloven wat ik lees op het internet. Neem je me dat kwalijk?
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:39:16 #158
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_79310327
veenmarokkanen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_79310338
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:36 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Schandalig. Maar goed, ik neem aan dat jij daar ook niet aan de deur stond van "Zeg eh, niet aan de krant vertellen he, maar uw zoon..." Zowel jij als die ouders hadden wel iets anders aan hun hoofd. Dat de pers erover schrijft is gelukkig onvermijdelijk in een vrij land.
De meeste berichten in de krant komen van de politie zelf dmv een persbericht. En wat niemand weet, bestaat ook niet!
pi_79310420
Waarschijnlijk gaat het hier ook weer om een groepje van tientallen jongeren.
Als ze die nou eens een keer aanpakken. Zonder de rest te stigmatiseren. Lijkt soms onmogelijk in dit land.
pi_79310486
Ik heb een jaar in Veenendaal gewoond, in een wat mindere wijk.. Een van onze buren is er uit gezet, die hadden wat teveel fietsen staan. Zijn kleurtje hoef je niet over te aarzelen.

Ik kom soms nog in Veenendaal, en de sfeer op de markt is vaak slecht.. Ook heb ik vaak genoeg politie op de markt gezien, maar eigenlijk zijn ze er veel te vroeg. Dan zijn ze er met koopavond al, terwijl de problemen pas veel later zijn.

Ook toen ik er nog woonde waren er al meer dan normaal brandjes en problemen, ook in de Ellekoot maar ook gewoon in het dorp. Ik zal er in ieder geval niet meer in m'n uppie rondlopen, maar eigenlijk deed ik dat al langer liever niet.

Wat mij betreft mogen ze deze mensen direct voor 20 jaar opsluiten. Walgelijk volk
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:45:55 #162
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_79310633
Werd daarstraks op de fiets ook weer door een rif-pubertje toegeroepen... verstond hem niet maar hij was met een kleiner jochie een voetbal over aan het gooien op de weg. Kwam een auto aan, gewoon doorgaan, onder het mom van "die auto wacht wel"...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_79310655
Ze zoeken trouwens een blanke.
pi_79310680
quote:
VEENENDAAL - De Marokkaanse gemeenschap in Veenendaal vindt dat er te snel met de vinger naar Marokkanen is gewezen in de zaak van de gewelddadige overvallen in de stad. Nu wordt duidelijk dat daarvoor ook een blanke man wordt gezocht.

De beschuldigingen richting de Marokkaanse gemeenschap zijn dus voorbarig geweest, zegt voorzitter El Ktibi van Marokkaanse Belangen Veenendaal in een reportage van RTV Utrecht.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/232486
pi_79310714
Kanaalweg: 1 blanke (met meest uitgebreide signalement) en 1 lichtgetinte jongeman
Kastanjelaan: van de 3 daders 2 een lichtgetinte huid
Zandstraat: alle daders lichtgetinte huidskleur
pi_79310726
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:45 schreef wonderer het volgende:
Werd daarstraks op de fiets ook weer door een rif-pubertje toegeroepen... verstond hem niet maar hij was met een kleiner jochie een voetbal over aan het gooien op de weg. Kwam een auto aan, gewoon doorgaan, onder het mom van "die auto wacht wel"...
Meestal zeggen ze gewoon hallo, en kinderen die niet voor auto's wachten vind ik nou ook niet echt bepaald wereldnieuws.. Het is maar hoe je tegen bepaalde dingen aankijkt natuurlijk.
pi_79310758
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef LXIV het volgende:
Ondertussen in Rotterdam:
[ afbeelding ]
Wordt de couscous al warm gezet.
Maasstad Ziekenhuis. Voor ons allemaal.
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:49:00 #168
71919 wonderer
pi_79310770
OOK een blanke... dus OOK marokkanen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_79310783
De reacties onder spreken weer boekdelen natuurlijk.
Dit zou de islam aan het werk zijn en weet ik nog wat allemaal.
pi_79310809
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:48 schreef 16meter het volgende:

[..]

Maasstad Ziekenhuis. Voor ons allemaal.
Gelukkig wel ja.
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:49:53 #171
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_79310815
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:46 schreef SonicB het volgende:
blanke marokkanen, blarokkanen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_79310869
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:

[..]

Meestal zeggen ze gewoon hallo, en kinderen die niet voor auto's wachten vind ik nou ook niet echt bepaald wereldnieuws.. Het is maar hoe je tegen bepaalde dingen aankijkt natuurlijk.
Kerel, ik snap dat je hier altijd een beetje voor eigen parochie preekt. Maar ben je nu echt zo naïef of is dit gewoon een troll?
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:51:35 #173
71919 wonderer
pi_79310894
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat mij vandaag en gister opviel is vooral de houding en de toon. Het voelde echt zo van "we kunnen alles doen want ze durven niks terug te doen, die kaaskoppen". En dan zal ongetwijfeld subjectieve interpretatie zijn, maar dat wil niet zeggen dat het per definitie een foute interpretatie is. En het klonk echt echt echt niet als hallo
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:51:47 #174
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79310905
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:46 schreef SonicB het volgende:
Klopt.
quote:
VEENENDAAL - De Marokkaanse gemeenschap in Veenendaal vindt dat er te snel met de vinger naar Marokkanen is gewezen in de zaak van de gewelddadige overvallen in de stad. Nu wordt duidelijk dat daarvoor ook een blanke man wordt gezocht.

Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/232486
Weegt natuurlijk niet op tegen het lijstje wat nog openstaat:

- http://www.veenendaalsekrant.nl/page/Lokaal/Regionaal/112 -> dader(s): Mannen met een licht getinte huidskleur.

- http://www.veenendaalsekr(...)roofd-in.506603.news -> dader(s): drie jongens met licht getint uiterlijk

- http://www.veenendaalsekr(...)shandeld.504995.news -> dader(s): Dader 1:- man van Noord-Afrikaanse afkomst, Dader 2: - man van Noord-Afrikaanse afkomst , Dader 3: - man van Noord-Afrikaanse afkomst.

- http://www.veenendaalsekr(...)ndaal-13.495509.news -> dader(s): jongen één heeft een Marokkaans uiterlijk, Jongen twee heeft een Marokkaans uiterlijk, Jongen drie heeft een Marokkaans uiterlijk.

- http://www.veenendaalsekr(...)t-jongen.492124.news -> dader(s): een groep van ongeveer vijftien Marokkaanse jongens

- http://www.veenendaalsekr(...)andeling.489790.news -> dader(s): Het is een lichtgetinte jongeman.

De Marokkaanse gemeenschap in Veenendaal vindt dat er te snel met de vinger naar Marokkanen is gewezen

Slaap lekker Marokkaanse gemeenschap
Scheer je weg!
pi_79310956
eigenlijk moet je iedereen doodschieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')