abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79320044
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:51 schreef Gallorini het volgende:

[..]

Wilders is een kneus, maar volgens mij wel één van de weinige in Den Haag die het aandurft om deze problemen aan te pakken. Dilemma...
Dat valt wel mee. Als je het nieuws een beetje volgt dan weet je dat de VVD en het CDA zich bijna net zo hard opstellen tegen de straatschoffies. Zij laten alleen het moslim-verhaal erbuiten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 18 maart 2010 @ 23:59:11 #262
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79320235
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nog maar een keer. Speciaal voor jou. Josti.
Thanx
quote:
Het probleem in NL:

Je hebt gelijk.
Dat weet ik Slotje opgelost .....
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:48 schreef KoosVogels het volgende:
Problemen mogen niet langer onder het tapijt worden geschoven. Maandelijk vallen er honderden zo niet duizenden slachtoffers als gevolg van de multiculturele ellende. Marokkaanse straatguerillas patrouilleren de straten van Den Haag, Rotterdam en Almere op zoek naar Nederlanders om kapot te knallen.

Het is niet gemakkelijk in Nederland anno 2010. Waarom geld sturen naar Afrika? Wij Nederlanders zijn er vele malen beroerder aan toe. Op elke hoek van de straat een moksee die zes keer per dag herrie maakt. Er wat van zeggen mag niet, want dan wordt je voor een sharia-rechtbank geslingerd. Kritiek op de islam wordt niet getolereerd. De profeet ontkennen betekent een enkeltje steniging.

Mijn god, wat is Nederland een vreselijk oord geworden om in te wonen
Nouja, je zit er niet ver naast inderdaad. De sharia mag als het aan Donner ligt in worden gevoerd. Immers, we kennen een systeem wat dat toelaat. Als we even, ik noem maar een jaartal, vanaf 1980 ofzo, gaan kijken naar de islamisering van de politiek zien we toch duidelijk dat er in Nederland langzaam maar zeker meer invloed komt van mensen met een islamitische achtergrond.

Albayrak, Marcouch, Aboutaleb. Genoeg gezegd? Nog even en we hebben een Marokaanse premier?

Ja, dan kan ik beter naar Marokko verhuizen, want daar leggen ze tenminste nog echte straffen op om dat tuig aan te pakken. Daar wel ja. Het probleem is dat de Nederlanders hier te zachtzinnig zijn en komen met een taakstrafje enzo. Ach, ik hoef dat allemaal niet meer uit te leggen toch?

Het probleem van rellende Marokkanen (let op, dit is een kippenvel momentje voor je) zijn WIJ.

Wij hebben teveel toegelaten in al die jaren. Wilders wil dit terugdraaien, en dat stuit nu teveel op weerstand. Niet zo gek nee, maar WIJ zijn het probleem dat de multiculturele samenleving niet wil slagen, omdat wij zo geestelijk gestoord waren (en nog steeds zijn) om ze hier heen te halen en ze alles maar te geven.

Nederlanders zijn dom weetje, wallah, zij geven autkiering en ik rai ien bmw, HAHAHA NIEDERLAHNDERZ SAIN DOM WEETJE HAHAHA!!!!

Scheer je weg!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:01:59 #263
108367 Gallorini
über alles..
pi_79320329
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Als je het nieuws een beetje volgt dan weet je dat de VVD en het CDA zich bijna net zo hard opstellen tegen de straatschoffies. Zij laten alleen het moslim-verhaal erbuiten.
De VVD is een goede 2e, maar het CDA heeft het de afgelopen jaren verprutst natuurlijk. Natuurlijk is de Islam het probleem niet (althans, niet hier in Nederland). On the other side zijn het wel (bijna) altijd Islamieten (lees Marokkanen) die de boel verneuken.

En geloof mij, het zijn echt niet maar een paar jochies die de boel voor een grotere groep verzieken. In bijna iedere gemeente met meer dan 35k inwoners spelen dit soort problemen.
Hoi mam..
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:06:44 #264
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79320465
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat doen ze omdat de waarheid te pijnlijk is. Maar de islam heeft wel degelijk hiermee te maken dat ze zich zo opstellen. Het is een en al haat.

We kunnen dit dus categoriseren:

Softe Jihad: Marcouch, Aboutaleb, Dibi, enz.
Jihad:: Mohammed B. Hofstadgroep, enz
Er tussenin: Rellende Marokkanen die schijt hebben aan het westen, en toeteren om klokslag 20 uur op 4 mei.

Rode lijn: het zijn moslims.

Duidelijker kan het niet.

Oplossing: islam aanpassen, of weg.
Scheer je weg!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:14:55 #265
108367 Gallorini
über alles..
pi_79320702
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:06 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Dat doen ze omdat de waarheid te pijnlijk is. Maar de islam heeft wel degelijk hiermee te maken dat ze zich zo opstellen. Het is een en al haat.

Er tussenin: Rellende Marokkanen die schijt hebben aan het westen, en toeteren om klokslag 20 uur op 4 mei.

Onzin. Het is andersom het geval zoals ik in mijn vorige post al aangeef.
Jij minacht nu toch ook niet elke Katholiek omdat er een paar kinderneukers rondlopen?
Hoi mam..
pi_79320856
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:06 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Moet Tofik Dibi het ook al ontgelden.

Jij bent echt enorm angstig aangelegd, ik zou serieus een bezoek aan de psycholoog overwegen.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:28:46 #267
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79321051
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:14 schreef Gallorini het volgende:

[..]

Onzin. Het is andersom het geval zoals ik in mijn vorige post al aangeef.
Jij minacht nu toch ook niet elke Katholiek omdat er een paar kinderneukers rondlopen?
Dat zie ik toch anders, CDA wil geen Turkse inmenging in Nederland

Misschien een geschikt moment voor de Wilders-bashers eens uit te leggen in hoeverre het deugdelijk is dat moslimlanden hun invloed over het westen uit laten vloeien via hun politieke zetbazen ter plaatse.

De Turkse Premier Recep Tayyip Erdoğan heeft niet alleen gedreigd met een etnische zuivering op de in Turkije levende Armeniërs, maar ook op kosten van de Turkse staat een samenkomst belegd van Turkse politici uit de Europese landen (zie bericht: CDA wil geen Turkse inmenging in Nederland ).
Scheer je weg!
pi_79321100
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:28 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Dat zie ik toch anders, CDA wil geen Turkse inmenging in Nederland

Misschien een geschikt moment voor de Wilders-bashers eens uit te leggen in hoeverre het deugdelijk is dat moslimlanden hun invloed over het westen uit laten vloeien via hun politieke zetbazen ter plaatse.

De Turkse Premier Recep Tayyip Erdoğan heeft niet alleen gedreigd met een etnische zuivering op de in Turkije levende Armeniërs, maar ook op kosten van de Turkse staat een samenkomst belegd van Turkse politici uit de Europese landen (zie bericht: CDA wil geen Turkse inmenging in Nederland ).
Etnische zuivering!

Man ga eens lekker slapen ofzo. Ik was buiten net met vrienden, was best gezellig (in het zo onveilige Rotterdam een wonder dat ik leef natuurlijk)
Dus ik kwam thuis deed mijn PC aan en dacht dit:

Heb je ook hobbie's vrienden een baan en dat soort dingen? Of ben je de hele dag het internet aan het afzoeken naar allemaal linkjes van rechtse websites of die over allochtonen gaan die Nederland gaan overnemen?
pi_79321127
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef Igen het volgende:

[..]

Gestoord hè, ambtenaren die proberen onze inburgeringscursussen zo effectief mogelijk te maken.

Door naar Marokko te reizen en Arabisch te leren?
Dan begrijp jij duidelijk niet wat inburgeren betekend.

Newspeak zeker?
Omgekeerd inburgeren is inburgeren, wat een grap.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_79321132
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:32 schreef huhggh het volgende:

[..]

Gebeurt dat echt?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:33:12 #271
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79321149
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:31 schreef IHVK het volgende:

[..]

Etnische zuivering!

Man ga eens lekker slapen ofzo. Ik was buiten net met vrienden, was best gezellig (in het zo onveilige Rotterdam een wonder dat ik leef natuurlijk)
Dus ik kwam thuis deed mijn PC aan en dacht dit:
[ afbeelding ]

Heb je ook hobbie's vrienden een baan en dat soort dingen? Of ben je de hele dag het internet aan het afzoeken naar allemaal linkjes van rechtse websites of die over allochtonen gaan die Nederland gaan overnemen?
Goed argument Uitgeluld dus
Scheer je weg!
pi_79321196
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:33 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Goed argument Uitgeluld dus
Nee hoor, ik ben zeer serieus eigenlijk.

Ga eens naar buiten, het valt mee allemaal. Ik heb nog een vrouw gegroet die haar hond aan het uit laten was om half 12 in een probleemwijk. Kreeg een volmondig ja terug.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:37:47 #273
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79321253
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:34 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben zeer serieus eigenlijk.

Ga eens naar buiten, het valt mee allemaal. Ik heb nog een vrouw gegroet die haar hond aan het uit laten was om half 12 in een probleemwijk. Kreeg een volmondig ja terug.
Was het goed spul? Hoe heet die coffeeshop?
Scheer je weg!
pi_79321266
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:37 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Cola.
pi_79321291
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:32 schreef huhggh het volgende:

[..]

Dan begrijp jij duidelijk niet wat inburgeren betekend.

Newspeak zeker?
Omgekeerd inburgeren is inburgeren, wat een grap.
Volgens het artikel hebben ze op die manier wel degelijk e.e.a. geleerd hoe de Nederlandse(!) inburgeringscursussen verbeterd kunnen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2010 00:40:01 ]
pi_79321428
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:39 schreef Igen het volgende:

[..]

Volgens het artikel hebben ze op die manier wel degelijk e.e.a. geleerd hoe de Nederlandse(!) inburgeringscursussen verbeterd kunnen worden.
Nou dan vraag ik me wel af "hoe" maar goed.
pi_79321589
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:46 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nou dan vraag ik me wel af "hoe" maar goed.
Een voorbeeldje uit het artikel:

"Zelfs mensen die dagelijks met inburgeraars werken, weten pas écht wat inburgeren is als ze het zelf doen. Het zet ze aan het denken. Ze zien bijvoorbeeld dat het niet zinnig is om leerlingen te verbieden onderling in hun eigen taal te communiceren. Dat hebben de inburgeraars juist nodig, om elkaar de stof uit te leggen."

En:

"Erradi heeft alle 'cursussen' die hij heeft verzorgd, op film laten zetten. 'Er is voor deze films wereldwijd belangstelling in het onderwijs', vertelt hij. Ook in Nederland: veel opleidingen voor NT2-docenten gebruiken ze."

Ze hadden natuurlijk ook een andere taal dan Arabisch en een ander land dan Marokko kunnen uitkiezen. Ik gok dat dit simpelweg organisatorisch het makkelijkste was.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2010 00:55:19 ]
pi_79321624
Toch vreemd want de algemeen heersende opvatting in de didactiek is toch echt dat een vreemde taal het beste beheerst wordt als ook het leren daarin plaatsvindt.
pi_79321653
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:37 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

De coffeeshop in Veenendaal was 't niet, die is afgefikt.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 04:20:39 #280
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_79322774
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ah ja, Universiteit Utrecht, waar islamlesjes worden gegeven? http://www2.hum.uu.nl/studie/master/islam/

En waar cencuur werd gepleegd? http://www.ublad.uu.nl/We(...)d/archief?id=1025945 bij het afscheidscollege over de Islam van professor Van der Horst?

Diezelfde UU die Winnie Mandela een eredoctoraat gaf en later ter discussie werd gesteld doordat zij bij aanzetten tot moord in Zuid-Afrika betrokken bleek te zijn?

en dit heeft correlatie tot?

tevens kan het me een ruk interesseren of er islamles wordt gegeven.

er wordt censuur gepleegd maar er is wel een artikel over de censuur op de website ZELF?

derde weet ik niks over.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')