abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79485230
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:10 schreef Demise het volgende:
De enige keuze die je niet hebt, is een keuze maken. Oef, wat wordt het deprimerend als alles vast zou liggen vanaf je geboorte. Ik heb toch liever een beetje invloed op mezelf. Natuurlijk, hele grote dingen worden niet eerst met jou overlegd (of die auto op dat moment in die straat is en de bestuurder ervan even niet oplet en jij dus geplet word), maar de persoon die geplet word, ben jij zelf, en naar mijn mening kun je jezelf vormen. Uiteindelijk gaat het niet om keuzes die je wel of niet gehad hebt, want iedereen gaat toch dood. Het gaat erom welke keuzes je hebt gemaakt en waarom, zodat je het beste voorbereid bent op alle shit die je afvoerputje in word gemieterd. Maar da's mijn mening.

Ik heb vannacht ook slecht geslapen, maar dat kwam omdat iemand mij zo nodig om 01:00, 02:57, 03:26 en 04:50 moest smsen...
Maarja.
Wat ik eigenlijk bedoelde was je hersenen bepalen je gedrag.
Als je bijvoorbeeld een stroke(bloedprop volgens mij)krijgt kan je gedrag anders worden doordat je hersenen op bepaalde gebieden afsterven of minder bloed krijgen etc.
Mensen met autisme, maar ook normale mensen hebben bij hun geboorte een bepaalde hersenpan.
Die hersenpan verandert wel, in de loop der jaren, maar om nu te zeggen dat je daar zelf heel veel activiteit op kunt uitoefenen, denk het niet hoor.
Natuurlijk verandert je omgeving en wat je meemaakt ook wel hoe je over dingen denkt maarja.
pi_79485375
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:03 schreef francis998 het volgende:

[..]

Hoezo?

Goedemorgen allemaal
De laatste tijd gaat echt alles zo slecht als het maar kan, bijna.
En de slaap pillen zijn op, niet te vergeten.
Niet dat ze nou super goed werkten, maar de volgende dag was ik altijd best alert.
Alerter dan na een super kort nachtje ja die bijsluiter heeft ook niet helemaal ongelijk maarja.
pi_79485435
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:10 schreef Demise het volgende:

Ik heb vannacht ook slecht geslapen, maar dat kwam omdat iemand mij zo nodig om 01:00, 02:57, 03:26 en 04:50 moest smsen...
Ach je hebt blijkbaar iemand geholpen? Anders smst ie niet zo laat toch?
Anders zet je um toch uit / tril functie
pi_79486192
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:24 schreef Ferrobarr het volgende:

1. Mooie fiets!
2. Specs?
3. Ben jij goed in het afstellen van een fiets? En dan met name derailleurs?
[..]

Specs weet ik niet eens uit mijn hoofd, maar het is niets bijzonders hoor.. Allemaal heel goedkoop Shimano afgemonteerd met waarschijnlijk onderdelen die niet door een A-keuring zijn gekomen. De hele fiets was maar 200 euro (wel afgeprijs ivm oud model, maar toch) . De trappers zijn bijv van plastic
Maar dit was het enige wat ik kon betalen, ik had liever een Kona gehad van 2000 euro
Vroeger had ik ook een professionele mountainbike van Giant.

Maar bij deze ga ik gewoon met de tijd wat rustig aan steeds dingetjes vervangen en upgraden
Ik moet iig hydraulische remmen hebben, moet ik ff kijken of ik een knap setje kan vinden voor de remschijven en anders komt er gewoon Magura HS11 op, dat zijn velgremmen en kosten maar 70 euro ofzo.

En afstellen kan ik wel jah Ben er heel lang uit geweest, maar het is niet zo heel moeilijk.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_79486392
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Maar je hebt toch wel een paar makkers waar je op kan rekenen?
Nope.
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:18 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Ik word zelfs nog wakker van zo'n trillende foon hoor Die dingen maken dan evengoed nog vreselijke herrie. Ik slaap zelf ook weer vreselijk beroerd de laatste tijd, maar ik denk dat er wel verandering in gaat komen op korte termijn.

Gister ben ik ook gebeld door de mensen van Voorzet, dat is een speciaal reintegratiebureau/instituut, en ik heb volgende week dinsdag een eerste gesprek. En daar ben ik blij mee, want ik heb veel vertrouwen in hun en ik denk dat ze mij wel kunnen helpen. En ik vind alles al heel prettig want van alle medewerkers staan ook foto's op hun site dus ik weet nu al van te voren hoe die mensen waar ik een afspraak mee heb er uit zien. En dat is smiddags en sochtends moet ik bij de Gemeente wezen, dus dat wordt een regeldagje.

En het is ook super mooi weer! Daar hou ik van Ik heb alleen niet zo heel veel zin om te fietsen vandaag, dat ga ik morgen denk ik doen. Ik wil vandaag een beetje hangen en rommelen en ik moet ook nog culinear gaan doen met 1 kilo gehakt want anders is het niet meer goed.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:56:10 #206
295984 Demise
I saw you look away
pi_79486739
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:18 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Nou, het was m'n vriend. Die pipoo vond het nodig om me er nog een paar keer aan te herinneren dat we vandaag hadden afgesproken en dat hij me heel lief vond. Dus ik sms steeds braaf terug, maar op den duur had ik toch echt zoiets van: ja, boek 'm nou maar weer en vertel me dat wanneer ik wakker ben, idioot.
Wel schattig.

En inderdaad, van trilfunctie word ik ook wakker... Wel echt mooi weer vandaag! Zit nu lekker buiten in het zonnetje met mijn laptopje. Straks eventjes de stad in en genieten van de zon.
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
pi_79487305
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:56 schreef Demise het volgende:

[..]

Nou, het was m'n vriend. Die pipoo vond het nodig om me er nog een paar keer aan te herinneren dat we vandaag hadden afgesproken en dat hij me heel lief vond. Dus ik sms steeds braaf terug, maar op den duur had ik toch echt zoiets van: ja, boek 'm nou maar weer en vertel me dat wanneer ik wakker ben, idioot.
Wel schattig.

En inderdaad, van trilfunctie word ik ook wakker... Wel echt mooi weer vandaag! Zit nu lekker buiten in het zonnetje met mijn laptopje. Straks eventjes de stad in en genieten van de zon.
ach..dat is zo irritant als ze je midden in de nacht bellen. Daarom zet ik mijn telefoon meestal op stil en trilfunctie ook uit..en dan verdwijnt hij in een laatje.
Een keer een nacht van zaterdag op zondag lag ik rond 3 uur lekker te slapen..belt een of andere pipo van school...gewoon om ff te bellen..maar wat blijkt..hij was echt stomdronken...volgens mij is het mode om midden in nacht in een dronken bui te gaan lopen bellen

Ik binnen naast het raam in het zonnetje..met mijn laptop en daar voelt het nog warmer dan buiten.
En straks ga ik ff fietsen...
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:14:34 #208
295984 Demise
I saw you look away
pi_79487477
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:10 schreef francis998 het volgende:

[..]

ach..dat is zo irritant als ze je midden in de nacht bellen. Daarom zet ik mijn telefoon meestal op stil en trilfunctie ook uit..en dan verdwijnt hij in een laatje.
Een keer een nacht van zaterdag op zondag lag ik rond 3 uur lekker te slapen..belt een of andere pipo van school...gewoon om ff te bellen..maar wat blijkt..hij was echt stomdronken...volgens mij is het mode om midden in nacht in een dronken bui te gaan lopen bellen

Ik binnen naast het raam in het zonnetje..met mijn laptop en daar voelt het nog warmer dan buiten.
En straks ga ik ff fietsen...
Gelukkig belde hij niet zeg, dan ben ik echt heel vaagjes, 's nachts. Er komt bij mij sowieso al niet zoveel zinnigs uit, maar als ik half slaap ben ik echt een hersenloze aap. Bovendien wil ik dan nog wel eens in slaap vallen aan de telefoon, haha.
Ik vind 't best schattig als hij smst, ook 's nachts, maar dan liever één smsje dat ik kan lezen, waarna ik vaag glimlach en weer in slaap val. Ik wil niets hoeven terugsmsen en al zeker niet vaker dan één keer wakker gemaakt worden. Maar dat heeft hij nu ook door.

Fietsen is me wel weer wat veel van het goede. Ik pak de trein wel, zometeen. Met een paar minuutjes in de stad en dan lekker ergens op een terrasje gaan zitten mensen kijken, ofzo.
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
pi_79489505
ooooh ik heb iets typisch nu.. het is een ramp!
Het scrollwieltje van mijn muis heeft het zojuist begeven, is geen error ofzo.. muis is nu gewoon echt op.. niet meer versleten maar gewoon op En ik heb juist nu even geen geld voor een nieuwe, over 3 weken wel.. maar ik maak nogal wat gebruik van mijn muis.

En nu moet ik een gare oude muis gebruiken want ik kan echt niet zonder scroll wieltje, maar dat is een normale standaard muis en die zijn verschrikkelijk. Ik heb een MX518 en ik ben helemaal gewend aan die vorm en die is ideaal, en nu moet ik minstens 3 weken met een standaard rotmuis

En het stomme is.. tuurlijk wist ik dit!! Ik had al lang een nieuwe moeten hebben
Nu zit ik ff met de gebakken peren. Echt stom dat ik niet eerder heb ingegrepen.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:12:02 #210
295984 Demise
I saw you look away
pi_79489615
Hm. Ik heb een muis van een decimeter, ofzo. Wel met scrollwieltje, maar de verf bladdert af en het lichtje is aan de rechterkant kapot. Mwah. Hij doet 't nog. En anders zit er nog een muis ingebouwd in mijn laptop. Ik geef niet zoveel om dat soort dingen.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:18:01 #211
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_79489883
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:09 schreef Autidude het volgende:
ooooh ik heb iets typisch nu.. het is een ramp!
Het scrollwieltje van mijn muis heeft het zojuist begeven, is geen error ofzo.. muis is nu gewoon echt op.. niet meer versleten maar gewoon op En ik heb juist nu even geen geld voor een nieuwe, over 3 weken wel.. maar ik maak nogal wat gebruik van mijn muis.

En nu moet ik een gare oude muis gebruiken want ik kan echt niet zonder scroll wieltje, maar dat is een normale standaard muis en die zijn verschrikkelijk. Ik heb een MX518 en ik ben helemaal gewend aan die vorm en die is ideaal, en nu moet ik minstens 3 weken met een standaard rotmuis

En het stomme is.. tuurlijk wist ik dit!! Ik had al lang een nieuwe moeten hebben
Nu zit ik ff met de gebakken peren. Echt stom dat ik niet eerder heb ingegrepen.
Over frustatie gesproken: hier op het werk doen de meest gebruikte programma's niets met al die extra knoppen en mogelijkheden
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_79490003
oh ik geef er wel veel om want ik gebruik het heel veel en ook met schietspelletjes, en eigenlijk was hij al heel lang versleten maar het werkte nog prima. En ik ben heel erg gehecht aan de vorm, hij ligt helemaal super prima lekker in mijn hand, en dat andere standaard ding dat is veel te licht en te smal en te dun en.. naja.. gewoon een raar ding, en dat vind ik niet prettig werken.

Het komt wel weer goed, het is mijn eigen schuld dat ik nog geen nieuwe had gekocht.
pi_79490121
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:18 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Over frustatie gesproken: hier op het werk doen de meest gebruikte programma's niets met al die extra knoppen en mogelijkheden
Oh shit.. ook dat nog.. mijn muis heeft op de zijkant knoppen waarmee ik pagina vooruit en achteruit ga, en die gebruik ik ook heel veel en dat standaard ding heeft dat niet
En het is maar een paar weekjes, en de wereld stort niet in elkaar.. Maar ik heb er dus best wel last van, want ik ben het helemaal gewend en gebruik het heel veel en nu kan dat niet en het is ook niet eens fysiek aanwezig en dat is heel storend. Het voelt helemaal verkeerd en geeft ook steeds dat signaal af, het duurt heel lang voordat ik kan wennen aan zoiets.
pi_79494884
Wees blij dat je werk hebt Stupendous76?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:13:32 #215
295984 Demise
I saw you look away
pi_79494935
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:23 schreef Autidude het volgende:

[..]

Oh shit.. ook dat nog.. mijn muis heeft op de zijkant knoppen waarmee ik pagina vooruit en achteruit ga, en die gebruik ik ook heel veel en dat standaard ding heeft dat niet
En het is maar een paar weekjes, en de wereld stort niet in elkaar.. Maar ik heb er dus best wel last van, want ik ben het helemaal gewend en gebruik het heel veel en nu kan dat niet en het is ook niet eens fysiek aanwezig en dat is heel storend. Het voelt helemaal verkeerd en geeft ook steeds dat signaal af, het duurt heel lang voordat ik kan wennen aan zoiets.
Dat kan ik me wel voorstellen. Hoe duur zijn muizen dan eigenlijk?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:16:03 #216
188877 Stupendous76
pi_79495050
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:23 schreef Autidude het volgende:

[..]

Use the keyboard.
Zo werkt de <backspace> ook als pagina terug, of <alt> + <pijltje links/pijltje rechts> ook om door de pagina's te bladeren. <ctrl> + <tab> om in tabbladen te bladeren (en met de <shift> om terug te bladeren.

Helaas werkt bijvoorbeeld <ctrl> + <v> niet bij mij programma's op het werk (en dan hebben ze een paar maanden geleden nog wel de laatste update geïnstalleerd...)
Repent, Pray, Forgive
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:16:20 #217
188877 Stupendous76
pi_79495066
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 16:12 schreef ScarFace- het volgende:
Wees blij dat je werk hebt Stupendous76?
Natuurlijk
Repent, Pray, Forgive
pi_79496850
HA!! Ik ben wel goed maar niet slim! Ik dus eerst even proberen met die standaard muis, maar die zit nu dus echt in de categorie; wat kunnen we allemaal kapot schieten?
En een nieuwe kost 4 of 5 tientjes, dat is geen financiele ramp.. maar dat kan nu niet.
Dus ik dat ding openschroeven en schoonmaken en blazen etc.. EN NU DOET HIJ HET WEER!!!

Compleet versleten en gaar.. maar hij werkt
Hoelang zal het nog gaan duren voordat ik eindelijk een nieuwe koop? Place your bets

@Stupendous, ik ging dat dus ook doen heh.. met mijn toetsenbord, en dat werkte wel eventjes.. maar ik MOET gewoon MIJN muis
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:06:43 #219
295984 Demise
I saw you look away
pi_79497333
Hahahaha, wel fijn dat 'ie het weer doet.

Ik ga vanavond naar een dansvoorstelling. Gezellig samen met mijn beste vriendin leuke mannen in strakke boxers bekijken (Out of Context van Alain Patel/Les ballets C de la B).
pi_79499581
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 17:06 schreef Demise het volgende:
Hahahaha, wel fijn dat 'ie het weer doet.

Ik ga vanavond naar een dansvoorstelling. Gezellig samen met mijn beste vriendin leuke mannen in strakke boxers bekijken (Out of Context van Alain Patel/Les ballets C de la B).
oeee...leuk zowieso dansvoorstellingen zijn meestal leuk
  dinsdag 23 maart 2010 @ 18:08:12 #221
295984 Demise
I saw you look away
pi_79499740
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:04 schreef francis998 het volgende:

[..]

oeee...leuk zowieso dansvoorstellingen zijn meestal leuk
Zeker. En mijn moeder wil niet mee, het is haar te modern. Dus dacht ik, kom, ik doe eens sociaal en neem mijn vriendin mee. Gelukkig bedacht ik me ook net op tijd dat ik dan dus wel voor ons beiden zou betalen.
pi_79500047
Mensen

Ik ben opzoek naar goede films met autisme in de "hoofdrol".
Nu heb ik wel een aantal lijsten gevonden op internet, maar ik wil graag weten welke film(s) jullie echt aanspreken.

Zo heb ik Adam en Mary and Max laatst gekeken, erg mooie films.

Ik wil ze dan ook gebruiken om hier op de groep te delen.

Danku
pi_79500142
Nou, ik hou niet zo van dansen.. en ook niet van mannen in strakke boxers
Maar ik kan ook helemaal niet dansen en ik vind het ook heel raar allemaal, echt een soort circus.
En dan soms heb je wel eens dat je zo live kan meekijken in een disco op TMF, dan zap ik daar langs en dan kijk ik dat ff en probeer ik de lol te vinden die iedereen schijnt te hebben.. maar ik zie het niet.
Het is best grappig hoor, maar ik zou het snel gezien hebben en voor mij is het niet echt iets dat iets doet ofzo.

Ook een dansshow of ballet, ik vind het wel echt heel erg knap.. en ik kan ook genieten van filmpjes van superknappe of speciale dingen in die genre, maar het is geen fiep of iets waar ik naar toe zou gaan voor de lol.
pi_79500194
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:16 schreef DvDongeren het volgende:
Mensen

Ik ben opzoek naar goede films met autisme in de "hoofdrol".
Nu heb ik wel een aantal lijsten gevonden op internet, maar ik wil graag weten welke film(s) jullie echt aanspreken.

Zo heb ik Adam en Mary and Max laatst gekeken, erg mooie films.

Ik wil ze dan ook gebruiken om hier op de groep te delen.

Danku
Rainman, jonguh!!! al is dat echt puur klassiek autisme.. maar wel super mooi en een must.
En van daaruit misschien docu´s ipv films?
pi_79500214
Een disco is wel wat anders dan een dansvoorstelling toch
Ben ook weleens in wat discotheken geweest toen ik nog veel uitging.
Zag laatst bij zo`n discotheek op google maps staan, hier zie je pas dat wij mensen van de dieren afstammen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')