Maarja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:10 schreef Demise het volgende:
De enige keuze die je niet hebt, is een keuze maken. Oef, wat wordt het deprimerend als alles vast zou liggen vanaf je geboorte. Ik heb toch liever een beetje invloed op mezelf. Natuurlijk, hele grote dingen worden niet eerst met jou overlegd (of die auto op dat moment in die straat is en de bestuurder ervan even niet oplet en jij dus geplet word), maar de persoon die geplet word, ben jij zelf, en naar mijn mening kun je jezelf vormen. Uiteindelijk gaat het niet om keuzes die je wel of niet gehad hebt, want iedereen gaat toch dood. Het gaat erom welke keuzes je hebt gemaakt en waarom, zodat je het beste voorbereid bent op alle shit die je afvoerputje in word gemieterd. Maar da's mijn mening.![]()
Ik heb vannacht ook slecht geslapen, maar dat kwam omdat iemand mij zo nodig om 01:00, 02:57, 03:26 en 04:50 moest smsen...
De laatste tijd gaat echt alles zo slecht als het maar kan, bijna.quote:
Ach je hebt blijkbaar iemand geholpen? Anders smst ie niet zo laat toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:10 schreef Demise het volgende:
Ik heb vannacht ook slecht geslapen, maar dat kwam omdat iemand mij zo nodig om 01:00, 02:57, 03:26 en 04:50 moest smsen...
Specs weet ik niet eens uit mijn hoofd, maar het is niets bijzonders hoor.. Allemaal heel goedkoop Shimano afgemonteerd met waarschijnlijk onderdelen die niet door een A-keuring zijn gekomen. De hele fiets was maar 200 euro (wel afgeprijs ivm oud model, maar toch) . De trappers zijn bijv van plasticquote:Op maandag 22 maart 2010 22:24 schreef Ferrobarr het volgende:
1. Mooie fiets!
2. Specs?
3. Ben jij goed in het afstellen van een fiets? En dan met name derailleurs?
[..]
Nope.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel een paar makkers waar je op kan rekenen?
Ik word zelfs nog wakker van zo'n trillende foon hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:18 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ach je hebt blijkbaar iemand geholpen? Anders smst ie niet zo laat toch?
Anders zet je um toch uit / tril functie
Nou, het was m'n vriend.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:18 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ach je hebt blijkbaar iemand geholpen? Anders smst ie niet zo laat toch?
Anders zet je um toch uit / tril functie
ach..dat is zo irritant als ze je midden in de nacht bellen. Daarom zet ik mijn telefoon meestal op stil en trilfunctie ook uit..en dan verdwijnt hij in een laatje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:56 schreef Demise het volgende:
[..]
Nou, het was m'n vriend.Die pipoo vond het nodig om me er nog een paar keer aan te herinneren dat we vandaag hadden afgesproken en dat hij me heel lief vond. Dus ik sms steeds braaf terug, maar op den duur had ik toch echt zoiets van: ja, boek 'm nou maar weer en vertel me dat wanneer ik wakker ben, idioot.
![]()
Wel schattig.![]()
En inderdaad, van trilfunctie word ik ook wakker... Wel echt mooi weer vandaag! Zit nu lekker buiten in het zonnetje met mijn laptopje. Straks eventjes de stad in en genieten van de zon.
Gelukkig belde hij niet zeg, dan ben ik echt heel vaagjes, 's nachts. Er komt bij mij sowieso al niet zoveel zinnigs uit, maar als ik half slaap ben ik echt een hersenloze aap. Bovendien wil ik dan nog wel eens in slaap vallen aan de telefoon, haha.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:10 schreef francis998 het volgende:
[..]
ach..dat is zo irritant als ze je midden in de nacht bellen. Daarom zet ik mijn telefoon meestal op stil en trilfunctie ook uit..en dan verdwijnt hij in een laatje.
Een keer een nacht van zaterdag op zondag lag ik rond 3 uur lekker te slapen..belt een of andere pipo van school...gewoon om ff te bellen..maar wat blijkt..hij was echt stomdronken...volgens mij is het mode om midden in nacht in een dronken bui te gaan lopen bellen![]()
Ik binnen naast het raam in het zonnetje..met mijn laptopen daar voelt het nog warmer dan buiten.
En straks ga ik ff fietsen...
Over frustatie gesproken: hier op het werk doen de meest gebruikte programma's niets met al die extra knoppen en mogelijkhedenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:09 schreef Autidude het volgende:
ooooh ik heb iets typisch nu.. het is een ramp!
Het scrollwieltje van mijn muis heeft het zojuist begeven, is geen error ofzo.. muis is nu gewoon echt op.. niet meer versleten maar gewoon opEn ik heb juist nu even geen geld voor een nieuwe, over 3 weken wel.. maar ik maak nogal wat gebruik van mijn muis.
En nu moet ik een gare oude muis gebruiken want ik kan echt niet zonder scroll wieltje, maar dat is een normale standaard muis en die zijn verschrikkelijk. Ik heb een MX518 en ik ben helemaal gewend aan die vorm en die is ideaal, en nu moet ik minstens 3 weken met een standaard rotmuis![]()
En het stomme is.. tuurlijk wist ik dit!! Ik had al lang een nieuwe moeten hebben![]()
Nu zit ik ff met de gebakken peren. Echt stom dat ik niet eerder heb ingegrepen.
Oh shit.. ook dat nog.. mijn muis heeft op de zijkant knoppen waarmee ik pagina vooruit en achteruit ga, en die gebruik ik ook heel veel en dat standaard ding heeft dat nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:18 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Over frustatie gesproken: hier op het werk doen de meest gebruikte programma's niets met al die extra knoppen en mogelijkheden
Dat kan ik me wel voorstellen. Hoe duur zijn muizen dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:23 schreef Autidude het volgende:
[..]
Oh shit.. ook dat nog.. mijn muis heeft op de zijkant knoppen waarmee ik pagina vooruit en achteruit ga, en die gebruik ik ook heel veel en dat standaard ding heeft dat niet![]()
En het is maar een paar weekjes, en de wereld stort niet in elkaar.. Maar ik heb er dus best wel last van, want ik ben het helemaal gewend en gebruik het heel veel en nu kan dat niet en het is ook niet eens fysiek aanwezig en dat is heel storend. Het voelt helemaal verkeerd en geeft ook steeds dat signaal af, het duurt heel lang voordat ik kan wennen aan zoiets.
Use the keyboard.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:23 schreef Autidude het volgende:
[..]
Oh shit.. ook dat nog.. mijn muis heeft op de zijkant knoppen waarmee ik pagina vooruit en achteruit ga, en die gebruik ik ook heel veel en dat standaard ding heeft dat niet![]()
En het is maar een paar weekjes, en de wereld stort niet in elkaar.. Maar ik heb er dus best wel last van, want ik ben het helemaal gewend en gebruik het heel veel en nu kan dat niet en het is ook niet eens fysiek aanwezig en dat is heel storend. Het voelt helemaal verkeerd en geeft ook steeds dat signaal af, het duurt heel lang voordat ik kan wennen aan zoiets.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:12 schreef ScarFace- het volgende:
Wees blij dat je werk hebt Stupendous76?
oeee...leukquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:06 schreef Demise het volgende:
Hahahaha, wel fijn dat 'ie het weer doet.
Ik ga vanavond naar een dansvoorstelling. Gezellig samen met mijn beste vriendin leuke mannen in strakke boxers bekijken (Out of Context van Alain Patel/Les ballets C de la B).
Zeker. En mijn moeder wil niet mee, het is haar te modern.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:04 schreef francis998 het volgende:
[..]
oeee...leukzowieso dansvoorstellingen zijn meestal leuk
Rainman, jonguh!!! al is dat echt puur klassiek autisme.. maar wel super mooi en een must.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:16 schreef DvDongeren het volgende:Mensen
Ik ben opzoek naar goede films met autisme in de "hoofdrol".
Nu heb ik wel een aantal lijsten gevonden op internet, maar ik wil graag weten welke film(s) jullie echt aanspreken.
Zo heb ik Adam en Mary and Max laatst gekeken, erg mooie films.
Ik wil ze dan ook gebruiken om hier op de groep te delen.
Danku
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |