Dat gaan we waarschijnlijk wel halen...met de rechtzaak in het vooruitzicht enzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:54 schreef Dynd het volgende:
Met een beetje langzaam tempo zitten we 25 juni op #100
Ja, ik blijf er ook mijn hoofd over breken hoe men zo wreed tegen hem heeft kunnen zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:51 schreef bartgielen het volgende:
Oh, nieuw topic
Ik blijf 't gewoon een zielige vent vinden, ik ben dan nog maar 14 maar als je 't zo bekijkt was 't toch wel een erg lieve man zeg (ben hetero maar je kan het gewoon niet ontkennen), en dan zo afgekraakt worden
oh gifkwal om nog even op je post in te gaan:
ik heb 'm nog niet opgemeten :x maar hij bezet ruim de helft van mijn slaapkamerdeurwas 8 euro bij de xenos, en vond dat zeker de moeite waard
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:00 schreef Robijn48 het volgende:
Daar word je wel even stil van, van die foto en die tekst.
Oh ja, das waar ook, een zakelijke deal succesvol afronden ten koste van iemand anders, valt absoluut onder de noemer misbruik inderdaad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:03 schreef Winner_Taco het volgende:
Jackson heeft zelf ook mensen misbruikt .
Hoe denk je dat die aan de rechten van de Beatles is gekomen ?
Macca was gewoon te krenterig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:08 schreef Zapato het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook, een zakelijke deal succesvol afronden ten koste van iemand anders, valt absoluut onder de noemer misbruik inderdaad.
Hij schijnt nogal makkelijk te draaien met feiten .quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:08 schreef Zapato het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook, een zakelijke deal succesvol afronden ten koste van iemand anders, valt absoluut onder de noemer misbruik inderdaad.
Ik schijn nogal makkelijk te draaien in een draaimolen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:14 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hij schijnt nogal makkelijk te draaien met feiten .
Dingen naar zjn hand zetten . Zo had hij al jaren en prima band met zn vader .quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:17 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik schijn nogal makkelijk te draaien in een draaimolen.
Hoe bedoel je 'draaien met feiten'?
Neem aan dat je het juiste verhaal niet weet. Paul McCartney heeft geboden na overleg met Yoko Ono. Michael heeft meer geboden. Na advies van John Branca. Zo simpel zit het, en dat heeft weinig met misbruik te maken. Paul wist toentertijd niet van dit soort zaken af. Heeft ie zelf gezegd. Dus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:03 schreef Winner_Taco het volgende:
Jackson heeft zelf ook mensen misbruikt .
Hoe denk je dat die aan de rechten van de Beatles is gekomen ?
Waar baseer je dat opquote:Op donderdag 18 maart 2010 03:20 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dingen naar zjn hand zetten . Zo had hij al jaren en prima band met zn vader .
Paul wist niet veel van dat soort zaken af en Michael schijnbaar wel . Toen dit speelde waren McCartney en Michael goede vrienden waar of niet ? Wat was er van de vriendschap over nadat Michael eenmaal de rechten binnen had?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Neem aan dat je het juiste verhaal niet weet. Paul McCartney heeft geboden na overleg met Yoko Ono. Michael heeft meer geboden. Na advies van John Branca. Zo simpel zit het, en dat heeft weinig met misbruik te maken. Paul wist toentertijd niet van dit soort zaken af. Heeft ie zelf gezegd. Dus.
Ik basseer me deels op zijn eigen woorden in de Basheer docu .quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat opIn interviews heeft ie gezegd zijn vader te willen vergeven. Maar veel contact had ie er niet mee, en in het boek "the Michael Jackson tapes" (en dit staat ook werkelijk op tape) zegt hij "dat hij zich nog altijd misselijk voelde in het bijzijn van zijn vader".
En hij had zo'n goede band met zijn vader, dat hij hem uit zijn testament gelaten heeft
Maar ik ben werkelijk, zonder cynisme, benieuwd waar jij je bevindingen op fundeert. Vertel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |