abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79276756

Beloveds, now we know that we know nothing
Now that our bright and shining star can slip away from our fingertips like a puff of summer wind

Without notice, our dear love can escape our doting embrace
Sing our songs among the stars and and walk our dances across the face of the moon

In the instant we learn that Michael is gone we know nothing
No clocks can tell our time and no oceans can rush our tides
With the abrupt absence of our treasure

Though we are many, each of us is achingly alone
Piercingly alone
Only when we confess our confusion can we remember that he was a gift to us and we did have him

He came to us from the Creator, trailing creativity in abundance
Despite the anguish of life he was sheathed in mother love and family love and survived and did more than that

He thrived with passion and compassion, humor and style
We had him
Whether we knew who he was or did not know, he was ours and we were his
We had him

Beautiful, delighting our eyes
He raked his hat slant over his brow and took a pose on his toes for all of us and we laughed and stomped our feet for him

We were enchanted with his passion because he held nothing
He gave us all he had been given

Today in Tokyo, beneath the Eiffel Tower, in Ghana's Blackstar Square, in Johannesburg, in Pittsburgh, in Birmingham, Alabama and Birmingham England, we are missing Michael Jackson

But we do know that we had him

(Maya Angelou)

[ Bericht 47% gewijzigd door gifkwal op 17-03-2010 23:11:01 ]
pi_79276829
tvp
pi_79276841
Oh, nieuw topic
Ik blijf 't gewoon een zielige vent vinden, ik ben dan nog maar 14 maar als je 't zo bekijkt was 't toch wel een erg lieve man zeg (ben hetero maar je kan het gewoon niet ontkennen), en dan zo afgekraakt worden

oh gifkwal om nog even op je post in te gaan:
ik heb 'm nog niet opgemeten :x maar hij bezet ruim de helft van mijn slaapkamerdeur was 8 euro bij de xenos, en vond dat zeker de moeite waard
MJ
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:52:40 #4
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_79276897
tvp
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:53:53 #5
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79276950
Oeh...wat een mooie TT.
Leef en Laten Leven
pi_79276998
Met een beetje langzaam tempo zitten we 25 juni op #100
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:56:27 #7
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79277080
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:54 schreef Dynd het volgende:
Met een beetje langzaam tempo zitten we 25 juni op #100
Dat gaan we waarschijnlijk wel halen...met de rechtzaak in het vooruitzicht enzo.
Leef en Laten Leven
  woensdag 17 maart 2010 @ 23:00:00 #8
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79277267
Daar word je wel even stil van, van die foto en die tekst.
Leef en Laten Leven
pi_79277454
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:51 schreef bartgielen het volgende:
Oh, nieuw topic
Ik blijf 't gewoon een zielige vent vinden, ik ben dan nog maar 14 maar als je 't zo bekijkt was 't toch wel een erg lieve man zeg (ben hetero maar je kan het gewoon niet ontkennen), en dan zo afgekraakt worden

oh gifkwal om nog even op je post in te gaan:
ik heb 'm nog niet opgemeten :x maar hij bezet ruim de helft van mijn slaapkamerdeur was 8 euro bij de xenos, en vond dat zeker de moeite waard
Ja, ik blijf er ook mijn hoofd over breken hoe men zo wreed tegen hem heeft kunnen zijn

Bedankt voor de info, ik vind hem echt mooi dus misschien ga ik hem ook wel kopen!

O ja van het weekend was ik hier in Milaan in een grote CD-winkel, daar hadden ze een mega grote MJ stand met allemaal vinyl (veel Thriller maar ook J5 platen) en heel veel bootleg dvds en boeken maar ook officiele dingen zoals Dancing the Dream en een dvd van de Making Of van We Are The World, en heel veel t-shirts en zo... erg leuk.
pi_79277570
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 23:00 schreef Robijn48 het volgende:
Daar word je wel even stil van, van die foto en die tekst.
Ik ook
pi_79280241
Die poster heb ik ook.
Ik kreeg hem over de post gestuurd door een vriendin kort na 25 juni.
Hij hangt in mijn werkkamertje ...
pi_79281748
Ik ga dees toch ook maar weer volgen hoor deze aflevering.

Nieuw album in November, oh yeah!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_79281927
Jackson heeft zelf ook mensen misbruikt .
Hoe denk je dat die aan de rechten van de Beatles is gekomen ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_79281941
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 03:03 schreef Winner_Taco het volgende:
Oh ja, das waar ook, een zakelijke deal succesvol afronden ten koste van iemand anders, valt absoluut onder de noemer misbruik inderdaad.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_79281965
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 03:08 schreef Zapato het volgende:

[..]

Oh ja, das waar ook, een zakelijke deal succesvol afronden ten koste van iemand anders, valt absoluut onder de noemer misbruik inderdaad.
Macca was gewoon te krenterig.
pi_79281975
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 03:08 schreef Zapato het volgende:

[..]

Hij schijnt nogal makkelijk te draaien met feiten .
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_79281987
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 03:14 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Hij schijnt nogal makkelijk te draaien met feiten .
Ik schijn nogal makkelijk te draaien in een draaimolen.

Hoe bedoel je 'draaien met feiten'?
pi_79281999
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 03:17 schreef Zapato het volgende:

[..]

Ik schijn nogal makkelijk te draaien in een draaimolen.

Hoe bedoel je 'draaien met feiten'?
Dingen naar zjn hand zetten . Zo had hij al jaren en prima band met zn vader .
  donderdag 18 maart 2010 @ 07:27:21 #19
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_79282589
Oei, ik wil die poster ook, mooi Ik heb die poster waar de tekst van zijn rouwkaart op staat. Ik zag hem 2 dagen na zijn begrafenis bij de Expo staan en ik dacht: die moet ik hebben, die staat daar op mij te wachten. Hij was ingelijst enzo, dus hop, zo meegenomen

En wat een mooie tekst uit de tt Prachtig om nog een keer te lezen. Heeft iemand eigenlijk alle speechen op papier?
You will allways be my hero...
pi_79283621
Even een tvp plaatsen, vorig topic gewoon gemist
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_79285824
Mooie foto in OP!
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:27:07 #22
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79288210
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 03:03 schreef Winner_Taco het volgende:
Neem aan dat je het juiste verhaal niet weet. Paul McCartney heeft geboden na overleg met Yoko Ono. Michael heeft meer geboden. Na advies van John Branca. Zo simpel zit het, en dat heeft weinig met misbruik te maken. Paul wist toentertijd niet van dit soort zaken af. Heeft ie zelf gezegd. Dus.
Leef en Laten Leven
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:35:35 #23
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79288520
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 03:20 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dingen naar zjn hand zetten . Zo had hij al jaren en prima band met zn vader .
Waar baseer je dat op In interviews heeft ie gezegd zijn vader te willen vergeven. Maar veel contact had ie er niet mee, en in het boek "the Michael Jackson tapes" (en dit staat ook werkelijk op tape) zegt hij "dat hij zich nog altijd misselijk voelde in het bijzijn van zijn vader".
En hij had zo'n goede band met zijn vader, dat hij hem uit zijn testament gelaten heeft

Maar ik ben werkelijk, zonder cynisme, benieuwd waar jij je bevindingen op fundeert. Vertel.

[ Bericht 5% gewijzigd door Robijn48 op 18-03-2010 11:46:58 ]
Leef en Laten Leven
pi_79290380
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:27 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Neem aan dat je het juiste verhaal niet weet. Paul McCartney heeft geboden na overleg met Yoko Ono. Michael heeft meer geboden. Na advies van John Branca. Zo simpel zit het, en dat heeft weinig met misbruik te maken. Paul wist toentertijd niet van dit soort zaken af. Heeft ie zelf gezegd. Dus.
Paul wist niet veel van dat soort zaken af en Michael schijnbaar wel . Toen dit speelde waren McCartney en Michael goede vrienden waar of niet ? Wat was er van de vriendschap over nadat Michael eenmaal de rechten binnen had?
En dan was er nog het bericht in januari 2009 dat Jackson de aandelen zou willen teruggeven aan McCartney om "de kloof de dichten "
Vervolgens een deel aan Sony verkopen om je schulden te fixen. Lekkere vrienden
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:35 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op In interviews heeft ie gezegd zijn vader te willen vergeven. Maar veel contact had ie er niet mee, en in het boek "the Michael Jackson tapes" (en dit staat ook werkelijk op tape) zegt hij "dat hij zich nog altijd misselijk voelde in het bijzijn van zijn vader".
En hij had zo'n goede band met zijn vader, dat hij hem uit zijn testament gelaten heeft

Maar ik ben werkelijk, zonder cynisme, benieuwd waar jij je bevindingen op fundeert. Vertel.
Ik basseer me deels op zijn eigen woorden in de Basheer docu .

O wacht is allemaal gelogen door Basheer toch
pi_79294643
Ze waren goede vrienden ja, het was namelijk McCartney zelf die Michael wees op de mogelijkheden van zakendoen (hoe lucratief het kan zijn om catalogi aan te kopen). Het is toch vervolgens McCartney's eigen schuld dat hij simpelweg minder geld biedt dan Michael? Die vent is zelf ook miljonair danwel miljardair hoor, het is niet dat hij het geld niet kon missen. Jammer dan.

En zoals hierboven al gezegd is door Robijn, Michael heeft gezegd zijn vader te hebben vergeven voor wat hij hem heeft aangedaan. Dat wil nog niet zeggen dat ze meteen een goede band hebben. Die twee zagen elkaar praktisch nooit meer en Michael heeft ook gezegd nog steeds pijn/verdriet te hebben wegens zijn verleden, ook al heeft hij zijn pa dan vergeven.

Maar wat bedoel je precies, uit de Bashir documentaire? Kan me even niet zo snel iets voor de geest halen daarvan waaruit blijkt dat hij en zijn pa een goede band hadden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')