Haha. Voor hoelang ga je?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, mijn koffers zijn gepakt. Ik hoop dat ik niks vergeten ben, maar uiteindelijk gebeurt dat toch altijd wel weer.
Maar beter dan niks toch? En langer kon niet, want dan zou ik te veel school missenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is kort! Maar goed, je mist je familie zeker.
Oh oke, ik snap het.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar beter dan niks toch? En langer kon niet, want dan zou ik te veel school missen.
Dat ook (en stiekem ook een beetje het weer en de rust).
Verbaasd?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:14 schreef Ayca het volgende:
http://www.moral-politics.com/xpolitics.aspx?menu=Home&action=Distribution&choice=Turkey
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:28 schreef Ayca het volgende:
Dat gaat hem ook niet worden vrees ikverder sluit ik iets in de medische wereld ook uit. Maar verder....
ik zie het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:30 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
Maar je hebt gelijk. Chinezen en politiek gaan nooit goed samen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Je bent nog jong, je hebt nog de tijd.
Huhehe of na 2/3 opleidingen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:34 schreef wikwakka2 het volgende:
En de meeste mensen komen er na hun eerste studie/baan pas écht achter wat ze willlen doen met hun leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |