Kende je het nog niet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:53 schreef IHVK het volgende:
Iemand stuurde mij zojuist dit nummer, wat vinden we ervan?
Die gedachte moet je gewoon blokkeren en doen alsof het precies is wat je wouquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben jullie nooit dat als je iets nieuws koopt en je het eenmaal thuis hebt, het toch niet echt is wat je wilde hebben?
Ik heb zeker 5 truitjes in mijn kast hangen die ik eenmaal thuis toch niet zo leuk vond, nog nooit gedragen ook. Echt zonde van mijn geld.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben jullie nooit dat als je iets nieuws koopt en je het eenmaal thuis hebt, het toch niet echt is wat je wilde hebben?
Dragen mensen nog pantoffels?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:03 schreef Bortecinem het volgende:
Nieuwe pantoffels, wanneer ze nog zacht en kussen-achtig zijn.
Somsquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik kan mijn gedachten niet blokkerenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die gedachte moet je gewoon blokkeren en doen alsof het precies is wat je wou![]()
Of je brengt het terug
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:09 schreef Bortecinem het volgende:
Bij ons thuis draagt iedereen pantoffels.
[ afbeelding ]
Van die grote kussen-achtige.
Ik welquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik kan mijn gedachten niet blokkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |