je moet die testjes niet al te serieus nemenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Draaikont die je bent! Eerst rechtse rakker, nu weer een linkse!
Die zin spreekt zichzelf een beetje tegen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:21 schreef Ayca het volgende:
3.1666666666666665
You are disciplined but tolerant; a true American.
Ja he.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Jullie zijn allemaal gewoon een stelletje soggers!
Verslaafde!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:32 schreef Julis het volgende:
Ik ben niet aan het soggen. Ik ga zondag weg, en daar kan ik waarschijnlijk niet FOK!ken. Dus ik moet een weekje FOK! inhalen.
Ik geef toe, dit is wel heel erg verslavendquote:
Misschien moet je dan maar internet op je mobiel nemen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik geef toe, dit is wel heel erg verslavend. Ik denk dat ik in München lekker kan afkicken
.
Op een gegeven moment ga je dan fokken in de trein enzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar internet op je mobiel nemen.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:35 schreef IHVK het volgende:
Beste IHVK, je hebt bij de mensbeeld enquête een score van -20 %. Je hebt een centrum-links (enigszins optimistisch) mensbeeld. Hoewel je mensen soms niet vertrouwt, ben je ook van mening dat de overheid mensen het voordeel van de twijfel moet geven. PvdA, D66 of CU passen bij je.
Op de Idealisme-Realisme schaal is je score -46 %.
Op de Optimisme-Pessimisme schaal is je score 6 %.
Ok leuk geweest nu.![]()
GOED IDEE! Ik ga mijn broertjes mobiel wel lenen. Hij kan er op internetten. Dan moet ik hem wel heel lief aankijken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar internet op je mobiel nemen.
spreek je uit ervaring?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ga je dan fokken in de trein enzo.!
Ik betwijfel of je broertje zo aardig zal zijn, al helemaal aangezien je in het buitenland 100 euro per mb betaaltquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:37 schreef Julis het volgende:
[..]
GOED IDEE! Ik ga mijn broertjes mobiel wel lenen. Hij kan er op internetten. Dan moet ik hem wel heel lief aankijken.
Neuh het is een beetje een onbenullig testjequote:Op donderdag 18 maart 2010 16:41 schreef IHVK het volgende:
Wat een stomme test, waarom is centrum rechts realistisch. Dat is een aanname. Ik vertrouw die test niet, maar ik geef ze toch het voordeel van de twijfel.
Aah, dat is ook waar. Misschien hebben ze wel Wi-Fi daar in het hotel. Dan is het toch gratisquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Stelletje Ayaanhaters! Maar wel Ayran aanbidden.
[..]
Ik betwijfel of je broertje zo aardig zal zijn, al helemaal aangezien je in het buitenland 100 euro per mb betaalt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Neuh het is een beetje een onbenullig testjeWel leuk om te maken
Tick Tock en de persiflages ervanquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Niemand?
Hier een leuk filmpje van Ruka Ruka Ali:
http://vimeo.com/8656528
Waar?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:46 schreef Bortecinem het volgende:
Oh God, ik erger me echt kapot aan Hirsi Ali gadverrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |