Een private tracker.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:14 schreef One_of_the_few het volgende:
hmm, thepiratebay wordt wel steeds kariger.
Wat is nu de beste site?
Samenvatting?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef Monidique het volgende:
CDA: Van der Laan verzweeg fraude inburgeringstoets
...!
Oh boy.quote:"Amerika is een land met alleen maar Amerikanen. Daar kun je een eenheidsmunt hebben. Maar Europa heeft niet alleen maar Europeanen; we hebben veel onderlinge verschillen".
Ze hebben daar bij de PVV een behoorlijk verstoord beeld van de VS. Viel me ook al op in een toespraak die Wilders daar gaf voor een of ander conservatief denktankje.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat is een mannengroep, dat is weer wat anders.Om dit soort mensen nu mannen te noemen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
Bij rebirthing moet ik altijd aan Herman Finkers denken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:50 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Om dit soort mensen nu mannen te noemen..
Waarbij jij aanwezig was...?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hebben daar bij de PVV een behoorlijk verstoord beeld van de VS. Viel me ook al op in een toespraak die Wilders daar gaf voor een of ander conservatief denktankje.
Als je jezelf opblaast kan zwartparkeren er nog best bij.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:30 schreef Mutant01 het volgende:
HUILIE! Wat is het parkeren bij paleis Noordeinde duur trouwens.
Sukkel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Toppie, ik val weer op een meisje waarvan de vader dominee is en zij ook zwaar gelovig, dat gaat weer hommeles worden
Ik moest daar toevallig een lezing geven over Goebbels en de linkse media in Nederland.quote:
Hoe kwam je die zo tegen? Ik heb het ook wel eens gehad, maar ter verdediging van mijzelf kan ik opvoeren dat ze wel zoop en blowde als een ketter, dus ik zag het niet geheel aankomen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Toppie, ik val weer op een meisje waarvan de vader dominee is en zij ook zwaar gelovig, dat gaat weer hommeles worden
In mijn European integration class (ze is een Singaporese).quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe kwam je die zo tegen? Ik heb het ook wel eens gehad, maar ter verdediging van mijzelf kan ik opvoeren dat ze wel zoop en blowde als een ketter, dus ik zag het niet geheel aankomen.
Dat is geen probleem, dat is een uitdaging.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Die ik verloren heb om er ook maar iets serieus mee te beginnen. Dit wordt wederom een vriendschap.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:30 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, dat is een uitdaging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |