Ja, precies.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:47 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Als deze gast het ook kan
Exact.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Logisch nadenkend is dat ook zo gek nog niet. Immers, als je iets meemaakt, dan weet je hoe dat in elkaar zit en dat geeft herinneringen. Als je iets van te voren wil en als je dan uiteindelijk besluit om niet te gaan/niet te doen, dan is het menselijk om dan spijt te krijgen.
Ziet eruit als een Fokkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:47 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Als deze gast het ook kan
Niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:48 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Nee 't is meer een 'wijsgerige' uitdrukking... Maar die van jou is nu ook van toepassing.
Jij snapt het.quote:
Volgens mij denkt zij dat dit correcte spelling is, gezien haar eigen Engelse taalgebruikquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:50 schreef NoahsKwark het volgende:
Dadelijk denkt Hege nog dat iedereen in Nederland zo achterlijk steenkolen Engels typt/praat
Goed gedaan gozer
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:50 schreef Cisk365 het volgende:
[..]
je faalt echt hard met je baggerkop.
Je zegt dat over iemand anders, maar post dan zelf je eigen postzegel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:50 schreef Cisk365 het volgende:
[..]
je faalt echt hard met je baggerkop.
Oh nee!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:50 schreef NoahsKwark het volgende:
Dadelijk denkt Hege nog dat iedereen in Nederland zo achterlijk steenkolen Engels typt/praat
Goed gedaan gozer
Ach, echt wat boeit dat nu? Taal is een instrument om duidelijk te maken wat je bedoelt. Zeker nu is er geen hoogstaand engels nodig hoor. Tuurlijk perfect engels is leuk en soms noodzakelijk, maar nu? Eerst maar eens die foto scoren, lijkt me.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:52 schreef thomaster het volgende:
[..]
Volgens mij denkt zij dat dit correcte spelling is, gezien haar eigen Engelse taalgebruik
Maar zij is 18 en heeft door haar carriere misschien nauwelijks tijd gehad om Engels te leren dus dat vergeef ik haarquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:52 schreef thomaster het volgende:
[..]
Volgens mij denkt zij dat dit correcte spelling is, gezien haar eigen Engelse taalgebruik
Hege hoort onze Nederlandse trots wel in Osloquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oh nee!stel je toch eens voor dat Hege dat zou denken van ons Nederlanders! Ik zou van voren niet weten hoe ik het van achteren had!
Boeiend hoe je Engels praatquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:50 schreef NoahsKwark het volgende:
Goed gedaan gozer
Misschien kan ze pas morgenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
DIe foto hier met TS vanavond hier op FOK!? Eerlijk gezegd geloof ik er geen hol van.
Of overmorgen of die dag erna?quote:
Nou, dan snel die foto prikken en laten zien hier op FOK!. Anders ga je spijt krijgen gast.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Tot en met zaterdag kan het denk ik. Daarna is het schaats gedoe afgelopen en gaat ze weer naar Oslo.
Voor een foto?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:59 schreef Cisk365 het volgende:
Is de TS niet een beetje jong voor haar trouwens?
Alsof Bokko dat doet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |