Ah man, kom op. Hij kijkt nog wel extra stoer voor die foto. No cockblocking man.quote:
In de hegequote:Op donderdag 18 maart 2010 16:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Ga in de struiken liggen tot ze naar buiten komt
@HegeBokko erbij, wellicht dat ze het dan wel leestquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:40 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Moet er dan geen @username bij?
* Lastpost twittert nooit.
Jeps.quote:
Nee heb je, ja kun je krijgen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:46 schreef jack4ya het volgende:
Weet je , trouwens, hele studies gaan er aan vooraf.mbt deze brrrrrriljante observatie:
Men heeft áltijd meer spijt van de dingen die je niet doet, dan van de dingen die je wel doet. Zeker op termijn.
Ik weet het de betere uitdrukking er niet van, maar 't is wel zo.
wtf is dat nou voor steenkolen Dunglishquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:38 schreef AdvancedPower het volgende:
http://twitter.com/MaartenlaurensD
Ik heb haar even getwitterd.
Logisch nadenkend is dat ook zo gek nog niet. Immers, als je iets meemaakt, dan weet je hoe dat in elkaar zit en dat geeft herinneringen. Als je iets van te voren wil en als je dan uiteindelijk besluit om niet te gaan/niet te doen, dan is het menselijk om dan spijt te krijgen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:46 schreef jack4ya het volgende:
Weet je , trouwens, hele studies gaan er aan vooraf.
Men heeft áltijd meer spijt van de dingen die je niet doet, dan van de dingen die je wel doet. Zeker op termijn. Ik weet het de betere uitdrukking er niet van, maar 't is wel zo.
Kijk dit is echt een stuk beter !quote:@HegeBokko: Hi Hege I live very close to your hotel and I really like it if we can take a picture of us. Im your fan! Greetings Maarten
Ja, precies.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:47 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Als deze gast het ook kan
Exact.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Logisch nadenkend is dat ook zo gek nog niet. Immers, als je iets meemaakt, dan weet je hoe dat in elkaar zit en dat geeft herinneringen. Als je iets van te voren wil en als je dan uiteindelijk besluit om niet te gaan/niet te doen, dan is het menselijk om dan spijt te krijgen.
Ziet eruit als een Fokkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:47 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Als deze gast het ook kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |