Veel mensen doen er in deze dagen nog wat krampachtig over, maar als we een week verder zijn is het voor 99,5% van de Nederlanders nauwelijks nog een thema.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:27 schreef SteelDogg het volgende:
Nieuws begint alweer te zakken... Eindelijk kan de familie rust nemen om het verlies te verwerken...:'(
[nog steeds off topic]quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:24 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
plat op de bek, auw.![]()
maar gezien de gevolgen, ik zou liever in een gecultiveerd land een halsmisdrijf begaan dan in bagdad waar de gevolgen je leven een stuk inkorten.
Dus verschilt de daad wezenlijk? nee.
De gevolgen, daar heb je een keus in.
Je romp in een kuiltje, of een logie de beatrix voor maximaal 42 jaar. (Sander V is 26 nu, die komt na zijn pensionering pas weer vrij!).
Maar je hebt wel gelijk, plat op de bek gestruikeld.
Ja, ga dat lekker ergens anders doen zeg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:30 schreef quirigua het volgende:
[..]
[nog steeds off topic]
Logie @ Beatrice, zou max @ 66 jaar-leeftijd worden (zeg je) ; de AOW is net verhoogd naar 67 jaar. Ik vrees dat de loge eerder weer vacant is, Klasse Justiz of zo, plissie dienaar niewaar ?
oke, voor mij is het nieuwquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:27 schreef Irritinus het volgende:
[..]
Op interne informatie vanuit de politie en het staat ook gemeld bij verschillende andere nieuwsberichten.
En waarom de OvJ dat niet zo schetste snap ik ook niet, maar ze zullen het wel als een incident weg willen zetten en willen verhullen dat er niet gescreende psychopaten rondlopen in een politiepak (zonder de rang agent of hoger weliswaar). Ze nemen bij de vrijwillige politie/parket politie en andere medewerkers taken echt de grootste retards aan...
Hoe meer hoe beter, das goed voor de cijfers en het kost minder dan echt blauw opleiden.
vrijdag nog een stuiptrekking in publiciteit na een stille tocht en dan misschien nog even bij het proces... als er dan niet al iets anders gehyped wordtquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:29 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Veel mensen doen er in deze dagen nog wat krampachtig over, maar als we een week verder zijn is het voor 99,5% van de Nederlanders nauwelijks nog een thema.
Vrijdag ook uitslag sectie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
vrijdag nog een stuiptrekking in publiciteit na een stille tocht en dan misschien nog even bij het proces... als er dan niet al iets anders gehyped wordt
Sadquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
vrijdag nog een stuiptrekking in publiciteit na een stille tocht en dan misschien nog even bij het proces... als er dan niet al iets anders gehyped wordt
Ow dat zeker, maar zoals het woord het al zegt.. 'slechts' van korte duur.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:40 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Vrijdag ook uitslag sectie.
Zal zeker een hype worden als blijkt dat ze misbruikt is.
dat de emoties niet tot iets positiefs leiden, niemand het nog iets kan schelen hoe dit verder gaat (i.e. na een tijdje, als nieuwe gebeurtenissen opduiken), moord als consumptie ; dat duzzquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:42 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Wat vind je er eigenlijk zo sad aan?
Misschien wel, maar het ligt simpelweg niet in de aard van de mens om als volslagen buitenstaander bij zoiets een langere tijd stil te staan. Ik heb geen enkele aanwijzing om te denken dat het met deze zaak anders zal zijn; het is eigenlijk nog nooit anders geweest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef quirigua het volgende:
[..]
dat de emoties niet tot iets positiefs leiden, niemand het nog iets kan schelen hoe dit verder gaat (i.e. na een tijdje, als nieuwe gebeurtenissen opduiken), moord als consumptie ; dat duzz
wat bedoel je?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
Djeez wat is er met dit topic gebeurt
Hoop geblaat en offtopic geouwehoer over 'boohoohoo het krijgt zoveel aandacht'.quote:
hoezo is dat nou weer offtopic danquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoop geblaat en offtopic geouwehoer over 'boohoohoo het krijgt zoveel aandacht'.
Nee een Milly-topic in je AT, dat helpt dan
Zo erg, maar zo waar. Heb ook het idee dat haar vermissing pas echt 'erg' werd (voor de buitenwereld) toen de wat mooiere foto van haar in de media kwam....quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:07 schreef Pek het volgende:
[..]
En als het een mooi meisje is, is het veel erger dan wanneer het een lelijke paardenkop is. Zo zitten we nou eenmaal in elkaar. Het is niet best, maar we moeten het ermee doen.
Volgens mij is daar niets over bekend, maar als ik het zo mag inschatten, dan denk ik dat ze tot 20:00 relatief weinig hebben ondernomen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:59 schreef Bayswater het volgende:
is het eigenlijk bekend of de ouders nog bij de buren hebben aangebeld aangezien de moeder door de telefoon had doorgekregen dat een buurman aanbelde en dus de laatste was die haar gezien moest hebben?
Waarom moest die persoon de laatste zijn? Wie weet waren er na die tijd nog meer mensen aan de deur geweest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:59 schreef Bayswater het volgende:
is het eigenlijk bekend of de ouders nog bij de buren hebben aangebeld aangezien de moeder door de telefoon had doorgekregen dat een buurman aanbelde en dus de laatste was die haar gezien moest hebben?
Een buurman was in ieder geval het laatste aanknopingspunt die wellicht meer kon vertellen (en achteraf gezien dus alles).quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:02 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waarom moest die persoon de laatste zijn? Wie weet waren er na die tijd nog meer mensen aan de deur geweest.
Ik denk dat slachtofferhulp iig zal aanraden om niet op dit soort forums te gaan lezen nu.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Gilette_M5, als de ouders van wijlen Milly jouw post zouden lezen zouden ze in verse tranen uitbarsten.²
misschien moet je even teruglezen....quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:04 schreef Gillette_M5 het volgende:
Zijn er echt al #15 delen nodig omdat fok zogenaamd wel een mening heeft over een van de zoveel meisjes die verdwijnen en vermoord worden?
Niet om het een of ander, maar dit gebeurd dagelijks. En ook in Nederland zijn er zaken zat welke nooit media aandacht hebben gehad. Ik vind dit echt over the top, 15 delen...Pfff....
Om maar even af te sluiten met de prachtige reacties van Peter R de Vries vandaag in RTL Boulevard:
http://www.rtl.nl/compone(...)oulevard_s12_a54.xml
(ook leuk vanaf 11:00 minuten, zelfs Carice v Houten die een filmpje heeft gemaakt met een mening hierover. WTF:?Dom wijf. Peter: 'wtf kan mij het interesseren wat Carice hier van vindt'
En zo vind ik dit ook van de rest hier. Flikker op met je hypocriet gedrag en loop lekker hullend mee in de stille tocht. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |