ehm zal straks even kijken voor je. ik vrees alleen dat het merkloos is, maar dat antwoord hou je nog even van me tegoed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:44 schreef Barcaconia het volgende:
Wat kost die luchtboor en welk merk/type is het?
Ben benieuwd naar de prijzen van deze 2.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:14 schreef ukga het volgende:
jah, ook van makita. zal ff zoeken voor je
deze; http://www.goodwinstools.com/.media/835443098109.jpeg
Makita 6095D 9.6v - 1.3Ah
en deze; http://www.batterybank.ne(...)rill%20Batteries.gif
Maikta 6207D 9.6 v - 2.6 Ah let op! deze heeft een andere accu (die ik er ook bij heb) en deze accu's kunnen op de zelfde lader (de bovenkant van de accu's zijn identiek, en de lader kan verschillende voltages aan)
de Makita 6095D 9.6v - 1.3Ah kost zonder accu, zonder lader 35quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de prijzen van deze 2.
Gebruiken deze dezelfde accu's en opladers dan? Zijn deze gewoon bij de bouwmarkt verkrijgbaar?quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:36 schreef ukga het volgende:
[..]
de Makita 6095D 9.6v - 1.3Ah kost zonder accu, zonder lader 35
Maikta 6207D 9.6 v - 2.6 Ah kost zonder accu, zonder lader 60
zie voor prijzen van de lader en accu's de OP
de accu's zijn gewoon te koop in bouwinkels / op internet zijn er ook genoeg sites die ze verkopenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Gebruiken deze dezelfde accu's en opladers dan? Zijn deze gewoon bij de bouwmarkt verkrijgbaar?
ik heb nog steeds de haaksequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:54 schreef Jolige_Joffer het volgende:
Misschien lees ik er over heen, maar heb je nu nog een haakse?
Zo ja, heb ik wel intresse
ik heb 3 luchtboren in de verkoopquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:44 schreef Barcaconia het volgende:
Wat kost die luchtboor en welk merk/type is het?
Ik zie er vanaf. Accu past niet in mijn lader.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:32 schreef ukga het volgende:
[..]
die haakse boormachine(Makita DA391D)? deal!
ja ik heb nog een haakse makita voor je plus accuquote:Op zondag 21 maart 2010 20:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb niet naar pm's of wat dan ook kunnen kijken, en gister is er iets tussen gekomen!
Zal morgen eens kijken via de pc, en dan zal ik wel een pm sturen of er nog iets beschikbaar is
(zit nu via telefoon op fok en dat is bagger met pm en die dingen!)
Kan ik die even reserveren? Persoon voor wie ie gaat worden zie ik pas morgen avond!quote:Op zondag 21 maart 2010 20:10 schreef ukga het volgende:
[..]
ja ik heb nog een haakse makita voor je plus accu
ik wil hem best voor reserveren.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan ik die even reserveren? Persoon voor wie ie gaat worden zie ik pas morgen avond!
Mocht je hem in de tussentijd kunnen verkopen, moet je dat vooral doen
Haha eigenlijk niet, maar goed misschien wil je snel geld verdienenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:43 schreef ukga het volgende:
[..]
ik wil hem best voor reserveren.
(maar dan is het toch de bedoeling dat ik hem in de tussentijd NIET verkoop)
ah oke. weet je het inmiddels al?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha eigenlijk niet, maar goed misschien wil je snel geld verdienen
Mooi, maar ik doe maar 1 bod en dat is inclusief accu en lader en verzenden (heb niet opgelet waar je woont)quote:
de lader is reeds verkocht. je kunt ze op marktplaats kopen voor 15 a 20 euro.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mooi, maar ik doe maar 1 bod en dat is inclusief accu en lader en verzenden (heb niet opgelet waar je woont)
70 euro
Als dit te laag is houd het voor mij op, moet een cadeautje worden voor iemand en anders geef ik hem iets anders
Ik snap nu niet helemaal meer welke je nu nog hebt en welke niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:51 schreef ukga het volgende:
prijsverlaging; 10 euro korting op prijzen uit de OP per makita
inderdaad, geen koffer, geen lader, wel een accu.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:24 schreef Timmert het volgende:
Die 6207D komt zonder lader begrijp ik? Koffer zit er wel bij?
Hoe zit het met gebruikssporen op die machine?
Ja maar voor dat geld koop je geen nieuwe Makita. Het goedkoopste instap model makita boormachine kost min 150 euro.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:46 schreef Timmert het volgende:
Hm, dan wordt het me alles bij elkaar te duur. Voor iets meer heb ik een nieuwe mét koffer en oplader.
ja maar een koffer is voor de meeste mensen niet nodig, en een lader op marktplaats heb je wel voor 2 tientjes. Dus dan zit je op zo een 85 euro, en ik ga er vanuit dat mensen nog afdingen (een procentje 10 a 15) dus zit je op zo een 70 euro totaal. (ipv 120)quote:Op maandag 29 maart 2010 10:53 schreef Timmert het volgende:
Machine: 50
1 accu: 15
Koffer: 20
Tweedehands lader: 35 (nieuw: ~55)
Maakt totaal 120 euro, en dan heb je 1 accu.
http://www.mzsgereedschap(...)oefmachine/6834.html
139 euro inclusief 2 accu's..
Ja mijn model heeft 2 x zoveel Ah (ampere uur) en heeft een hoger moment (50 Newton meter). Al met al heeft ie een hogere capaciteit.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:36 schreef Timmert het volgende:
Thanks voor je reactie. Heb je enig idee wat er beter is aan jouw model dan aan degene waaraan ik refereerde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |