abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 april 2010 @ 23:30:00 #51
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80210269
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:21 schreef Pistoleke het volgende:
Wat een fantastische editie hoogtepunten waren toch wel het mooie weer op vrijdag, Ramsey Nasr en Soil & Pimp Sessions. Watt was elke nacht wel tof maar ik kan me echt niet meer herinneren welke dj hoe laat speelde en welke zaal. Het is ook altijd fijn dat er zaken als nightshops zijn.
Ramsey Nasr's gedicht was echt vet
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 12 april 2010 @ 10:54:20 #52
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80218023
Ik vond het echt vet. Volgend jaar zeker weer, helaas hadden we geen slaap plaats daar, en moesten we vrijdag en zaterdag nacht rond een uur of 3 weer richting amersfoort, máár de concerten waren tof.

Mumford was wel écht heel vet, 1e nieuwe nummer dat ze speelden ook, zéér nice. Alleen wat ontzettend kut dat je daar geen pils mocht drinken binnen zeg!

Admiral Freebee vond ik ook vet, alleen het einde van het concert duurde mij 10 minuten te lang, hij had geweldige nummers verder en kwalitatief zat alles wel goed in elkaar. Hij viel wel bijna van het podium .

Fink vond ik ook echt vet en fijne prijzen voor het bier daar.

Band of Horses ook zeer vet! Alleen dat geluid in de Watt was wel veruit het slechste van alle concerten die ik had had gezien op MM, te hard, te schel, jammer. maar toch was de band geweldig en dat maakte alles goed. Verder wel een mooie zaal daar, en dat rokershokje was geniaal.
It's you my love, you who are the stranger
pi_80219081
Ik vond juist bij M&S in de schouwburg het geluid bij vlagen slecht (een irrante zoem uit een van de speakers) en bij Band of Horses in Watt daarentegen weer erg helder. Beide keren zat ik vrijwel direct achter de geluidsman.

Van beide concerten heb ik erg genoten en ook van Fink. Het was alleen wel erg warm in dat zaaltje.
Verder oa erg genoten van Moss en The Strange Boys, hoewel de laatste wel erg veel aan de stimulerende middeltjes hadden gezeten, maar dat past ook wel bij hun act, dus storend kan ik het niet noemen.

Al met al een zeer geslaagd festival.
Spread your love like a fever!
  maandag 12 april 2010 @ 11:31:33 #54
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80219377
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:22 schreef BlackRebel het volgende:
Ik vond juist bij M&S in de schouwburg het geluid bij vlagen slecht (een irrante zoem uit een van de speakers) en bij Band of Horses in Watt daarentegen weer erg helder. Beide keren zat ik vrijwel direct achter de geluidsman.

Van beide concerten heb ik erg genoten en ook van Fink. Het was alleen wel erg warm in dat zaaltje.
Verder oa erg genoten van Moss en The Strange Boys, hoewel de laatste wel erg veel aan de stimulerende middeltjes hadden gezeten, maar dat past ook wel bij hun act, dus storend kan ik het niet noemen.

Ja bij Fink was het echt heel warm in de zaal! Wel balen, wasdat maar gelukkig kon je daar wel verkoelende Leffe Dubbel halen voor de verkoeling

Hoe ben je ooit van Band of Horses optijd bij Moss gekomen? Dat lukte ons niet en er stond een rij van zo'n 15 meter bij Moss.
pi_80219751
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:31 schreef Inverted_World het volgende:

[..]
Hoe ben je ooit van Band of Horses optijd bij Moss gekomen? Dat lukte ons niet en er stond een rij van zo'n 15 meter bij Moss.
Bij het laatste nummer de zaal uit gepiept en kon vervolgens bij Moss nog zo naar voren lopen. De meute voor zijn doet echt wonderen haha.

edit: Moss heeft wel bewezen het leukste bandje te zijn dat NL op dit moment te bieden heeft. Ze gingen helemaal los nadat ze al redelijk snel hun twee hitjes gespeeld hadden. Vooral Silent Hill was echt indrukwekkend en de uitvoering van dat nummer was naar eigen zeggen een experimentje.
Spread your love like a fever!
  maandag 12 april 2010 @ 12:58:33 #56
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80222165
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:22 schreef BlackRebel het volgende:

Die gitaarzoem had je bij Angus and Julia Stone ook.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:39:26 #57
205364 Pwnie
je weet toch
pi_80879125
Afgelopen week kijk ik via 101.tv naar een uitzending van 3voor12 Motel Mozaique en daar staat een band/dj te spelen, die gast sampled teksten via de microfoon en een of ander apparaat.. geen idee maar klonk te vet! zijn teksten/song voorziet hij van een beat etc... af en toe springt de band bij en neemt de beats over... hij gaat vrolijk door met vage teksten

Uiteraard staat de naam van de band/dj daar niet bij en na 3 uur zoeken op allerlei sites vraag ik aan de kenners... zegt iemand dit iets?

en volgen jullie het nog, kan het niet beter uitleggen...
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:42:43 #58
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_80879192
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:39 schreef Pwnie het volgende:
Afgelopen week kijk ik via 101.tv naar een uitzending van 3voor12 Motel Mozaique en daar staat een band/dj te spelen, die gast sampled teksten via de microfoon en een of ander apparaat.. geen idee maar klonk te vet! zijn teksten/song voorziet hij van een beat etc... af en toe springt de band bij en neemt de beats over... hij gaat vrolijk door met vage teksten

Uiteraard staat de naam van de band/dj daar niet bij en na 3 uur zoeken op allerlei sites vraag ik aan de kenners... zegt iemand dit iets?

en volgen jullie het nog, kan het niet beter uitleggen...
Hier al gekeken? http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41199258/43342810/
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:45:16 #59
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80879239
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:42 schreef qu63 het volgende:

[..]

Die sessie van Fink.
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:47:40 #60
205364 Pwnie
je weet toch
pi_80879299
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:42 schreef qu63 het volgende:

[..]

jazeker... zitten ze niet tussen... heb zo'n beetje alles wat maar te maken heeft met motel mozaique bekeken... veel nieuwe artiesten ontdekt, dat is an sich al positief nu die band nog... heb echt geen flauw idee wie het zijn..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')