Ramsey Nasr's gedicht was echt vetquote:Op zondag 11 april 2010 19:21 schreef Pistoleke het volgende:
Wat een fantastische editiehoogtepunten waren toch wel het mooie weer op vrijdag, Ramsey Nasr en Soil & Pimp Sessions. Watt was elke nacht wel tof maar ik kan me echt niet meer herinneren welke dj hoe laat speelde en welke zaal. Het is ook altijd fijn dat er zaken als nightshops zijn.
Ja bij Fink was het echt heel warm in de zaal! Wel balen, wasdat maar gelukkig kon je daar wel verkoelende Leffe Dubbel halen voor de verkoelingquote:Op maandag 12 april 2010 11:22 schreef BlackRebel het volgende:
Ik vond juist bij M&S in de schouwburg het geluid bij vlagen slecht (een irrante zoem uit een van de speakers) en bij Band of Horses in Watt daarentegen weer erg helder. Beide keren zat ik vrijwel direct achter de geluidsman.
Van beide concerten heb ik erg genoten en ook van Fink. Het was alleen wel erg warm in dat zaaltje.
Verder oa erg genoten van Moss en The Strange Boys, hoewel de laatste wel erg veel aan de stimulerende middeltjes hadden gezeten, maar dat past ook wel bij hun act, dus storend kan ik het niet noemen.
Al met al een zeer geslaagd festival.
Bij het laatste nummer de zaal uit gepiept en kon vervolgens bij Moss nog zo naar voren lopen. De meute voor zijn doet echt wonderen haha.quote:Op maandag 12 april 2010 11:31 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hoe ben je ooit van Band of Horses optijd bij Moss gekomen? Dat lukte ons niet en er stond een rij van zo'n 15 meter bij Moss.
Die gitaarzoem had je bij Angus and Julia Stone ook.quote:Op maandag 12 april 2010 11:22 schreef BlackRebel het volgende:
Ik vond juist bij M&S in de schouwburg het geluid bij vlagen slecht (een irrante zoem uit een van de speakers) en bij Band of Horses in Watt daarentegen weer erg helder. Beide keren zat ik vrijwel direct achter de geluidsman.
Van beide concerten heb ik erg genoten en ook van Fink. Het was alleen wel erg warm in dat zaaltje.
Verder oa erg genoten van Moss en The Strange Boys, hoewel de laatste wel erg veel aan de stimulerende middeltjes hadden gezeten, maar dat past ook wel bij hun act, dus storend kan ik het niet noemen.
Al met al een zeer geslaagd festival.
Hier al gekeken? http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41199258/43342810/quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:39 schreef Pwnie het volgende:
Afgelopen week kijk ik via 101.tv naar een uitzending van 3voor12 Motel Mozaique en daar staat een band/dj te spelen, die gast sampled teksten via de microfoon en een of ander apparaat.. geen idee maar klonk te vet! zijn teksten/song voorziet hij van een beat etc... af en toe springt de band bij en neemt de beats over... hij gaat vrolijk door met vage teksten
Uiteraard staat de naam van de band/dj daar niet bij en na 3 uur zoeken op allerlei sites vraag ik aan de kenners... zegt iemand dit iets?
en volgen jullie het nog, kan het niet beter uitleggen...
Die sessie van Fink.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hier al gekeken? http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41199258/43342810/
jazeker... zitten ze niet tussen... heb zo'n beetje alles wat maar te maken heeft met motel mozaique bekeken... veel nieuwe artiesten ontdekt, dat is an sich al positiefquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hier al gekeken? http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41199258/43342810/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |