Ik ben wel benieuwd trouwens naar hoe je daar nu gemakkelijk en goedkoop kan overnachten? Want de combi-tickets waren al wel uitverkocht, helaas, met overnachting en ontbijt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:15 schreef Pistoleke het volgende:
Hola
Dit jaar is het 3e keer dat ik ga vrijwilligen dus ik zal even mijn ervaringen delen . Het is altijd een heel leuk festival in mijn ervaring door de ongelooflijk verschillende lineup, van jazz tot postrock tot house, en doordat de locatie altijd het centrum van Rotterdam is natuurlijk.Meestal gaat het festival wel tot een uur of 5/6 door in de nacht.
Het is trouwens ook vermeldbaar dat de programmeur van dit festival al verschillende nominaties heeft gekregen voor zijn uitstekende programmering (ook voor andere festivals).
Er staat niet voor niets staat er "Arts, music & performance" op de poster. Eerlijk gezegd doet kunst en theater mij niet zoveel op een festival waar ik voor de muziek heen ga maar vorig jaar belandden we spontaan tijdens het wachten in de Schouwburg in een soort raar participatief toneelstuk met maffe vlaamse acteurs, dat was wel een van de hoogtepunten.
Het grote verschil van dit indoor festival met andere indoor festivals is dat je er wel kan blijven slapen. Vorig jaar kon dat bijvoorbeeld in een bouwput bij het Museumpark en het jaar daarvoor in een 'ziekenhuis' (met zusters!) in het NAi.
Dit en de kunst & performance zijn altijd gelinkt aan het thema. Vorig jaar was dat iets met bouwputten, de exacte naam weet ik alleen niet meer![]()
Daarnaast is alles op maximaal 10. minuten loopafstand van elkaar. Als je zuinig wilt doen met drank dan kan je altijd naar een van de avondwinkels gaan en een mooie fles wijn kopen, hierbij moet je wel oppassen dat de politie in Rotterdam het minst lief is van heel Nederland.
Als er nog is iets dat je wilt weten dan kunt u het altijd vragen.
En voor iedereen die twijfelt: GAAN
Hehe jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
Dit wordt mijn tweede jaar. Vorig jaar echt vet veel plezier gehad
In de OP staan 3 hele goede bands dikgemaakt
Als je slim bent ga je er op tijd heen ja. Vol = vol en daarna een "1 eruit, 1 erin" beleid.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:37 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hehe ja![]()
Hoorde dat je er wel op tijd bij moet zijn, als zo'n concert begint..? Of valt dat wel meeLijkt me te kut, ik ga namelijk voor de dikgedrukte bands, zelf
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:46 schreef Pistoleke het volgende:
Fever Ray trouwens ook, maar wat was dat een saaie bedoening zeg
Ik wist eigenlijk helemaal niet dat er gevrijwilligd kon worden. Volgend jaar ook maar eens kijkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:53 schreef Pistoleke het volgende:
Ach ja, je moet er wel voor in de stemming zijn denk ik :p maar na 20 min had ik de verkleedpartij wel gezien
Gister was de vrijwilligersbijeenkomst; de buitenlokatie is dit jaar op Schouwburgplein en mensen die blijven slapen kunnen een hoop speciaals verwachten
Je kent alles dus?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Fever Ray was geweldig
Ik sla dit jaar over, line up kan me niet boeien.
Dat vind ik juist het fijne aan MMquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:04 schreef Pistoleke het volgende:
Het is begrijpelijk dat je ook grote namen wil die je boeien maar er is zoveel te ontdekken op dit festival dat het altijd wel de moeite waard is om te gaan.
Nee.quote:
Probeer anders Mafkees, zit niet ver van het station, goedkoop, maar verwacht er niet al te veel van. Al is het wel altijd gezellig daar!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd trouwens naar hoe je daar nu gemakkelijk en goedkoop kan overnachten? Want de combi-tickets waren al wel uitverkocht, helaas, met overnachting en ontbijt.En aangezien ik uit Amersfoort kom, is dat redelijk lastig. Én aangezien ik student ben is het niet makkelijk om zo even een hotel te boeken voor veel geld
.
Dat is de enige overlap maar hoewel Band of Horses leuk is, vind ik het weer niet zo erg. De rest ben ik erg blij meequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:03 schreef Inverted_World het volgende:
Hmm alleen jammer dat band of horses tegelijk staat met angus & julia stone, maar die keuze is voor mij gemakkelijk gemaakt, Band of Horses.
Wel blij dat ik Fink weer kan zien, had hem al gezien, maar blijft geniaal, en mumford
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |