abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 maart 2010 @ 10:37:52 #76
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79366369
Is dat niet gewoon een stok? Ik denk dat elke stok wel volstaat. En daar de kinderwagenparasol op vastklikt. Het houdertje van de parasol is meestal wel in grootte te verstellen.
pi_79366417
Oke, dan nu de waarheid, die pin, is gewoon een oude tentstok oid. En die rag je dan met veel geweld de grond in.

En het strand is ook heerlijk, maar hier is Ko volgens mij 2-3 maanden oud en dan is stuifzand niet zo'n pretje.
Maar dit is aan de plas, dus er kon ook gezwommen worden. Wat ik trouwens niet deed want er waren vermoedens van blauwalg en met mijn net bevallen borstvoedende lijf wilde ik het risico niet lopen.

Leuk, Amaranta, lieve reacties! En geitenkaasvrij! Ko heeft inderdaad al eens een klodder falafel met knoflooksaus op zijn hoofd gehad.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 20 maart 2010 @ 10:43:11 #78
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79366478
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:40 schreef oeke het volgende:

Leuk, Amaranta, lieve reacties! En geitenkaasvrij! Ko heeft inderdaad al eens een klodder falafel met knoflooksaus op zijn hoofd gehad.
smakelijk eten mama!
Wat dat betreft is met de doek naar de stad iets minder handig. Ik had hem over mijn jas geknoopt. Dus daar zat ik met jas aan en fabi in de doek in de lunchroom. En ik wilde hem er niet uithalen want hij sliep zo lekker.
pi_79366500
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:43 schreef amaranta het volgende:

[..]

smakelijk eten mama!
Wat dat betreft is met de doek naar de stad iets minder handig. Ik had hem over mijn jas geknoopt. Dus daar zat ik met jas aan en fabi in de doek in de lunchroom. En ik wilde hem er niet uithalen want hij sliep zo lekker.

Ik vind dat sowieso lastig, ook aan de kinderwagen. Ligt 'ie net zo lekker en dan moet er weer een jasje uit oid.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79366513
Oja, ik knoop hem altijd onder mijn jas. Dan kan die jas iig uit in geval van slaap. En ik vind het juist handiger. Vooral in winkels en zo. Je kan nog steeds ergens langs glippen. Lees: joekels van kinderwagens.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 11:01:51 #81
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79366858
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:45 schreef oeke het volgende:
Oja, ik knoop hem altijd onder mijn jas. Dan kan die jas iig uit in geval van slaap. En ik vind het juist handiger. Vooral in winkels en zo. Je kan nog steeds ergens langs glippen. Lees: joekels van kinderwagens.
Mja, daar heb je wel gelijk in. Maar ik vond jas open niet zo fijn, mijn jas dus.
Dat overal langsglippen is dan wel weer heerlijk, en je kan makkelijk bijj de rekken!
pi_79367284
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:45 schreef oeke het volgende:

Sommige winkels zijn echt totaal niet kinderwagenvriendelijk, dan breekt het zweet me letterlijk aan alle kanten uit met dat geduw en getrek om ergens langs te komen:X

Onder jas knopen vind ik ook fijner, ik had er donderdags zelf een dik vest onderaan, het paste wel, maar zat wel beetje krapjes en ik heb het eerder gauw te warm dan te koud.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79367345
Het is ook geen aanval ofzo. Alleen ik ben zo blij dat ik daar nooit sta met mijn grote kinderwagen en zweet op mijn voorhoofd.

En laat mooi weer maar komen! Lekker zonder jas naar buiten en de doek gewoon zodat iedereen kan zien wat een mooie het is! En geen gedoe met warme kleertjes voor de kleine.

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 20-03-2010 12:53:09 ]
pi_79367366
Vanaf wanneer kun je de armpjes eigenlijk buiten de doek houden?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 11:26:54 #85
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79367369
Er zijn hier in de binnenstad van Eindhoven dus winkels waar geen roltrap of lift aanwezig is en je dus met kinderwagen niet eens op de 1e etage kan komen.
(of er is wel een lift maar heb ik die nooit gezien)
  † In Memoriam † zaterdag 20 maart 2010 @ 12:25:18 #86
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79368651
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:02 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ah, ok, dank je wel! De 31e heb ik in mijn agenda staan, dan ga ik daar samen met Oeke heen. Ben jij er dan ook?

Ik heb uiteindelijk inderdaad toch die Didymos besteld waar ik compleet voor ben gevallen. Ik heb de gok genomen omdat ik denk dat deze vast wel redelijk ok te verkopen is mocht 'ie niet bevallen en ik vind 'm gewoon echt zó mooi.. Maar wel fijn dat je e.e.a. nog even wat nuanceert Naast de geweven doek komt er dus ook een Mei Tai, dus strakjes hebben we wat te kiezen

Maarehm, dus, ik ben blij, heb die Didymos in kobalt-rot nog te pakken gekregen Mede gezien het feit dat lief en ik normaal nogal een andere smaak hebben qua kleur e.d. wel fijn, want met deze kunnen we allebei wel over straat
Om nog even verder te nuanceren Als de kobalt-rouge nu niet fijn draagt zou ik 'm toch niet wegdoen. Hoe meer knoopervaring je hebt, hoe makkelijker je met dunne doeken om kunt gaan. Dus als het nu niet lukt dan lukt het volgend jaar wel en heb je er een fijne doek aan!

En ja, ik ben er de 31e ook
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79368899
ik baal juist van die felle zon altijd, schijnt op onmogelijke manieren in t gezichtje enzo geklootviool
pi_79368906
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:22 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik ga binnenkort weer een juliette van je kopen, ik mis de mijne heel erg
fijne doek!
Ik heb misschien een Chimparoo Juliët over... Hij is mij eigenlijk te lang...
pi_79369117
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:26 schreef Claudia_x het volgende:
Vanaf wanneer kun je de armpjes eigenlijk buiten de doek houden?
Leander zit meestal nog steeds met zijn armen in de doek Hij vindt het prima en mij scheelt het haar
pi_79369440
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:34 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb misschien een Chimparoo Juliët over... Hij is mij eigenlijk te lang...
was die van mij ook,maar die knoopte ik voor af bij een fwcc
hoeveel mot je er voor hebben? dan denk ik er even over na
pi_79369675
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:25 schreef Macka66 het volgende:
En ja, ik ben er de 31e ook
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ik baal juist van die felle zon altijd, schijnt op onmogelijke manieren in t gezichtje enzo geklootviool

nee, je hebt gelijk wat dat aangaat. maar ik heb het liever dan al die jassen etc. Gewoon een zacht lentezonnetje met wat schapenwolkjes. Of een mooie parasol kopen.

Bij mij zit Ko nog met de armen erin. Bij P. vaak niet, want die knoopt veel te los. Dus die heeft altijd gewriemel en gewurm.
pi_79369735
Oh, deze vind ik zo mooi!
P. heeft de foto zelf gemaakt, omdat hij mij dat altijd zag doen. Dus vond ik deze foto ineens op de camera.

*en weer weg*

Overigens zonder toestemming geplaatst, dus ik haal hem straks weer weg.

[ Bericht 11% gewijzigd door oeke op 20-03-2010 20:34:15 ]
pi_79369777
oooooh wat een geweldige foto
pi_79369784
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:49 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

was die van mij ook,maar die knoopte ik voor af bij een fwcc
hoeveel mot je er voor hebben? dan denk ik er even over na
geen idee eigenlijk Ik denk er ook nog even over na.
En ik draag meestal met een ruck. Dus dan issie echt véél te lang!

Iemand gaf me hier laatst een goede link naar een doeken-koop-site met doeken in de aanbieding... Wie weet het nog? hebbes... uit aanbieding helaas....

[ Bericht 1% gewijzigd door freecell op 20-03-2010 13:09:29 ]
pi_79369869
Oeke wat gaaf zeg

Ziet er anders goed stevig uit voor iemand die altijd te los knoopt

TARA zei laatst dat hij Leander nu ook wel weer op z'n rug wil knopen als we met z'n allen weg gaan
pi_79370232
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:59 schreef freecell het volgende:

[..]

geen idee eigenlijk Ik denk er ook nog even over na.
En ik draag meestal met een ruck. Dus dan issie echt véél te lang!

Iemand gaf me hier laatst een goede link naar een doeken-koop-site met doeken in de aanbieding... Wie weet het nog? hebbes... uit aanbieding helaas....
welke site?

enne ik draag amper op mijn rug dus ik hou wel van lang, ik doe nu alles met een maat 4, maar elin groeit hard dus t wordt wat krap aan nu
  zaterdag 20 maart 2010 @ 13:13:10 #97
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79370280
Das een mooie foto oeke!

Mooie paarse doek free!
pi_79370341
heheh als je googled op chimparoo juliette zie je voornamelijk foto's van mij
pi_79370419
Oeke, wat lief! Goed geknoopt inderdaad!

Ik heb vandaag weer veel bekijks gehad in de supermarkt, Lotte in de manduca gedragen. Ze was moe, klimt nog regelmatig uit het karretje en daar had ik echt even geen zin in dus mooi op de rug. Zelf vond ze het helemaal prima gelukkig
Zoveel draag ik haar eigenlijk niet meer omdat ze steeds meer zelf loopt
pi_79370476
Oeke wat een gaaaave foto! Echt wel stoer. Mannen die dragen zijn echt gaaf!
Kobus lijkt trouwens wel veel meer op jou,ik vond hem toen ik jullie zag een jongetjesvariant van jou in het gezicht
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')