abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84499905
Wiskunde
pi_84636063
quote:
Op maandag 26 juli 2010 08:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet iemand bij welke studie men veel met videocolleges werkt?
De grotere opleidingen, en dan met name bij Sociale Wetenschappen!
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:55:32 #53
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_84639067
Ok, dus valt toch best mee, goed om te weten :)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_85142948
Kan ik hier mede eerstejaars vinden van Economics & Business Economics? :)
pi_85213606
Pfoe, eerste drie vakken van de vier tot nu toe gehaald. 4de vak is still pending.. Ben benieuwd wat eruit gaat komen.. Had niet verwacht dat ik het zo goed ging doen.. Mag heul niet klagen :9
pi_85294064
Ik ga CIW doen
pi_85514093
Hmm, ik ben een jaar uitgeschreven geweest en ben dit jaar weer terug ingeschreven. Nu hebben ze zo te zien mijn oude gegevens weer gewoon geactiveerd, want ik heb weer precies hetzelfde studentnummer & ze hadden m'n eerstejaars foto's nog voor de collegekaart.

Maar mijn oude Osiris/Webct wachtwoord doet het niet meer :( Moet ik een nieuwe aanvragen? Of sturen ze die nog op? (Studiepunt gaat om 1500 dicht en moet er eigenlijk asap even in)
pi_85699706
Ik begin met de master Science Education & Communication. Heb er zin in :D
pi_85699887
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:11 schreef lelouch het volgende:
Ik begin met de master Science Education & Communication. Heb er zin in :D
Leuk! Hoe werkt dat precies? Je kiest dan een (school)vak waar je je bevoegdheid voor gaat halen en past je vakken in het eerste jaar daar op aan ofzo?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_85733969
Moet ik me zorgen maken als ik nu nog geen brief heb gekregen over de introductieweek van de opleiding? :o
pi_85735614
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Naamah het volgende:

[..]

Leuk! Hoe werkt dat precies? Je kiest dan een (school)vak waar je je bevoegdheid voor gaat halen en past je vakken in het eerste jaar daar op aan ofzo?
Ja precies.
Je volgt een aantal SEC vakken en een aantal schoolvak vakken het eerste jaar, en het 2e jaar is stage lopen en onderzoek doen.
De exacte indeling verschilt per persoon, maar dit is de basis.
pi_85740376
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:53 schreef Jaejin het volgende:
Moet ik me zorgen maken als ik nu nog geen brief heb gekregen over de introductieweek van de opleiding? :o
mja ik zou wel bellen, omdat je voor 16 augustus had moeten betalen hiervoor!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_85752409
Betalen? :S IntroductieWEEK zou je toch niet voor hoeven te betalen? Omdat het verplicht is? Ik dacht dat het alleen gold voor introductieweekend die daarna werd georganiseerd? Ik had me al ingeschreven voor de introductieweek als het goed is. Via post verstuurd naar Studiepunt Economie.

EDIT: Ik zie dat ik wel een email heb gekregen dat ze mijn inschrijfformulier hebben gekregen. Blijkbaar geen brief voor nodig? Want ik zie al hun programma op hun website. Nou ja, ik zie het dan wel op 6 september :P

[ Bericht 35% gewijzigd door Jaejin op 26-08-2010 23:20:03 ]
pi_85760743
Klopt 6 September heb ik het ook in de binnenstad!

je moet 40 euros betalen
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_85772188
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:44 schreef bitterend het volgende:
Klopt 6 September heb ik het ook in de binnenstad!

je moet 40 euros betalen
Ik weet echt niet waar je het over hebt hoor? :p Ik heb net dus die inschrijformulier weer eens bekeken, er staat alleen een bedrag van 57.50 euro voor introductieweekend? Misschien ligt het aan je faculteit/studievereniging? Aangezien ik het dus via ECU'92 doe, zie ik dus geen bijkomende kosten tenzij je meegaat ofc naar intro-weekend.

quote:
Dear Freshman,

Thank you for sending us your participation form, you are registered for the introduction week.

Additional information about the introduction week can be found on: http://www.ecu92.nl/page.asp?id=520877&pid=7088&mid=7214

If you have any questions don’t hesitate to contact us.

We are looking forward to seeing you on Monday the 6th of September at the start of the Introduction Week 2010!

Introduction Committee 2010, ECU’92
pi_85772429
ik heb geen intro- weekend...en heb die email ook niet gekregen..ik kreeg een form thuis gestuurd :)
pi_85856838
Frappant dat er zoveel aandacht aan wordt besteed als je in september start. Ik ben ingestroomd in februari en heb slechts een Introduction to MBI cursus gehad. Daar bleef het bij :)
pi_85857596
Mja, hoeveel mensen stromen er in februari in en hoeveel in september? September is iets gebruikelijker als begintijd van een studie.

Ik mag 1 september alweer starten. ;(
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_85857902
13 september pas
pi_85858241
Ik heb donderdag en vrijdag de master introductie dagen.

Een uur daarvan is uitleg over hoe je te aan te melden voor een vak op OSIRIS.
Ik moest me voor 20 augustus ingeschreven hebben voor al me vakken van het eerste kwartaal. En nu gaan ze me uitleg geven over hoe het werkt? :X
pi_85858319
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:26 schreef lelouch het volgende:

Ik moest me voor 20 augustus ingeschreven hebben voor al me vakken van het eerste kwartaal. En nu gaan ze me uitleg geven over hoe het werkt? :X
Klinkt vrij nutteloos... er worden vast wel nog wat andere dingen besproken :P
pi_85881455
Volgende week is de intro van CIW,
kost dat geld? en wat moet ik me er bij voorstellen, in de zin van: moet ik nog iets meenemen, tot hoe laat duurt het 's avonds etc :+
pi_85896687
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:15 schreef BasementDweller het volgende:
13 september pas
Dit dus.. Lekker nog even vakantie vieren terwijl iedereen zit te stressen :D
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:26 schreef lelouch het volgende:

Ik zag toch echt iets van 9 september staan als deadline?

Besides, On Wednesday the 8th of September there is a graduation information session from 11:00-13:00 in the BBL. Dus wel even 8 september naar school :)
pi_85979556
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:37 schreef mafkees01 het volgende:
Ik zag toch echt iets van 9 september staan als deadline?
Die deadline was voor mijn master specifiek. Ik volg vakken vanuit meerdere faculteiten tegelijk.
Daarom moesten ze het vroeger weten om een goede planning te kunnen maken.
pi_85980371
Is er een site waar de roosters voor de UU op staan? En dan met name voor de afdeling economie?
Ik ga het komende kwartaal namelijk een vakje volgen in Utrecht, maar ik heb nog steeds geen idee wanneer ik moet beginnen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')