Nou klaar. Ik probeer het een uurtje.quote:
Het balkon zit altijd redelijk vol wachtend op spanning ende sensatie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
180 kijkers nu, dat is net zoveel als de lege bar
En vanaf haar 18e is ze voor 95% afgekeurd omdat ze wel eens pijn in haar rug heeft, ze kan niet lang staan en niet zwaar tillenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
De zangeres met de moeilijke jeugd is er. De moeilijke jeugd bestond vooral uit het feit dat ze teveel op houten stoelen heeft moeten zitten, geloof ik.
quote:7:07 kaya35: spiegies geloof ik eerder as der rug
Oeh, dat is niet best. Ben benieuwd hoe hij daar op gaat reageren. Niet wrs.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap werd net besproken in Boulevard. Hij schijnt Joran geld gegeven te hebben om een coffeeshop in Bangkok te kopen.
Nope, nieuwe gast is er, een schrijver/schilder.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, dat is niet best. Ben benieuwd hoe hij daar op gaat reageren. Niet wrs.
Kun je dat terug kijken ergens?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap werd net besproken in Boulevard. Hij schijnt Joran geld gegeven te hebben om een coffeeshop in Bangkok te kopen.
Ik zou 'm toch echt in z'n bek gespuugd hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:18 schreef Disana het volgende:
Jaap, op zijn telefoon kijkend: ja neem maar mee. Dit op de verbaasde vraag van Peter of hij de gaste dan ook maar mee moeten nemen.
Onbeschofter kan niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou 'm toch echt in z'n bek gespuugd hebben.
Wat mankeert Jaap. Moet je horen hoe hij voorleest, totaal respectloos.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
De volgende gast leest niet goed genoeg voor en is dus een kneus.
Eens gaat er eens een gast komen die opstaat en Jaap terwijl hij de chat zit te lezen, vol tegen z'n kop trapt. Nou ja, de wens is de vader van de gedachte.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mankeert Jaap. Moet je horen hoe hij voorleest, totaal respectloos.
Beveiliging, beveiliging.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Eens gaat er eens een gast komen die opstaat en Jaap terwijl hij de chat zit te lezen, vol tegen z'n kop trapt. Nou ja, de wens is de vader van de gedachte.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
De gast geeft de voorkeur aan Brood boven Picasso. Die laatste zou te kleurloos zijn. Hmmm.
De tweede gaste heeft hij zelfs niet meer aangekeken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:47 schreef beequeen het volgende:
Jezus Jaap, neem eens behoorlijk afscheid van je gast en duik niet ditect achter je laptop.
Ik teeveepee maar ff met je mee.quote:
Och, ik heb het in een hoekje van mijn beeldscherm staat met het geluid heel zacht. Mocht zich dan toch nog iets spectaculairs voordoen (very unlikely), dan maak ik het misschien mee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:02 schreef spuitje het volgende:
Nou, hier ben ik dus echt wel helemaal klaar mee! Vrijwillig mijn humeur laten verpesten door dit onnozele gedoe, ga nog liever sokken breien!!
Ik zei tot twee keer toe op de chat: volgende gast a.u.b. Jaap!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:18 schreef Disana het volgende:
Jaap, op zijn telefoon kijkend: ja neem maar mee. Dit op de verbaasde vraag van Peter of hij de gaste dan ook maar mee moeten nemen.
Zit ook wat in, maar ik vind het gewoon genant voor de mensen die wel op komen dagen..........quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, ik heb het in een hoekje van mijn beeldscherm staat met het geluid heel zacht. Mocht zich dan toch nog iets spectaculairs voordoen (very unlikely), dan maak ik het misschien mee.
Kaya heeft dyslexie, die bedoelde 'honey sweetheart'quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Kaya35 heeft een ban op de chat. Er was ruzie en ze noemde Suzzy "azijnkut".
Dat kon Suzzy kennelijk niet waarderen....
Het is ook genant. Jaap heeft alle pretentie laten varen een host te zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zit ook wat in, maar ik vind het gewoon genant voor de mensen die wel op komen dagen..........
Aan de andere kant: beetje googlen etc. kan natuurlijk nooit kwaad voor je ergens in stapt. En dan zou ik op zeker niet de gast van Jaap willen zijn :-)
Iemand?? Dat is wel Tabitha!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:57 schreef spuitje het volgende:
Jeetje, wat is dit? Dat noemen ze een programma??
Nu beeld op de bar waar iemand naar een streamer zit te zwaaien? Geen gasten meer?
En "azijnkut" kon ze foutloos typen???quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Kaya heeft dyslexie, die bedoelde 'honey sweetheart'
Was tegen Angela_Kquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Kaya35 heeft een ban op de chat. Er was ruzie en ze noemde Suzzy "azijnkut".
Dat kon Suzzy kennelijk niet waarderen....
Ja per ongeluk. Ooit zal een aap een roman typen enzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
En "azijnkut" kon ze foutloos typen???
Nee was niet tabitha, was een vent die zat te zwaaien en te telefoneren etc.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iemand?? Dat is wel Tabitha!!!
Ik stelde voor om die bolle maar naar huis te sturen en de rest van de show maar voort te zetten met Tabitha: Tabitha Rasa!!!
Nee hoor, die zat weer met d'r vingertje in een mondhoek de chat te lezen. Ik heb nog een screencap voor je gepostquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iemand?? Dat is wel Tabitha!!!
Ik stelde voor om die bolle maar naar huis te sturen en de rest van de show maar voort te zetten met Tabitha: Tabitha Rasa!!!
Tabitha..quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:59 schreef Disana het volgende:
Het vieze meisje zit ook achter de chat. Pearlbitch zal zichzelf vervloeken dat ze er niet is.
[ afbeelding ]
Ieder haar smaak hoor. Ik vind het een viezig meisje, altijd aan het flirten met zo'n fake verlegen lachjequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tabitha..![]()
Vies is ze geenszins. Ik heb zelden een keuriger en braver meisje meegemaakt.
En toch vind ik haar leuk.
Chat nog wel? Palma met haar grote muil zit er weer zie ik net.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:03 schreef spuitje het volgende:
Kom niet meer op de stream, dus geen idee wat er nu gaande is?
Och, ze heeft het niet door.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef Maanvis het volgende:
OMG wat zielig voor Tabitha dat Jaap haar zo voor lul zet met coïtus genitalis en fellatio.
Maar morgen bij de kruidvat heeft ze de lachers op haar hand!quote:
Denk je dat haar collega's slimmer zijn?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar morgen bij de kruidvat heeft ze de lachers op haar hand!
Dat is Jaap ten voeten uit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef Maanvis het volgende:
OMG wat zielig voor Tabitha dat Jaap haar zo voor lul zet met coïtus genitalis en fellatio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |