Een inhoudelijke reactie blijft echter uit, je kennelijk "oh zo hoge" iq ten spijt.quote:
Damn. dat is een sterke reactiequote:Op donderdag 18 maart 2010 03:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jeetje, geheel niet zelfingenomen.Tof trouwens dat u met smilies e.d. zo bij de tijd blijft.
![]()
Insinueer jij nou dat ik "rechts" ben?quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:22 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Het is je gegund, echt.... want iedereen weet dat rechtse mensen vooral heel erg dom zijn. Erg laag opgeleid enzo. Dus daar pas je vast heel erg goed tussen. Geeft verder niet, maar doe jezelf niet beter voor dan je bent....
Wat is jouw IQ? Zomaar een vraag. Gezien de kwaliteit van je posts op FOK schat ik je in beneden de 100. Maar ik laat me graag verrassen. Heb je ooit een test gedaan? En zo ja, begreep je het een beetje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:22 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
![]()
Ah, het was wachten op het woord IQ. Elke keer weer verrassend in welke belachelijke context het wordt geplaatst.
Heb je het nou ALWEER over je IQ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:20 schreef scanman1 het volgende:
[..]
![]()
Je wordt lachwekkend. Ik denk dat ik ongeveer een dubbele scoor van jouw IQ
Dat u het inhoudelijke niet los kunt zien van zijdelings gemaakte opmerkingen en op beide even triest en oppervlakkig reageert spreekt inderdaad echt in uw voordeel.quote:
Jij tutoyeert scanman in ieder geval niet, dat spreekt al in je voordeel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat u het inhoudelijke niet los kunt zien van zijdelings gemaakte opmerkingen en op beide even triest en oppervlakkig reageert spreekt inderdaad echt in uw voordeel.
Gezien je posts ben je niet links. Verder ben je niet heel erg slim, dus dat zou heel goed kunnen betekenen dat je op een partij als de PVV stemt. Maar VVD is ook een mogelijkheid. Als je toch denkt links te zijn, dan zou ik nog eens een stemwijzer doen als ik jou was.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:24 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Insinueer jij nou dat ik "rechts" ben?
Ik heb medelijden met uw kinderen. Als mijn vader zich zo zou laten kennen op een forum.. nouja.. ik zou er liever niet mee geassocieerd worden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:25 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Wat is jouw IQ? Zomaar een vraag. Gezien de kwaliteit van je posts op FOK schat ik je in beneden de 100. Maar ik laat me graag verrassen. Heb je ooit een test gedaan? En zo ja, begreep je het een beetje?
Het is niet zo interessant hoe jij dat inschat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:25 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Wat is jouw IQ? Zomaar een vraag. Gezien de kwaliteit van je posts op FOK schat ik je in beneden de 100. Maar ik laat me graag verrassen. Heb je ooit een test gedaan? En zo ja, begreep je het een beetje?
Het blijft opvallend dat de doorsnee PVV stemmer echt zeer laag scoort en de doorsnee GL stemmer heel hoog. Dat dat klopt blijkt toch ook maar weer uit dit topic. Blijkbaar heeft redchts toch moeite om menselijk en sociaal te kunnen nadenken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb je het nou ALWEER over je IQ?
Het bekende riedeltje!
Deze analyse spreekt boekdelen. En jij loopt te huilen dat anderen generaliseren?quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:27 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Gezien je posts ben je niet links. Verder ben je niet heel erg slim, dus dat zou heel goed kunnen betekenen dat je op een partij als de PVV stemt. Maar VVD is ook een mogelijkheid. Als je toch denkt links te zijn, dan zou ik nog eens een stemwijzer doen als ik jou was.
Nee, dit meent u niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:29 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Het blijft opvallend dat de doorsnee PVV stemmer echt zeer laag scoort en de doorsnee GL stemmer heel hoog. Dat dat klopt blijkt toch ook maar weer uit dit topic. Blijkbaar heeft redchts toch moeite om menselijk en sociaal te kunnen nadenken.
Op een gegeven moment zou er een proces van gewenning kunnen plaatsvinden en valt het niet meer op, hoelang zou dat bij U nog duren?quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:29 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Het blijft opvallend dat de doorsnee PVV stemmer echt zeer laag scoort en de doorsnee GL stemmer heel hoog. Dat dat klopt blijkt toch ook maar weer uit dit topic. Blijkbaar heeft redchts toch moeite om menselijk en sociaal te kunnen nadenken.
Dat komt omdat jij eigenlijk tuig bent en echt heel fout denkt. Ik gok dat jou kinderen zich schamen voor zulke ouders. Mijn kinderen snappen dat rechts dit land echt helemaal kapot maakt. Linkse kabinetten hebben we nog nauwelijks of zelfs nooit gehad,dus het wordt tijd! Ik gok dat jouw kinderen niet in de klas durven toe te geven waar hun vader op stemt. En waarom dat is kun je zelf wel inschatten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met uw kinderen. Als mijn vader zich zo zou laten kennen op een forum.. nouja.. ik zou er liever niet mee geassocieerd worden.
Heerlijk! Ik volg dit ook ff.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:23 schreef DrDentz het volgende:
popcorntopic
quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:31 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Deze analyse spreekt boekdelen. En jij loopt te huilen dat anderen generaliseren?
Alleen al op basis van jouw eenzijdigheid en chronische gebrek aan originaliteit wat betreft formulering, durf ik wel vast te stellen dat ik een stuk intelligenter ben dan jij. Maar dat bleek min of meer al wel.
Je lijkt bijna elke nacht dezelfde zinnetjes op te lepelen. Zeer zelden zijn ze maar van toepassing.
Nou als een self-proclaimed groot denker, zo intelligent als u meent te zijn, dat beweert dan moet het wel kloppen. Mijn excuses Führer, legt u ons alstublieft nog eens uit hoe wij moeten denken en wat wij moeten voelen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:33 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij eigenlijk tuig bent en echt heel fout denkt. Ik gok dat jou kinderen zich schamen voor zulke ouders. Mijn kinderen snappen dat rechts dit land echt helemaal kapot maakt. Linkse kabinetten hebben we nog nauwelijks of zelfs nooit gehad,dus het wordt tijd! Ik gok dat jouw kinderen niet in de klas durven toe te geven waar hun vader op stemt. En waarom dat is kun je zelf wel inschatten.
Uhm, ik begin zo langzamerhand bij u toch wel één of meerdere problemen met de psychische gezondheid te vermoeden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:36 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ga toch fietsen. Jij maakt mij niet wijs dat je echt boven de 100 uitkomt. Iedere post van jou bewijst namelijk en soort van tokkie niveau en je wordt keer op keer er volkomen uitgeluld. Maar blijf vooral geloven in je eigen intelligentie. Aandoenlijk is het wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |