Ho ho, ik begon.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het begon allemaal redelijk vriendelijk, ondanks de ongeloofwaardigheid.
Maar je word nu wel vervelend.
Beter steek je, je tijd gewoon weer in je studie en kom je hier gewoon niet meer.
Met je kloon.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het begon allemaal redelijk vriendelijk, ondanks de ongeloofwaardigheid.
Maar je word nu wel vervelend.
Beter steek je, je tijd gewoon weer in je studie en kom je hier gewoon niet meer.
Met je kloon.
Goed, heb jij je fix voor vandaag ook weer gehad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:42 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Tsja of je het gelooft of niet, zal mij een worst wezen. De originele klacht was dus ook dat ik het onzin vind als mensen vragen stellen als ; krijg jij ook wel eens iets van hem?
Maar dat jullie allemaal erop ingaan hoeveel ik krijg van papa, blijkt maar weer dat jullie precies van die mensen zijn
Heul niet, dat heb je er gewoon bij bedacht om te kunnen vertellen hoe rijk je bent.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:42 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Tsja of je het gelooft of niet, zal mij een worst wezen. De originele klacht was dus ook dat ik het onzin vind als mensen vragen stellen als ; krijg jij ook wel eens iets van hem?
Maar dat jullie allemaal erop ingaan hoeveel ik krijg van papa, blijkt maar weer dat jullie precies van die mensen zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |