Nou, geef de hoop op gewapende ordetroepen maar weer op. Het zijn gewoon bureau-ambtenaren in schaal 12.quote:
Verkapt: Ik ben jaloers, verlaat me niet voor een echte manquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Nou, geef de hoop op gewapende ordetroepen maar weer op. Het zijn gewoon bureau-ambtenaren in schaal 12.
Zegt de man die het al jaren van zijn rechterhand moet hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:36 schreef tha_rizzo het volgende:
Verkapt: Ik ben jaloers, verlaat me niet voor een echte man
Mag ik jouw rechterhand dan eens lenen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Zegt de man die het al jaren van zijn rechterhand moet hebben.
voor die 250.000 per jaar trek ik m'n uniform wel weer aan hoorquote:
En kistjes aan?quote:
Wink wink. Nudge nudge.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
voor die 250.000 per jaar trek ik m'n uniform wel weer aan hoor
Etten-Leur is stiller.quote:
AH is dicht. Meestal is de rest dan ook niet open.quote:Op maandag 5 april 2010 12:34 schreef Stofje het volgende:
Zeg!
Zijn er nog supermarkten open in Breda vandaag?
Ja nou ja, voor het hoognodige kan je er terecht, anders trumpi.in de ijpelaar, hebben ze meer als bij de ah to goquote:Op maandag 5 april 2010 12:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Die kleine AH to go bedoel je? Dat zie ik eigenlijk niet echt als een supermarkt![]()
Maar die is open ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |