SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
Oh jammerquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:06 schreef Puckzzz het volgende:
Goed idee Samsuus! Ik zat al aan dubbelzijdige tape te denken
@Tliciouz - Scapino![]()
hak is 8cm ongeveer, niet al te hoog maar ik kon geen hogere vinden die ik leuk vond.
Back OT! Nogmaals sorry
Ik beloof een mooie mani te gaan maken strakjes
quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:58 schreef samsuus het volgende:
@PuckzzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook op eBay, bij beautyzone2007... Had de 2Nite en ds glamour tegelijk besteld bij hem/haar. Anderen hebben ´m al meer dan een week in huis, snap er niks van. Heb al gemaild, maar geen reactie, dus ga nog maar eens mailen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar heb jij besteld?
Ik op Ebay bij sparkling nails.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh jammerWil altijd hakken hoger dan 12. Ze zijn wel super zeg!
Ja maar ik ben maar 1.65,quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]whuuuuut! Ik hou van hoge hakken, maar 12 cm is wel erg hoog! Dan ben ik ook zo'n 1.90 ofzo.
Ik weet dat het een tikfout is, maar het gaf wel een leuk mentaal plaatje, zo'n zak met schoenen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar ik ben maar 1.65,En ik heb een zak voor hoge hakken.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet dat het een tikfout is, maar het gaf wel een leuk mentaal plaatje, zo'n zak met schoenen.En woei, 12 cm is hoog, dat ga ik niet lang volhouden.
En suf, ik ben m'n blauw nu alweer zat.
Oh noes!quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
Mooie kleurtjes!!
Ik moet GVD 6(!!!) nagels repareren/tips opzetten omdat ofwel de gel eraf gechipt is of gewoon helemaal afgebroken![]()
Ik klus nooit weer!
Woei, daar zitten wel een aantal kleurtjes tussen die hier mogen komen wonen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:42 schreef tliciouz het volgende:
Dames, ik en Snkr-xxx waren op msn aan het beppen en toen gaf zij mij een link die niet goed is voor onze portemonnee.
Nieuwe lakjes van Catrice in een nieuw jasje! Ik vind ze helemaal geweldig en dat voor ¤2,49.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer info kun je hier vinden : http://annig.wordpress.com/2010/03/18/catrice-nieuw-nagellak/
Ik vind het meer Catrice goes Gosh... Zit niet echt iets tussen wat ik graag zou willen hebben trouwens.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:52 schreef samsuus het volgende:
Oew Catrice ziet er met die nieuwe flesjes veel mooier uit! Beetje Models Own achtig.
Oh my... wantsquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:42 schreef tliciouz het volgende:
Dames, ik en Snkr-xxx waren op msn aan het beppen en toen gaf zij mij een link die niet goed is voor onze portemonnee.
Nieuwe lakjes van Catrice in een nieuw jasje! Ik vind ze helemaal geweldig en dat voor ¤2,49.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer info kun je hier vinden : http://annig.wordpress.com/2010/03/18/catrice-nieuw-nagellak/
Mooie lakjes ;o Waaaants.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:42 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, ik niet allemaal maar wel 21 van de 30 lakjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh my... wantsi wantz all of themz nailz polizhez
.
Dan ben ik nog bescheiden met 10quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, ik niet allemaal maar wel 21 van de 30 lakjes
Ik 14quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, ik niet allemaal maar wel 21 van de 30 lakjes
Skittles zijn tof!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
Van het weekend:
[ afbeelding ]
Orly Lemonade
Vandaag:
[ afbeelding ]
Skittles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |