Ik bedoel daar niet meteen mee dat je onwijs wetenschappelijk moet zijn, hoor. Maar je moet wel een onderscheidend vermogen en motiefjes/riffs in een overzicht kunnen zetten, dat soort vaardigheden. Je zult verstelt staan hoeveel mensen dat niet kunnen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mwoah, als je superingewikkelde math-rock wil maken moet je misschien enigszins analytisch zijn aangelegd. Maar lekker muziek maken doe je volgens mij eerder op je gevoel dan op je analytische verstand. Ik bedoel, ik denk dat Tom Waits niet echt hardcore aan het analyseren is als hij een schurend liedje over zuipen schrijft.
Muziek theoretisch begrijpen en analyseren is natuurlijk een ander verhaal.
Hoeft ook niet als je zoals ik klassiek geschoold wordt en dus altijd van blad leest (in dit geval niet op gitaar, maar het gaat om het idee).quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik bedoel daar niet meteen mee dat je onwijs wetenschappelijk moet zijn, hoor. Maar je moet wel een onderscheidend vermogen en motiefjes/riffs in een overzicht kunnen zetten, dat soort vaardigheden. Je zult verstelt staan hoeveel mensen dat niet kunnen.
pics!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:43 schreef Witchfynder het volgende:
Oei, dikke brand in Rotterdam-Centrum.
http://img97.yfrog.com/i/w93x.jpg/quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:47 schreef Libelah het volgende:
pics!
Zeker. Aan de Mauritssingel zijn nog leuke oude pandjes, dus ik hoop niet dat het één van die is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:53 schreef Libelah het volgende:
Nee zegt me niksIk kom nooit in R'dam. Ziet er wel heftig uit!
Waar ken ik dat toch van ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:43 schreef Witchfynder het volgende:
quote:
GMTA?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:58 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm..brandende oude pandjes in het centrum...iets daaraan komt mij bekend voor......
We hebben een eigen geluidsman. Goede ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 06:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Monitors: tijd voor goede geluidsman.
In-ears: tijd voor erg goede geluidsman.
Anders blaas je je oren op.
Toch niet in het oude historische centru.....ow wachtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:43 schreef Witchfynder het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Toch niet in het oude historische centru.....ow wacht
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Toch niet in het oude historische centru.....ow wacht
Ik herken het nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ideetje voor een punkcover
http://www13.speedyshare.com/files/21513337/download/test.mp3![]()
![]()
Ah, vandaarquote:
ik doe maar mbo hoorquote:
alsof het zo erg is, morgen ben je het vergetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |