abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 april 2010 @ 13:49:20 #276
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80726240
Volgens die site passen de namen van mijn kinderen 'redelijk' bij elkaar
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_80726273
Amber en Tess passen maar redelijk vindenz e!
Bij Amber past geen enkele meisjes naam en maar 1 jongensnaam: Thomas

Bij Tess past:
Tess Joy Yael Judy Yvie

Tom Pim Rik Caja Lyam Ryu Naud Kyro Kyno Ylia
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80726280
Poppejans ik kreeg bijna dezelfde resultaten

Jongensnamen:
Sven Ruben Bas Pieter Mees Edwin Vincent Michel Kevin Sam Luuk Tygo Ferry Pim Jos Thijmen Ruud Jurre Seppe

Thijmen vind ik een hele mooie naam

Meisjesnamen
Esther Danielle Saskia Noa Sara Cynthia Nina Elin Angelique Tamara Eline Denise Sonja Jill Amy Mika Vera Linn Julie Mara

En Elin is !!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80726309
Willow past bij de naam van mijn man en die van onze kat. De naam die we hebben uitgekozen voor een eventueel tweede meisje past bij mijn naam (+ 1 letter, maar ik vind het al heel bijzonder dat ie er tussen staat ) en bij prachtige creaties als Dijango en Imanuel, maar ook bij de jongensnaam die bij mij op nr 1 staat (en die steevast geveto'd wordt door manlief). En als klap op de vuurpijl past mijn naam bij de naam van lief z'n exvrouw whehehe.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80726534
Heel apart inderdaad... heb ook maar vast eens een check gedaan, maar ben het niet echt met de keuze eens:
pi_80726604
Iedereen krijgt gewoon bijna dezelfde namen als keuze!

Overigens geeft die site aan dat onze meisjesnaam ''redelijk'' past bij Wolf, en de jongensnaam ''perfect''
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80726607
Mijn naam past bij alle namen *lol*
In zowat ieder rijtje staat ie
pi_80726818
Ik heb Elin ook in het rijtje meisjes namen staan, ja. En Iris, Ilse, Noa, Sara, Anna, Roos, Jill, Amy, Mika, Vera, Noor (was onze meisjesnaam), Fera (dyslectisch?), Linn, Bo, Mare, Yuna, Mara, Isis.

Ik vind Sammie (dochter van Katja Schuurman) trouwens ook een geweldige meisjesnaam. Zal wel een populair worden.
pi_80726864
Sam vind ik wel erg leuk voor zowel een meisje als jongen, maar Sammie
Hoog Sammie, kijk omhoog Sammie gevoel krijg ik erbij
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 26 april 2010 @ 14:08:38 #285
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_80726907
Delano. . .
pi_80726985
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:08 schreef Marrije het volgende:
Delano. . .
Bijna de naam van mijn neefje (die van die "De...'' familie ), maar dan is de l een v
Mijn smaak is het niet
pi_80727018
Kitten & Piripiri
Deze voornamen passen subliem!

Kitten & Hophop
Deze voornamen passen subliem!

zo kan ik nog wel even doorgaan.
Alles wat afschuwelijk is dat past subliem.
En als ik ga voor de meisjesnamen die ik nu heb dan krijg ik.

Deze voornamen passen perfect!
Deze voornamen passen redelijk!

Grmbl ik vind de naam van redelijk leuker denk ik.
pi_80727089
Pvoess ik zou gaan voor PiriPiri
pi_80727157
Van de week gelezen Nonah
  maandag 26 april 2010 @ 14:18:29 #290
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_80727265
Grappig die site.
Daan past heel goed bij mijn naam en redelijk bij die van mijn man.
Judith past goed bij mijn naam, perfect bij die van mijn man en redelijk bij Daan.
Marlien past goed bij de naam van mij, mijn man en bij Judith en redelijk bij Daan.
Wel leuk, aangezien we bij Marlien niet echt hebben gelet of het bij de rest van het gezin zou passen. Deze site vindt van wel (ik niet zo, maar dat kan me niet schelen).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_80727476
Die site is gek geworden. Siepie wordt hier gesuggereerd bij mijn favo meisjesnaam. Ja, voor de kat misschien
pi_80727731
Die site kan geen voornamen passend bij Seb vinden voor een meisje. Dat is lekker, wij ook niet
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 26 april 2010 @ 14:36:50 #293
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_80727866
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:32 schreef Estrys het volgende:
Die site kan geen voornamen passend bij Seb vinden voor een meisje. Dat is lekker, wij ook niet
Vreemd, bij Judith staat Seb tussen de jongensnamen. Dus Seb past bij Judith, maar omgekeerd misschien niet .
pi_80727936
Elodie past bij Amelie volgens die site.
Hmz, ik vind Amelie een zeer mooie naam, maar zo samen...
  maandag 26 april 2010 @ 14:40:43 #295
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_80727992
Klinkt wel erg melodieus samen. Maar ik vind het ook niet mooi samen (apart wel!)
  maandag 26 april 2010 @ 14:43:04 #296
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_80728069
Bijpassende meisjesnamen: Patricia Angelique Melanie Jacqueline Isabella Kimberley Susanne Carolien Priscilla Noortje Johanna Desiree Margriet Nanne sterre amaris Carlijn Chenoah Lonneke Katrijn Xaviera Rachella
Bijpassende jongensnamen: Richard Michael Jeffrey Matthijs Thijmen Raymond Christian Djaylani Matthieu Kenneth Clifford Thibeau Dijango Adriaan Thierry Marinus Tjorven Mohammed Mattheo Claudio

Op Chenoah na is alles echt ielgh.
  maandag 26 april 2010 @ 14:44:06 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80728099
Oh briljant dit, "Leander" past bij de naam van mijn zoon

Bij de meisjesnamen zitten er iig twee bij die wij ook serieus leuk vinden, dat is dan wel weer grappig.

Jongensnamen:
Vincent Sebastian Matthieu Dijango Leander Camille Thijs jelle Djustin Naoufal Janwillem Matthew Pieter-jan Imanuel Floris-willem Nathaniel Quintijn Brendan Sam andries Mathies Gieljan

Meisjesnamen:
Valerie Maartje Eveline Frédérique Noortje Babette Quirine Katrijn Xaviera Christina Roswitha Valentina Jojanneke Emma-sophie Delphine Lieneke Celeste Justine Florence Mathilde
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 26 april 2010 @ 16:49:00 #298
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80732403
Bij Evie past:

Meisjes:
Noa Sara Nina Elin Romy Amy Vera Linn Mara Isis Anke Fay Jara Pien Lina Puck Lana Lore Joy Rixt

Jongens:
Finn Sem John Mees Hans Luuk Max Pim Jos Ruud Rik Joep Job Niek Dani Joey Caja Lyam Boaz Theo

staan best leuke namen bij, die wij ook al op ons lijstje hadden

en uhhh Theo; zo heet papa al, en Pim is mijn zwager

Lina
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 26 april 2010 @ 17:01:51 #299
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80732830
Lana -> dat vind ik een naam voor een hond.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Licht Ontvlambaar maandag 26 april 2010 @ 17:09:34 #300
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80733122
Bij Isa past... niets Hebben we het toch goed gedaan
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')