Ik kwam vorige week langs een huis dat "De Drie Linden" heette, maar waarvan de tuin bestond uit een bak grind met hier en daar een palmboom.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:36 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het al treurig als mensen hun huis een naam geven en dan niet verder komen dan Nooitgedacht![]()
Geef het dan geen naam
Sterker nog, kan alleen met VIP-account.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:36 schreef Leandra het volgende:
Edit: Ah, ik zie net dat meelezen zonder login niet mogelijk is![]()
Oh, echt waar??quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:43 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Sterker nog, kan alleen met VIP-account.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat waren de hoogtepunten van pagina 1, pagina 2 komt volgende keer (als daar behoefte aan is)![]()
En dat is van origine toch écht een jongensnaam. Tot Charlotte Brontë haar vrouwelijke hoofdpersoon, in de gelijknamige roman, de naam "Shirley" had gegeven, was die naam alleen in gebruik voor jongens.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:42 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik kwam vorige week langs een huis dat "De Drie Linden" heette, maar waarvan de tuin bestond uit een bak grind met hier en daar een palmboom.
Dat is een beetje zoals je dochter Hector of Hannibal noemen ofzo. Of je zoon Shirley.
Ha, als je dat al erg vindt..... voorproefje voor morgen:quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Jay-Ar,![]()
My gawd, wat doen mensen hun kind wat aan
Ik vond m leuk met Dalles ernaastquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ha, als je dat al erg vindt..... voorproefje voor morgen:
L-a (la-dash-ah)
Oh, dat wist ik niet. Leuke trivia.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:01 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
En dat is van origine toch écht een jongensnaam. Tot Charlotte Brontë haar vrouwelijke hoofdpersoon, in de gelijknamige roman, de naam "Shirley" had gegeven, was die naam alleen in gebruik voor jongens.
Het is mijn eigen naam, vandaar deze trivia![]()
Lizabeth vind ik eigenlijk best wel leuk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:56 schreef Leandra het volgende:
Dan strooi ik nog wel wat pareltjes uit dat topic....
zo heeft miijn zwager een voornaam die begint met ''De...'', zijn kinderen ook namen hebben die met ''De...'' beginnen (bewust dus), en nu heeft hij een nieuwe vriendin die ook ''De...'' als beginletters heeft in haar naam.quote:Op maandag 26 april 2010 12:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gelezen her en der:
En een vriendin vertelde over haar collega die een dochter Mikki kreeg met Mike als grote broer en Michael als papa.
Die naam kom je hier wel even vertellen dan toch?quote:Op maandag 26 april 2010 13:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
zo heeft miijn zwager een voornaam die begint met ''De...'', zijn kinderen ook namen hebben die met ''De...'' beginnen (bewust dus), en nu heeft hij een nieuwe vriendin die ook ''De...'' als beginletters heeft in haar naam.
Die vriendin is zwanger nu, dus we zijn heeeel benieuwd of het weer dezelfde voorletters worden
Zoiets?quote:Op maandag 26 april 2010 12:32 schreef Ticootje het volgende:
heeft er iemand een site die suggesties geeft aan de hand van eerdere kindernamen?
Oh wat een leuke site!quote:
quote:Deze voornamen passen heel goed!
quote:Kim & Kim
Deze voornamen passen subliem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |