Ja Nikè is de godin van de overwinning. Ze had een eigen tempel op de Akropolis.quote:Op zondag 11 april 2010 15:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ooit bij een Nike (met een streepje op de e die mij niet lukt hier)op school gezeten. Het is toch grieks?
Ik vind Nikee en Miko niet echt Hollands klinken... Eerder Grieks. Of Duits, maar das meer een associatie die ik heb, ben ik bangquote:Op zondag 11 april 2010 14:57 schreef -sabine- het volgende:
De mijne heten Nikee en Miko..klinkt heel Hollands, is goed te schrijven en toch kom je ze weinig tegen. Ze zijn er beide erg blij mee..kvond het nogal een gedoe, een naam bedenken waar ze het mee moeten doen, de rest van hun leven.
Nee toch?quote:Op maandag 12 april 2010 20:37 schreef innepin het volgende:
Net in American's Next Top Model... Kortnie
Ik had het ook gezien, vreselijk.quote:Op maandag 12 april 2010 20:37 schreef innepin het volgende:
Net in American's Next Top Model... Kortnie
Tweestammige Germ. naam met de betekenis `vriend van het zwaard'. Uit Eg- `zwaard' (zie eg-) en -win `vriend' (zie -win). Eng. heilige uit ca. 700, bisschop van Worcester, stichter en eerste abt van het klooster Evesham; gest. ca. 717; kerk. feestdag: 29 dec.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
Kom hem net tegen op mijn werk: Egwin
Ze konden niet kiezen tussen Egbert en Edwin?
Amerika hèquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:13 schreef Leandra het volgende:
Die naam is heul nie kort![]()
Ik vraag me toch af welke ambtenaar bereid is geweest die naam zo in te schrijven, of zou het kind eigenlijk Cornelia Tieneke (naar beide oma's) heten, en dat Kortnie alleen de roepnaam is?
Oh darn.... daar had ik dus helemaal overheen gelezenquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:18 schreef Leandra het volgende:
A'Dream ComTru (this mom had fertility issues and several m/c, so when this pregnancy went full-term..she was a dream come true)
Ik vind het al treurig als mensen hun huis een naam geven en dan niet verder komen dan Nooitgedachtquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:22 schreef Kolonia het volgende:
[..]
![]()
Even op namenteller kijken hoeveel mensen hun kindje Nooitgedacht hebben genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |